nowa amnestia cbneta :)

591. Data: 2010-02-25 09:01:50

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Gdzieś tam w materiałach cebka czytałem, że psychopata w jakiejś tam
> sytuacji jest w stanie jawnie przyznać się do swoich zamiarów !

zamiary to ja mam głęboko ukryte, obwieściłem ino, że zamiast łopaty, będę
walił cepem!

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

592. Data: 2010-02-25 09:02:42

Temat: Re: ach ci mężczyźni... [bylo]Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> TrenRa za zwięzłość
> - komplementuję.

Przeczytałam: rozwiązłość.
Te pomyłki ulubione...
--
B.

593. Data: 2010-02-25 09:02:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> TrenRa za zwięzłość
> - komplementuję.

nawet nie wiesz jaki jestem rozwiązły!

594. Data: 2010-02-25 09:04:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 10:02, niebożę Bbjk wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Przeczytałam: rozwiązłość.
> Te pomyłki ulubione...

Ograniczyłam się do jednego komplementu, pozostawiając innym szansę
dodania czegoś.
Twoja pomyłka bardzo mi się podoba.

Qra

595. Data: 2010-02-25 09:08:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 08:23, Ender <e...@n...net> wrote:

> Mam trochę jeszcze do przemyślenia, ale tutaj wniosek może być w
> zasadzie tylko jeden. W tym konkretnym wątku zaprezentowałaś się
> wyjątkowo prymitywnie pod względem intelektualnym i emocjonalnym.

Hehe, szukasz nowych obiektow do cwiczen?
Chyba kiepsko wybrales ;)

596. Data: 2010-02-25 09:09:01

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Hehe, szukasz nowych obiektow do cwiczen?
> Chyba kiepsko wybrales ;)

Niech próbuje!
--
B. gotowa na śmierć!

597. Data: 2010-02-25 09:09:43

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> Dnia 25-luty-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nawet nie wiesz jaki jestem rozwiązły!

TO JUŻ TYLKO ŻAŁOSNY RYK WOŁU...

598. Data: 2010-02-25 09:10:29

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ograniczyłam się do jednego komplementu, pozostawiając innym szansę
> dodania czegoś.
> Twoja pomyłka bardzo mi się podoba.

Zainteresowany dokonał analogicznej interpretacji, więc pewnikiem
usatysfakcjonowan.
--
B.

599. Data: 2010-02-25 09:10:51

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-25 10:02, niebożę Bbjk wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ograniczyłam się do jednego komplementu, pozostawiając innym szansę
> [...]

i tyle chyba wystarczy, bo potem im się w głowach przewraca ;)

kiwiko

600. Data: 2010-02-25 09:14:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Zainteresowany dokonał analogicznej interpretacji, więc pewnikiem
> usatysfakcjonowan.

Wasze podchody pod Trenera są z góry skazane na porażkę, on i tak leci na
mnie !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !