nowa lodowka wlaczyc czy nie?

1. Data: 2004-11-22 10:49:42

Temat: nowa lodowka wlaczyc czy nie?
Od: "czystek" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
wlasnie zkupilem nowa lodowke, no i wczasie transporu nie stala ona pionowo
tylko poziomo, czy moge od razu wlaczyc ja , czy musze jakis czas odczekac,
jak dlugo>?wierzcie mi juz sie nie moge doczekac,pozdrowienia
czystek

1. Data: 2004-11-22 11:05:55

Temat: Re: nowa lodowka wlaczyc czy nie?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czystek" <c...@b...pl> wrote in message
> [...]
odczekac,
> jak dlugo>?wierzcie mi juz sie nie moge doczekac,pozdrowienia

Taka lodówka powinna postać co najmniej kilka godzin.

1. Data: 2004-11-22 11:13:56

Od: "ryhoo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czystek wrote:
> witajcie
> wlasnie zkupilem nowa lodowke, no i wczasie transporu nie stala ona
> pionowo tylko poziomo, [...]
A po jakie licho Wy te lodówki uparcie tak pochylacie w transporcie, no
ale stało się... Słyszałem, że problem jest gdy olej dostanie się do
cienkich rurek parowników zy innych takich tam powyżej agregatu
sprężarkowego. Więc trzeba dać jej - znaczy lodówce troche czasu - 24
godz. wcale nie będzie zbyt wiele, niestety. Osobiście bym w tej
sytuacji pochylił ją na bok w prawo a potem w lewo tak na 1-2 godz.
podkładając coś pod nóżki, tak by odchylić na jakie 15 st. kątowych dla
większej pewności że te oleja dokładnie wyciwkną. Bo jak nie wyciekną to
w skrajnym przypadku może dojść do złej pracy albo i uszkodzenia.
Może ktoś ma inne sprawdzone sposoby.

--
ryhoo
r...@p...spam

1. Data: 2004-11-22 11:48:46

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odczekac,
> jak dlugo>?wierzcie mi juz sie nie moge doczekac,pozdrowienia

A swoją drogą - dlaczego Ci sklep tej lodówki gratis nie przywiózł? To już
chyba standard dziś. Nawet sprzedawcy z targowisk przywożą taki towar
gratis.

pzdr
topjes

1. Data: 2004-11-22 12:36:34

Od: "Miroslaw 'Miron' Ambroziak" <t...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryhoo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> większej pewności że te oleja dokładnie wyciwkną. Bo jak nie wyciekną to
> w skrajnym przypadku może dojść do złej pracy albo i uszkodzenia.

Zakupiłem w poprzez Allegro używaną zamrażarkę Mors 322. Niestety do Opla
Astry Kombi weszła tylko w pozycji leżąc na boku. Przed podłaczeniem do
prądu stała kilka dni w normalnej pozycji. Niestety po włączeniu
pohałasowała trochę i wysiadła. Być może z powodu podanego powyżej. Stówka w
plecy:( Ale "nie ma tego złego...". Kupiłem zamrażarkę w klasie A i
spodziewam się po pięciu latach zwrotu w postaci zaoszczędzonej energii
elektrycznej:)
--
Miron

1. Data: 2004-11-22 17:13:09

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakupiłem w poprzez Allegro używaną zamrażarkę Mors 322. Niestety do Opla
> Astry Kombi weszła tylko w pozycji leżąc na boku. Przed podłaczeniem do

Ja wiozłem lodówkę w bagażniku skody felici i jakoś sie udało uzyskać kąt 15
stopni. Wiecej nie trzeba żeby agregat byż niżej niż pierwsze "zakola"
rurek.

1. Data: 2004-11-22 18:56:00

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czystek <c...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> tylko poziomo, czy moge od razu wlaczyc ja , czy musze jakis czas odczekac,
> jak dlugo>?wierzcie mi juz sie nie moge doczekac,pozdrowienia

Nic jej nie będzie, ale niech postoi do rana.

pochłaniacz wilgoci w mieszkaniu
Grzyb-jak sobie poradzic?
Junkers - "wywiewanie" ciepła
Ikea - naroznik EKTORP