nowa amnestia cbneta :)

181. Data: 2010-02-22 20:10:34

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Zestaw uniwersalny zawsze pod ręką.

Możesz jaśniej?

Ewa

182. Data: 2010-02-22 20:16:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-luty-10, czerwony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> nie mylę różny o 180 stopni. Nie widzę powodu, dla którego Bluzgacz
> miałby się tak starać i teraz nagle robić taki wyjątek dla Iksi
> - bluzgać na wszyskie inne dziouchy, a Iksi traktować łagodnie
> a nawet przychylnie.
> No chyba, że mu się w życiu tak bardzo poprzestawiało, że
> się pogubił ;) Ale co niby miałoby mu się w tym wieku tak
> poprzestawiać, jeśli wcześniej się nie poprzestawiało ?
>
> Bluzgacz też dużo chętniej operował genitalno-analną aluzją,
> w sposób bezpośredni i kompulsywny. U Endera było to IMHO
> dużo łagodniejsze i wiecej 'między wierszami'.

mi przychodzi do głowy, że przemiana daje nowe możliwości - tam gdzie do
tej pory "cykałem" się zakozaczyć, tak pod nowym nickiem, huzia na józia!

183. Data: 2010-02-22 20:25:36

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce pokazać, że czas na moralną rewolucję, bo trener powiedział był
> "kurwa".traf, albo jak bym wolał, fatum, sprawiło, że w tym czasie robak
> poczuł miętę do swoich starych upodobań i zaczął się podszywać pod różne
> nicki. nie jestem w stanie ci powiedzieć, choć jest to do sprawdzenia, kto

He, he - w ogóle tego nie zauważyłem ... ;) Raz mi sam powiedział, że
się podszywa pod Iksi, ale akurat z niąza dużo nie gadałem. Pod kogo się
robaks podszywał ?

> [...]
> przyzwyczaiłem i okazało się, że mogę kretyna odfiltrować, zaczął mi
> zwisać. od czasu do czasu patrzyłem co pisze, bo byłem ciekaw, czy coś
> konstruktywnego z tego zamieszania wyniknie. jednak nie doczekałem się
> jakoś. jak dla mnie ender to totalny i jaskrawy zmyślacz.
> w każdym razie dostałem fajną nauczkę. potrenowałem sobie na nim swoją
> cierpliwość. to była fajna szkoła, cb to przy nim pikuś :)

> zostawić człowieka, jak pogrąża się w odmętach swoich zazdrosnych
> fantazji?
> nie mogę, w końcu tonący nawet brzytwy się chwyta :)

Mam wrażenie, że im bardziej się starasz naostrzyć brzytwę, tym on bardziej
wypiera świadomość, że istotną część jego ostatnich obserwacji i wniosków
oparł na bardzo konkretnej i bardzo mocnej pomyłce. Nie mam pojęcia, czy to
się
da przeskoczyć ;) Ale chyba to jego ruch ...

184. Data: 2010-02-22 20:35:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-22 21:01, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Aż tak dobrze było? Kurczę, ja go nie przeganiałam. To Wy się go jakoś
> pozbyliście, kiedy byłam na nartach. Redart sam się do tego przyznał, że
> z kimś na spółkę jest za to odpowiedzialny (tylko nie pamiętam z kim, z
> Izą chyba).

Może z Tobą na narty udał sie był. I gdzieś tam w śniegu zaginął bez wieści.

Qra

185. Data: 2010-02-22 20:50:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> He, he - w ogóle tego nie zauważyłem ... ;) Raz mi sam powiedział, że
> się podszywa pod Iksi, ale akurat z niąza dużo nie gadałem. Pod kogo się

pode mnie np, ale dokładnie nie śledziłem.
sam robak prowadzi gdzieś stronę ze swoimi podszywkami i uważa, że jest to
wystarczające usprawiedliwienie na podszywanie się.

a pies go srał :)

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

186. Data: 2010-02-22 20:51:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czerwony" <u...@w...pl>
> "tren R" <t...@n...sieciowy>

> He, he - w ogóle tego nie zauważyłem ... ;)

A teraz? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

187. Data: 2010-02-22 20:58:00

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kto został zamknięty w getcie, ale razem ze sobą schował w nim ogromne
> pokłady czystej, dziecięcej wrażliwości i pragnie jak najwięcej jej
> uchronić
> przed światem.
>
> Ender dzieci traktuje przedmiotowo, jako elementy, które trzeba
> ujarzmić, silnie kontrolować, wyciskać na nich swoje piętno. Tresować
> nawet w skrajnych sytuacjach (patrz przykład metra i dzieci, którym zmarła
> matka).
>
> Zerknij zresztą na wiki pod zaburzenia schizotypowe i zastanów się,
> w jakim stopniu pasują do Endera a w jakim do cebe ;)

Ja Ci chcę tylko zwrócić Ci uwagę, że im ktoś ma dalej do swoich uczuć (tak
sam stwierdzasz- jest w przypadku Endera)- tym trudniej mu sięz czymś
poczuć. I co z tego, że pisze (mówi) tak czy siak? Nie masz pojęcia (ani ja
oczywiście też nie), jak zachował by się postawiony w danej sytuacji. Czy i
w jaki sposób bierzesz to pod uwagę?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

188. Data: 2010-02-22 20:59:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Może z Tobą na narty udał sie był.

Hm, to daje nam nową teorię, że ENder to mój mąż, który wreszcie
postanowił sprawdzić, co ja tutaj wyprawiam. ;)

Ewa

189. Data: 2010-02-22 21:07:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:59:28 +0100, medea napisał(a):

> Hm, to daje nam nową teorię, że ENder to mój mąż, który wreszcie
> postanowił sprawdzić, co ja tutaj wyprawiam. ;)

Osoby takie jak Ty niczego nie wyprawiają. Nie ma się czego obawiać -
jesteś nudna jak kluski z olejem.

--

Ikselka.

190. Data: 2010-02-22 21:12:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Osoby takie jak Ty niczego nie wyprawiają. Nie ma się czego obawiać -
> jesteś nudna jak kluski z olejem.

Na PSM już chyba za późno, co się stało, że Ci w tym tygodniu tak życie
doskwiera? Jesteś nienaturalnie nieszczęśliwa. Ilość emotek, które
zwykle dołączasz do swoich tekstów, zmalała o 75%.

--

Paulinka

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo