nowa amnestia cbneta :)

691. Data: 2010-02-25 21:04:55

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> BTW od kiedy to osoby rozwiniete emocjonalnie są kompulsywnymi
> podrywaczami?

Niemniej jednak jestem ci winna podziękowania za zmianę stylistyki.
"Kompulsywny podrywacz" dużo lepiej brzmi od "kurwiszona".

Do reszty być może bym się ustosunkowała, gdybym wyczuła choćby cień
pozytywnego nastawienia z twojej strony.

Ewa

692. Data: 2010-02-25 21:07:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

malkontent pisze:

> tracisz czas
> jak wytłumaczyć handlarzowi z bazaru ,że to nie o to chodzi
> -że najwiekszy zysk to rezygnacja z zysku :-)
>
> inaczej mówiąc przychodzi gość napakowany ( intelektem)
> tak ,że mu rączki odstają na boki i źle mu sie z tym żyje
> "Myśli" sobie-jest źle tzn. - za mało pakuje ?
> Poszukam kogoś kto mnie nauczy lepszych ćwiczeń
> - tak ,że rączek juz nie opuszczę :-)
> I znajduje - siłacza psp == cb :-)
> Omówią ćwiczenia i dalej nie będą rozumieć
> czemu im z tym niewygodnie - toż tyle ćwiczą :-)

Piękne! Znaczy - czołg! :)

Ewa

693. Data: 2010-02-25 21:10:36

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 21:56, niebożę czerwony wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Powolutku, powolutku.
> Ja kurę (od)czuję tak: miła, ciepła i inteligentna
> kobieta, której siła bierze się po części stąd, że
> została przez naturę/zły los zmuszona do intensywnej
> pracy na sobą - ma kopleksy na tle swojej fizyczności.
> Być może jest np. mocno otyła. W każdym bądź razie
> czuje się nieatrakcyjna fizycznie i tego kompleksu nie
> rekompensują jej niestety dawane z zewnątrz liczne
> sygnały w stylu "jesteś ciepła, inteligentna" itp itd.
>
> No to 'zaprojektowałem' - nie mając od qry nic, poza tymi
> drobnymi, oszczędnymi sygnałami typu nick=Qra, 'nie mam ..."
> [...]

No i wyszło szydło z worka.
Wolałabym rzeczywiście komunikaty w stylu: "jesteś piękna, sexy, mniam"
itp. itd
Niestety większość zwraca uwagę tylko na cechy umysłu (a niektórzy to
nawet i te dyskredytują), które doceniają jedynie panowie w wieku co
najmniej średnim i sami nie będący, nie oszukujmy się kochani, Adonisami.
Ciepła... tak.. matka-Polka, Hestia - strażniczka domowego ciepełka... a
jakie dobre obiadki gotuję, a potem rekompensując sobie brak czysto
seksualnego zainteresowania sama je pochłaniam w potężnych ilościach. I
czekolada jest dobra, podnosi poziom endorfin.
W każdym razie dziękuję Ci, Red, za miłą, inteligentną oraz za
zauważenie, że czasem los zmusza do ciężkiej pracy.

Qra, życie jest ciężkie

694. Data: 2010-02-25 21:11:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 21:58, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Trener leci na Ciebie, a Ty przecież lecisz na mnie (obiecałeś!). Ja na
> Ciebie nie lecę, bo lecę na Qrę. No a Qra - jak ogólnie wiadomo - nie lata.
> Czy jest taka figura geomerotyczna, która by nas wszystkich zadowoliła?

Lata, nie lata, ale rzucić się może. Znienacka!

Qra

695. Data: 2010-02-25 21:18:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 22:00:43 +0100, medea napisał(a):

> Znowu kij w mrowisko. Ale mrówek ni ma.
>
> Ewa

Wolą się nie odzywać 3-)
--

Ikselka.

696. Data: 2010-02-25 21:23:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Lata, nie lata, ale rzucić się może. Znienacka!

No to nienac(e)k(i) już jest. Jeszcze tylko Skiroławki trzeba
umiejscowić.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

697. Data: 2010-02-25 21:28:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 10:14, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Właśnie- czasem odnoszę wrażenie, że postępujesz w sposób, który
> opisałaś: podchodzisz blisko, i zauważasz, że jesteś blisko- i ta druga
> osoba jest blisko. W tym momencie wpadasz w panikę- i robisz drugiej
> osobie przykre rzeczy. Lubisz- jak pisałem- dystans ze strony drugiej
> osoby, ale Ty lubisz podejść blisko. Tylko to najczęściej jest źródłem
> konfliktów- no bo jak to wygląda patrząc oczyma tej drugiej osoby?

Wtedy dostaję w zęby i bliżej nie podchodzę. Rzeczywiście, jeśli ktoś
nie potrafi dać w zęby, może mieć problem. Aczkolwiek ja podchodzę
skokowo, można odetchnąć w przerwach.
Poza tym bliskość jest pojęciem względnym. Jak Ty rozumiesz bliskość? Da
się ją osiągnąć na poziomie netowych pogaduszek?

> Możesz się oddziobywać, czemu nie:-). Skoro piszesz w ten sposób- to coś
> Ci podpowiem, podzielę się z Tobą. Pisałem już o tym kilka razy- więc
> właściwie tylko powtórzę: jeśli ktoś wyraża opinię na Twój temat, to bez
> różnicy kto i w jakiej intencji to zrobił. Ważne, czy Ty chcesz mieć z
> tego korzyść. Jeśli tak- to obserwuj siebie. Czy coś w Tobie zostało
> poruszone. Czy coś Cię "dotknęło". Jeśli nie- obśmiej to i zostaw w
> spokoju. Jeśli tak- to drąż temat, szukaj, czego i w jaki sposób
> dotknęło. To Ci naprawdę wiele da.

Są rzeczy, tematy, osoby, które mnie poruszają. I te tematy, rzeczy,
osoby drążę. Więc Twoje sugestie obce mi nie są od lat -dziesięciu.

Qra

698. Data: 2010-02-25 21:31:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 22:23, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No to nienac(e)k(i) już jest. Jeszcze tylko Skiroławki trzeba
> umiejscowić.

Autorsko były gdzieś na Mazurach.

Qra, osobiście myślę, że każdy gdzieś ma swoje... głęboko w szafie, pod
łóżkiem czy indziej

699. Data: 2010-02-25 21:33:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Feb 2010 22:10:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> No i wyszło szydło z worka.

Pokash fotke! :-)

Stalker, ale nie szydła, ani worka cwaniaro ;-)

700. Data: 2010-02-25 21:35:07

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czekolada jest dobra, podnosi poziom endorfin.
> W każdym razie dziękuję Ci, Red, za miłą, inteligentną oraz za zauważenie,

Można to tak podsumować ?: "próbowałam z kilkoma facetami, ale wszyscy
okazali się
zboczeńcami" ?

Ty zdaje się masz męża i dzieci ? Jest ktoś rodzaju męskiego na stałe
zaplątany
razem z Tobą w tym ogrodzie z anomalią stałej grawitacyjnej ?

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o
No nie :-D