nowa amnestia cbneta :)

191. Data: 2010-02-22 21:15:22

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-22 22:07, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Wolę flaki.

Qra

192. Data: 2010-02-22 21:16:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-22 22:07, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Wolę flaki.

W XL regionie zapewne od dziada pradziada jada się kluski z olejem.
Koniec tematu!

--

Paulinka

193. Data: 2010-02-22 21:19:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 22-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no właśnie chciałem, żeby mi pokazał, gdzie miało miejsce moje
> "nawyzywanie" mu ale jakoś nie zrobił tego. może go zatem nie
> "nawyzywałem"? :)

Od początku miałem swoją teorię- i to właściwie nie teorię, ale sporo
pewności, dlaczego akurat Ty. Ja mu zrobiłem znacznie więcej, niż Ty-
patrząc chłodno. Zareagował dyskusją, ale się nie odgryzał. Ciebie- wręcz
tępił (oczywiście w mojej opinii). Skoro o tym piszesz- to mogę się z Tobą
swoimi spostrzeżeniami podzielić (na priv, jak myslę)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

194. Data: 2010-02-22 21:21:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> wręcz tępił (oczywiście w mojej opinii). Skoro o tym piszesz- to mogę
> się z Tobą swoimi spostrzeżeniami podzielić (na priv, jak myslę)

Chiron całe p.s.p aż pieką uszy z ciekawości, a Ty tu proponujesz takie
rozwiązanie, weź się wstydź.

--

Paulinka

195. Data: 2010-02-22 21:35:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Osoby takie jak Ty niczego nie wyprawiają. Nie ma się czego obawiać -
> jesteś nudna jak kluski z olejem.

Szczerze mówiąc, spodziewałam się trochę innego ataku z Twojej strony.
No, toś mnie zaskoczyła. ;)

Ewa

196. Data: 2010-02-22 21:39:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> pisał "weteryniarz". z błędem. nie pasowało mi to do tego co produkował.

To nie błąd. To gwarowo, przestarzale- ale poprawnie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

197. Data: 2010-02-22 21:41:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> wręcz tępił (oczywiście w mojej opinii). Skoro o tym piszesz- to mogę
> się z Tobą swoimi spostrzeżeniami podzielić (na priv, jak myslę)

A to się nie nadaje do publicznej dyskusji? ;)

PS: Sorry, Chiron, ale potem niektórym się wydaje, że tutaj jakieś kliki
się zawiązują i czują się w związku z tym osamotnieni. ;)

Ewa

198. Data: 2010-02-22 22:03:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciągnie cię do facetów, krążysz, w końcu robisz pierwszy krok,
ale szybko okazuje się, że nie chodzi ci _głównie_ o rozmowę...
a mimo to nie wycofujesz się... i jest taki moment, kiedy każda
z twoich fascynacji(?) myśli sobie "o-o, czy coś tu jest grane?".

Zawsze tak robisz. ;)

Nie widzisz tego?
Dziwne.
Powaga. ;)

--
CB

BTW Dlaczego widzisz we wszystkim podryw?

199. Data: 2010-02-22 22:09:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Celne. :)))

--
CB

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

Jakie stado - taki samiec. ;DDD

200. Data: 2010-02-22 22:13:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hlusr5$6os$7@node2.news.atman.pl...

> Chiron całe p.s.p aż pieką uszy z ciekawości, a Ty tu proponujesz takie
> rozwiązanie, weź się wstydź.

Wstydzę się:-)
Jednak mam głębokie przekonanie, że o tym może zadecydować trenR. Albo uzna,
że mu to niepotrzebne, albo wręcz przeciwnie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.