nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 20:36:53 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
6/produkty/1_9668_Stol_okragly_zlozony_A.jpg

> Ciekaw byłem kto pierwszy mi właśnie taki stół pokaże :-)
>
> Stalker, ale nie chciało mi się już nad inną analogią myśleć...

I tak najpiękniejszy jest ten biegający.
--

Ikselka.

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Dlatego nawet nie chce mi sie z tobą gadać.
> Spadaj.

OK, to wycięłam wszystko, co napisałam.

I vice versa.

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Jej "sukces" (potrafi "dogadać się" z każdym), w rzeczywistości jest
> wizytówką jej kalectwa (nie jest w stanie dogadać się z nikim w sposób
> wzajemnie satysfakcjonujący).

Nie potrafię dogadać się z każdym, a tylko z niewieloma osobami potrafię
dogadać się w sposób satysfakcjonujący.

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Dokładnie tak to widzę.

Jak ktoś nie widzi nic więcej poza czubkiem własnego nosa, to dokładnie
tak to widzi.

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> Ewka ma wiele czułych miejsc, które nie pozwalają jej spokojnie żyć :)

Jak wnioskuję z emotki, to Cię cieszy.
Masz ochotę na ten temat porozmawiać, czy tak tylko postanowiłaś zaistnieć?

Ewa

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czerwony pisze:

> Zapewne bardzo dobrze byś się poczuła właśnie
> wyobrażając sobie siebie jako potężną boginię
> - lekko wznoszącą się w powietzrzu i otulającą się
> miliardami kropelek lekko a nawet mocno smagajacych
> ciało ;)

Czyli na Pandorę niech się uda, tam te dmuchawce Qrę zaspokoją. ;)

> Coś w tym rodzaju.
> Trzeba też przebić pługiem i przewietrzyć zakamarki ... ;)

Bardzo mi się podoba ta Wasza rozmowa o żywiołach, ale jakoś nie umiem
się w niej odnaleźć. ;)

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-02 22:00, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Czyli na Pandorę niech się uda, tam te dmuchawce Qrę zaspokoją. ;)

A potem przyjdzie buldożer z trójwymiarową łychą.

Dziękuję.

Qra

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwony" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w takim stopniu jak Ty ... ;) Nie jest najgorzej
> - a jednak ja tej Twojej dwubiegunowości nie lubię.
>
> Jak to powiedział kiedys vonBraun - masz potencjał.
> Ten silnik wodno-ognisty daje ostry power, tym bardziej,
> że jest dobrze dotarty. Przydałoby się jednak byś np.
> osoby takie jak medea - bardziej niż Ty podobne
> do delikatnych kwiatów - traktowała bardziej wodą.
> Sprawiała poczucie komfortu wokół siebie, a nie tylko
> wewnatrz. Jak sądzę - w domu nieźle Ci to wychodzi,
> ale być może Cię to męczy (BTW. glob bardzo potrzebuje
> wody i ziemi, on jest ogień i powietrze - odlot na gorąco)

W astrologii za największe przeciwieństwa uważa się Strzelca (kończący,
zmienny, ognisty) i Raka (kardynalny, rozpoczynający, wodny). Gdy dwa takie
są ze sobą- to wojna murowana. Albo 2 w jednym. Jednak- mimo, że to
najtrudniejsze- czasem te dwa znaki mogą być sharmonizowane- wtedy jest to
najpotężniejsze połączenie we wszechświecie. Z takim harmonijnym połączeniem
tych znaków niektórzy astrologowie kojarzą USA. Najważniejsze wartości
rodzinne, izolacjonizm od świata- a jednocześnie- szeryf całego świata
łapiący broń i zaprowadzający porządek daleko od domu

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Redi, ja Ci wyślę chyba rachunek. Cholera- ja za swoje kursa płaciłem,
tak?:-)

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2010 22:32:31 +0100, Chiron napisał(a):

> Najważniejsze wartości
> rodzinne, izolacjonizm od świata- a jednocześnie- szeryf całego świata
> łapiący broń i zaprowadzający porządek daleko od domu

Tak, to ja 3-)
--

Ikselka.//Rak, żona Byka - w idealnym połączeniu :-)

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-02 22:00, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A potem przyjdzie buldożer z trójwymiarową łychą.

No trzeba przecież "przebić pługiem i przewietrzyć zakamarki".

Dobra, żarcik (jakby powiedziała moja córka). ;)

Ewa

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o