nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No i trafiłeś Redi, jesień, brązy to moje ulubione klimaty.

Też masz szafę pełną brązowych sweterków, spodni i beżowych bluzeczek? ;)

Ja tak mam od lat, ale od niedawna zaczynam odkrywać inne kolory. I z
tym różem wcale nie żartuję. Na razie nieśmiało, nieśmiało, ale o wiele
młodziej się od razu wygląda. ;)

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> po 1-sze: jedna z tutejszych osób, takiemu kapusiowi niestety nie mogą
> powiedzieć która, oznajmiła całkiem nie dawno, że ma bardzo bliską
> koleżankę, która obdarza bardzo ciepłym uczuciem, a która jest takim
> samym zdrajcą jak niektórzy tutaj.
> I co? Jak ci teraz? Czyli można lubić takie
> osoby i to nawet bardzo? Trzeba tylko się dobrze zastanowić, tłuku ;-)

Jesteś bardzo przewrotny Ender. Nieładnie.

Nie potępiam mojej koleżanki, podobnie jak nie potępiam ciebie. Niemniej
jednak nie pochwalam tego i nie ukrywam, że mam do niej niestety bardzo
ograniczone zaufanie. Ale to już zupełnie inna historia.

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To się cieszę. Naprawdę.
> :-)))

Ja też się cieszę, Chironie, że w relacjach z globem przestałeś wchodzić
w rolę ofiary. Widać od razu znaczną poprawę Waszych kontaktów. :)

Ewa

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Jasne, bylebym tylko podlazł, a wtedy można byłoby sobie przypomnieć
> wszystkie 'czułości' które wypisywałem ;-)
> Nawet nie bardzo chce mi się zapytać, czym najchętniej byś mnie
> 'pogłaskała' nieszczęście Ty moje, więc pozwól mi tu trwać nadal
> w błogiej nieświadomości, ok? ;-)
> ENder

Nie doceniasz potęgi masochizmu, skarbie.

Qra

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Mówiłaś, że to przyjaciółka i że przyjaźni podobna jest do fascynacji
> druga osobą.
> Czy potrzebna jest do tego akceptacja?
> Tak sądzę.
> A czy akceptujesz ją czy nie?
> Może tylko warunkowo, choć to przecież też brak akceptacji?
> Z racji jej natury wiadomo, że są wyłączone niektóre obszary zaufania,
> ale chyba po prostu nie do końca rozumiesz,
> co tak naprawdę czujesz i dlaczego.
> I jeśli już, to nie mnie tutaj na to odpowiedz ;-)

Zadałeś wtedy konkretne pytanie - czy zdrada wystarczy, żeby kogoś
totalnie przekreślić. Odpowiedziałam ci, że nie i poparłam przykładem.
To co jest między mną a przyjaciółką to jest historia o wiele bardziej
złożona, przeszłyśmy razem wiele etapów i fascynacji sobą wzajemnie.
Poznałyśmy się mając po 20 lat, a teraz mamy kilkanaście lat więcej.
Wiele się o sobie, także _dzięki_ sobie, nauczyłyśmy. I tego się po
prostu nie da przekreślić.
Teraz jasne?

Ewa

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> ENder

Przed bitwą charyzmatyczny przywódca nakręcał żołnierzy duchem
walki - adrenalina rosła, a strach zanikał. Zanikało także rozróżnienie
dobra od zła. Nieważne jak - ważne by zabić wskazanego wroga.
Z takim nakręconym manekinem nie pogada, bo manekin nie rozumie
i nie ma wyboru. Jest nakręcony do zabijania, a nie uzgadniania
i nikt go nie pyta, czy chce czy nie - ono MUSI.
Świat manekinów, chochołów, alefitów - to świat fanatyków.
To fanatyzm wymusza odtrącanie wszystkiego co pachnie inaczej,
a pogarda, obłuda i ksobność - dopełnia reszty... :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No, przepraszam ;) Interesujący jest także Twój protestantyzm.
>
> Przepraszam za bardzo suche wyrażenie 'czynnik cebe-kontaktowy'.
> To nie tak ;)

Redarcie, ależ.....spoko :-))))

Ale obśmiewanie się (w tym z samej siebie)....bezcenne.

MK

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja tak mam od lat, ale od niedawna zaczynam odkrywać inne kolory. I z tym
> różem wcale nie żartuję. Na razie nieśmiało, nieśmiało, ale o wiele

Taki pudrowy.... bardzo ładnie pasuje do brązów.

Nie wiem jaki masz kolor skóry.... Jasno-mleczny?

MK

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprzestawiam kolejność.

Ja się wcale nie dziwię, że nie masz czasu dla nas...
Szymborska, Vermeer, Rembrandt.......
Normalnie siedzisz i się pasiesz :-))))))
A jaką muzykę byś dorzucił?
Neuman?
Albo nie, coś dla kontrastu:
Nina Hagen i Irgendwo auf der welt,
http://www.youtube.com/watch?v=Uskj701mHMo
(ale uwaga sam teledysk zbyt paskudny, żeby go oglądać)

> I jeden z ulubionych obrazów poetki:
> Jan Vermeer "Mleczarka":
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/V
ermeer_-_The_Milkmaid.jpg

> A tu także coś dla Endera (też od Szymborskiej)
> wcisnę i idę spać:
> Rembrandt "Powrót syna marnotrawnego":
> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/R
embrandt_Harmensz._van_Rijn_125.jpg

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Taki pudrowy.... bardzo ładnie pasuje do brązów.

To prawda. Ale mnie ostatnio pociągają bardziej intensywne róże. Na
razie mam w tym kolorze bluzę dresową i t-shirt, ale kto wie, jak to się
skończy. ;)

> Nie wiem jaki masz kolor skóry.... Jasno-mleczny?

Jasnoróżowy oczywiście ;)

Ewa

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo