nowa amnestia cbneta :)

391. Data: 2010-02-23 22:22:39

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-23 23:09, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A ja myślę, że się nudzi, skoro zaabonował Robaka.

Może chce schudnąć i potrzebny mu tasiemiec.

Ewa

392. Data: 2010-02-23 22:23:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 22:31:57 +0100, Ender napisał(a):

> Dokładnie,
> przecież nawet wśród inwektyw są jakościowe różnice.
> I to znaczne.

I możliwości ich zastosowań w żartach też są różne...

--

Ikselka.

393. Data: 2010-02-23 22:24:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-23 22:55, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Jak se zrobię.

O, ja jutro chyba będę miała fajne fotki, to coś wrzucę, może mnie ktoś
polubi.

Ewa

394. Data: 2010-02-23 22:25:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 22:33:47 +0100, Chiron napisał(a):

> Ależ Qro- skoro (jak Ci już to wyjaśniałem) słowa zmieniają swoje znaczenie,
> i nie ma się co do tych znaczeń zanadto przywiązywać (kto tak twierdził?) no
> to dlaczego "głupia cipa" nie ma znaczyć "fajna dziewczyna"?

Zwłaszcza dla Qry, dla której słowo "rodzina" niekoniecznie oznacza osoby
połączone więzami krwi lub koligacji :-)
Qta elastyczna jest, a przy "głupiej cipie" tak sztywnieje...
--

Ikselka.

395. Data: 2010-02-23 22:26:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> I możliwości ich zastosowań w żartach też są różne...

Relatywizm rulez. Przybijcie sobie piątkę albo żółwika sprzedajcie.
Przenosząc to na grunt p.s.p. dajcie sobie po czołgu.

--

Paulinka

396. Data: 2010-02-23 22:30:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 22:33:57 +0100, medea napisał(a):

> A da się inaczej?

I o to mi chodziło, dzięki - bo wystarczy być globkiem i już jego wszystkie
inwektywy świata można, dla odróżnienia od XLkowych "głupich cip",
traktować jako zwykłe znaki przestankowe.
:->
--

Ikselka.

397. Data: 2010-02-23 22:34:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 22:36:40 +0100, Paulinka napisał(a):

> Żadna z nas nigdy Cię w ten sposób nie nazwała, więc?

I żadna z Was nie zaprotestowała, kiedy globek używa tych inwektyw w
stosunku do mnie. Więc upraszam o jednakowe traktowanie głupich cip,
buraków, katoli i kurew.
Zaskoczona? Myslałaś, że chodzi mi o traktowanie "głupich cip ulgowo?
A wręcz przeciwnie poproszę! - byle równo z "katolami" itp.
--

Ikselka.

398. Data: 2010-02-23 22:35:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> inwektywy świata można, dla odróżnienia od XLkowych "głupich cip",
> traktować jako zwykłe znaki przestankowe.

A kto go tutaj traktuje poważnie? Ty i Chiron tylko, bo żadna z innych
osób nie ma parcia na bycie poprawnym. Czytam czasem globa, czasem coś
mądrego napisze, ale nie przykładam się do jego postów jak Wy do lekcji
'filozofii' w szkole.

--

Paulinka

399. Data: 2010-02-23 22:38:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre istoty celują w zjadaniu odchodów i chętnie dzielą się
nimi z innymi.
To musi mieć jakieś swoje ~źródło w mózgu. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Moim zdaniem jesteś wyjątkowo śliską i odrażającą rozmówczynią.
Powaga ;-)

400. Data: 2010-02-23 22:38:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> Zaskoczona? Myslałaś, że chodzi mi o traktowanie "głupich cip ulgowo?
> A wręcz przeciwnie poproszę! - byle równo z "katolami" itp.

Myślę, że jesteś na tyle inteligentna, że zdanie globa nie wpływa na
Twoją kulturę, szacunek w stosunku do innych osób itd.
Ja globa generalnie uznaję za przeczytanego. Chłopak się ostatnio zawiesił.

--

Paulinka

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo