nowa amnestia cbneta :)

381. Data: 2010-02-23 21:51:46

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Z tego co widziałem, niedawno chyba jakaś koleżanka vilar,
> ale skoro żerujesz tutaj zwykle nocami,
> to pewnie masz ograniczony i wybiórczy pogląd na grupę.

Jak nietoperz wybieram się na żery nocą. Nie mam wybiórczego poglądu.
Najpierw czytam, potem piszę.

> BTW: ciekawe czy bluzgacz lub kominek z tobą chętnie dyskutowali?
> Przyznasz się? ;-)

Primo : nie wiem, bo ich nie znam z twórczości usenetowej, secundo:
czemu Ci zależy na tej wiedzy?

--

Paulinka

382. Data: 2010-02-23 21:55:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-23 22:40, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dlatego mojej nie zobaczycie nigdy! Zboczeńcy!!!
>
> Qra

A własnie- kiedy mi swoją fotę przyślesz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron, lekko zboczony:-)

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

383. Data: 2010-02-23 21:57:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po namyśle dołaczam:

5. Robaks.
6. kiwiko.

Także Endera na razie też nie splonkuję.
Przynajmniej na razie. ;)

--
CB

Dorzucam:
4. Marchewka.

Robaks, niestety [...]

384. Data: 2010-02-23 21:58:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-02-23 22:40, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dlatego mojej nie zobaczycie nigdy! Zboczeńcy!!!

Znaczy ENderów już jest dwóch? To dopiero zboczeńcy! ;)

Ewa

385. Data: 2010-02-23 22:00:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 22:55, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A własnie- kiedy mi swoją fotę przyślesz?

Jak se zrobię.

Qra

386. Data: 2010-02-23 22:00:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Z enderem-cebkiem, czy enderem-blizgaczem?
> Moim zdaniem jesteś wyjątkowo śliską i odrażającą rozmówczynią.
> Powaga ;-)

Czyli jednak byłeś z nami cały czas? Chyba powinniśmy czuć się zaszczyceni.

Ewa

387. Data: 2010-02-23 22:02:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-02-23 22:55, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Jak se zrobię.
>
> Qra

Czyli?...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

388. Data: 2010-02-23 22:03:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 23:00, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

My się czujemy.

Qra, od dawna

389. Data: 2010-02-23 22:09:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Po namyśle dołaczam:
>
> 5. Robaks.
> 6. kiwiko.
>
> Także Endera na razie też nie splonkuję.
> Przynajmniej na razie. ;)

Mentalność przedszkolaka.

U mojej córki w przedszkolu niektóre dziewczynki co chwilę się wpisują
albo wypisują z klanu sióstr. ;)

Ewa

390. Data: 2010-02-23 22:11:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 23:09, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Mentalność przedszkolaka.
>
> U mojej córki w przedszkolu niektóre dziewczynki co chwilę się wpisują
> albo wypisują z klanu sióstr. ;)

A ja myślę, że się nudzi, skoro zaabonował Robaka.

Qra

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o