nowa metoda operacji oczu

1. Data: 2006-10-15 22:46:12

Temat: nowa metoda operacji oczu
Od: "Kajo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ze 2 tygodnie temu w dzienniku mowili o jakiejs nowej metodzie operacji oczu
. Wypowiadał sie jakis znany polski profesor i z tego co pamietam , mowil ,
ze jest to jakas metoda powierzchniowa , ze nie ma ingernecji głeboko w oko
i , ze jest bezpieczna

Czy ktos wie o co chodzi ?

2. Data: 2006-10-16 07:31:37

Temat: Re: nowa metoda operacji oczu
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kajo wrote:
> [...]
> co pamietam , mowil , ze jest to jakas metoda powierzchniowa , ze
> nie ma ingernecji głeboko w oko i , ze jest bezpieczna

Witam grupowiczów,

Słyszałem przez znajomych, że ostatnio w Faktach na TVN był reportaż o
bezinwazyjnej korekcji wad wzroku. Czy ktoś kojarzy i pamięta szczegóły
- najważniejsze kto i gdzie to wykonuje oraz zbieram wszystkie uwagi.

Z góry dzięki.

^^^^^^^^^
Takie cos bylo niedawno, wpisz w google cos z tego i znajdzie watek.

alergia
nootrophil
Klonazepam
Achalasia cardiae - skurcz zwieracza przełyku
Fenyloketonuria u dorosłych