Re: nowa amnestia cbneta :)

Data: 2010-02-26 17:10:03
Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Robakks" <R...@i...eu>

"Ender" <e...@n...net>
news:hm8qsj$7s6$1@news.onet.pl...

> Mojej bratanicy jakiś czas temu kupiłem bajkę i jej pierwsze słowa brzmią:
> "Człowiek nie może niczego osiągnąć bez poświęcenia czegoś w zamian;
> aby stworzyć coś, należy poświęcić coś innego o takiej samej wartości".
> Myślisz, że zawsze tylko zyskuję?
> Gdyby tak było, to prędzej czy później porzygałbym się chyba o samego tylko brania.
Albo zostałbym
> takim jak ty lub podobnym.
> Sam również generuję zyski dla innych.
> I jeśli ktoś potrafi mnie wykorzystać i zrobi to z głową,
> zasłuży prędzej na mój szacunek niż pretensje.
> W ogólnym rozrachunku to będzie uczciwa wymiana.
> ENder

Czy ja mam do Ciebie pretensje? :-)
Stwierdzam fakt: interesowność to cecha ludzi interesownych.
Źródło korupcji, układów, kolesiostwa, kunktatorstwa, lizusostwa
i pogardy. Dawniej na takie zachowania używano nazwę:
"niskie pobudki". Współcześnie urosły do rangi ZALET. hehe
NIE PISZĘ O TOBIE ALE O ARCHETYPIE homo ?????????? :)
Robakks