nowa amnestia cbneta :)

891. Data: 2010-02-28 03:46:55

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hmc88o$1rk$1@news.onet.pl...

> Misia, jedyne co czujesz w stosunku do mnie to to,
> że na pewno będę w stosunku do ciebie uczciwy,

> i w miarę delikatny.
> I nie przebierz tej miary lepiej, bo żadne z nas na tym nic nie zyska ;-)

Tak samo uczciwy i delikatny wobec Izy, którą potem przepraszałeś ?

Nie ... Tym razem nie będzie przeprosin ?

Nie wydaje Ci się, że klimat emocjonalny, role w sytuacji
Ender-Paulinka żywo przypominają tamtą sytuację ?
Paulinka, w pewnym akcie desperacji, wyrażonym na sposób
imho typowo kobiecy - otworzyła w Twoim kierunku swoje emocje.

A Ty w sposób typowy dla siebie 'wyczułeś temat'
i sobie używasz schematycznie, jedziesz po niej, bo
jej postawę odczuwasz jako jej słabość i okazję
do demonstracyjnego rozbudowania swojej przewagi.

Ludzie okazujący emocje zazwyczaj są łatwi do
poddania 'obróbce intelektualnej'. Ale tu zupełnie
nie o to chodzi, żebyś ją takiego obróbce poddawał
- tylko żebyś spróbował wykrzesać z siebie odpowiedź
na podobnym poziomie - na poziomie emocjonalnym.

892. Data: 2010-02-28 04:05:07

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie rzecz ma się w sprawie twojej oceny trenera.
... czego przykład mielismy własnie niedawno, jak cebe wziął za trenerowe
wypowiedzi podszywającego się Endera, a kiedy zostało to wykazane
- 'nie przyjął tego do wiadomości' - zarejestrował fakt, ale
ze zbudowanych ocen ani się nie wycofał, ani nie zasygnalizował
refleksji typu: "aha, no to mogłem się pomylić, rzeczywiście",
ani też, niestety, nie widać refleksji "hmm, zdarza mi się
mocno mylić". Nazwałbym to wprost: cebe nie jest gotowy
na to, by przyznać, iż ma paranoje i natręctwa myślowe,
które go niestety bardziej 'wykopują' z rzeczywistości niż
ją 'dostarczają'. IMO cebe ma pewną świadomość
swoich ograniczeń w tym względzie i pracuje nad tym od lat,
ale ma bardzo duży problem z uznaniem, że granica między
"wykop/dostarczenie info" ciągle jest u niego mocno
przesunięta w kierunku "wykop" - walczy z przepotężnym pragnieniem,
by jego "myślenie życzeniowe" wykazało siłę sprawczą
i by paranoje okazały sięprawdziwe. Stąd wybiórczo
lgnie do wszelkich aspektów rzeczywistości korelujących
z urojeniami a wypiera te, które im przeczą.

893. Data: 2010-02-28 04:38:43

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mojej bratanicy jakiś czas temu kupiłem bajkę i jej pierwsze słowa brzmią:
> "Człowiek nie może niczego osiągnąć bez poświęcenia czegoś w zamian;
> aby stworzyć coś, należy poświęcić coś innego o takiej samej wartości".

Nie wydaje Ci się, że powyższa maksyma doskonale 'racjonalizuje'
Twoje zachowania autodestrukcyjne ?
"Żeby mieć satysfakcjonujące, wartosciowe związki z kobietami,
muszę poświecać wartościowe, satysfakcjonujące związki
z kobietami[poprzedniczkami]"

Spróbuj może jednak założyć 'biznes', w którym zysk jest większy
niż wartość włożonych składowych i nie wymaga sprzedawania całej
firmy po to, by dalej stać w tym samym miejscu.
To jest zupełnie normalne ;)

> Myślisz, że zawsze tylko zyskuję?
> Gdyby tak było, to prędzej czy później porzygałbym się chyba o samego
> tylko brania. Albo zostałbym takim jak ty lub podobnym.
Po prostu dużo szybciej spaliłbyś za sobą wszystkie mosty
i dużo szybciej zostałbyś sam. Teraz sobie dawkujesz, coby się
nie porzygać, ale czy to jest zdrowe odżywianie ?

Poza tym - jest różnica między 'braniem' a 'eksploatowaniem'.

> Sam również generuję zyski dla innych.
> I jeśli ktoś potrafi mnie wykorzystać i zrobi to z głową,
> zasłuży prędzej na mój szacunek niż pretensje.
> W ogólnym rozrachunku to będzie uczciwa wymiana.

Masz bardzo dużo szczęścia, że natura obdarzyła Cię
hojnie w umysł analityczny. Dzięki temu jeszcze nie utonąłęś
z takimi parametrami emocjonalnymi, potrafisz się zamaskować
i wiele Twoich ruchów 'na skróty' nie zostaje wykrytych.
W 'normalnej' sytuacji byłbyś po prostu niegodnym zaufania,
nieodpowiedzialnym nieszczęśliwcem, z którego ciężko
wycisnąć 'cokolwiek'. BTW. Pisałeś o tym, że Cię kiedyś
zwolnili za to, że się raz grubo spóźniłeś. Mnie się
wydaje, że od dawna im nie pasowałeś - tylko dzięki
swoim maskom i gierkom udawało Ci się rozmywać 'co jest
nie tak'. Ale sądzę, że praca zespołowa, relacje oparte
na zaufaniu - to nie są Twoje mocne strony w pracy zawodowej.
Tak samo, jak podporządkowywanie się 'mniej inteligentnym'
przełożonym.
W pracy zawodowej jesteś w dużym stopniu wyznawcą
makiawelizmu(zawodowego) - i to w firmach o specyficznym
'makiawelicznym klimacie' może się sprawdzać. Do pewnego
stopnia zapewne masz predyspozycje na tzw. 'zimnego
managera' i tacy są powszechni. Jednak coś takiego,
jak motywacja przez czynniki inne niż finansowe
- czyli poprzez współtworzenie miłej, przyjacielskiej
atmosfery w pracy - wymyka się Twojemu pojmowaniu.
Źle się czujesz w takim czymś, bo każdy w końcu
się na Tobie nacina i stwierdza, że jesteś 'zimnym hujem'
i cały system automotywacji zespołu siada.

Dobrze mówię, czy się grubo mylę ?

BTW. Dlaczego wg Ciebie tzw. 'ciepli managerowie' są:
1. Rzadcy
2. Bardzo pożądani
?
Podkreślam oba aspekty.

894. Data: 2010-02-28 04:45:44

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co może zrównoważyć stratę po zdradzie?
Większa obopólna dojrzałość - świadomość, że partner
uznał, że to nie jest potrzebne i wiecej tego nie
powtórzy. Jakbyś coś takiego swojej TŻ oferował, to
trochę czasu upłynie, ale wszystko Ci wybaczy.

Ale Ty jej tego nie chcesz zaoferować, a jedynie
chcesz sprawić, by uwierzyła, że zaoferowałeś.
Więcej: Ty sam masz problem z odróżnianiem
jednego od drugiego. Dla Ciebie oba rozwiązania
są 'równe' - i stąd właśnie to co robisz nazywa
się 'manipulacja', 'nastawienie na instrumentalne
użycie', a także - 'mieszanie fikcji z rzeczywistością'.

895. Data: 2010-02-28 05:03:50

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Wcześniej wspomniał coś o zazdrości, więc... ten wariant chyba odpada ;)

Jasne ... ;) Ender jest super liberalny, nic by go tak nie ucieszyło,
jak świadomość, że jego TŻ wraca do domu z różyczką i uśmiechem do innego
faceta. Szczęście jego TŻ to przecieżjego szczęście ;)

BTW. Chciałbym poobserwować jego mowę ciała w podobnych sytuacjach.

Albo posłuchać o piętrzących się nagle, jak nigdy dotąd, przeszkodach
"czysto organizacyjnych" i innych tego typu konfliktach "dzisiaj
nie możesz wyjść, bo to koliduje z ..."

> Sądząc po zawartości ikselkowego i cebkowego kfa, to raczej z piekła :D

A wracając kawałek wcześniej, piszę do Endera:
w tym, co napisała Aicha, należy podkreślić _swobodę wyboru stylu życia_.
Ta swoboda wynika z wolności wewnętrznej ("mogę żyć na wyłączność,
a mogę też inaczej, dostosuję się, bo i w jednych i drugich
ograniczeniach widzę coś dla siebie"), a nie z zewnętrznej("moja tż
pozwala mi na skoki w bok, ufff, udało się").

Taka wewnętrzna swoboda wymaga jednak pewnej dojrzałości, którą
ja bym nazwał wewnętrzną kompletnością, pochodną integracji
(niech będzie: integracji pierwiastka męskiego i żeńskiego).
Tego się zazwyczaj nie dostaje na dzień dobry, ale można
to w sobie wypracować.

Dlatego ja sięCiebie Ender pytam, po raz kolejny:
co takiego zyskujesz w związku z kochanką, czego nie jesteś
w stanie zrealizować w związku z TŻ ?
To jest właśnie pytanie o Twoją (nie)kompletność.
Dlaczego w związku z TŻ czujesz się niekompletny ?

896. Data: 2010-02-28 05:21:47

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hm9iff$t1p$3@node2.news.atman.pl...

> A to czemuż? Uwielbiam psychoanalizę. Redarta zapraszam :)

... ech ...
... lepiej zerknijcie o której ja na necie siedzę ...

897. Data: 2010-02-28 05:23:05

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trudu (jeśli chcę!) jestem lubiana przez wszystkich, których sobie wybiorę
> aby mnie lubili.
To nie jest takie proste, narcyzie.

898. Data: 2010-02-28 08:16:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ... ech ...
> ... lepiej zerknijcie o której ja na necie siedzę ...

Właśnie- patrzę, i..co się stało? Bezsenność?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

899. Data: 2010-02-28 08:42:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony pisze:

> ... ech ...
> ... lepiej zerknijcie o której ja na necie siedzę ...

Problemy emocjonalno-psychiczne grupowiczów nie dają Ci spać? :-)

Stalker

900. Data: 2010-02-28 11:11:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, masz rację, wycofuję tę opinię.

Czasem sprawiasz _trochę_ wrażenie, że byłbyś w stanie
dogadywać się z takimi osobami lepiej niż z innymi.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Ktoś taki jak ja być może, ale nie medea.
[...]
Miałem nadzieję, że inną, ale to jej sprawa i nie sądzę żeby ktoś (np.
ja) powinien inwestować tu jakieś swoje zaangażowanie.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o
No nie :-D