nowe mieszkanie - odliczenie od podatku

1. Data: 2004-12-28 11:10:54

Temat: nowe mieszkanie - odliczenie od podatku
Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy można odliczyć od podatku wpłacony wkład mieszkaniowy za nowe
mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej? Ile i na jakich zasadach (jeżeli
można odliczyć)?

.:: sjf ::..
"Linux is like Wigwam. No gates, no windows... Apache inside ;-)"

2. Data: 2004-12-29 12:10:01

Temat: Re: nowe mieszkanie - odliczenie od podatku
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Dec 2004 12:10:54 +0100, "..:: sjf ::.." <s...@u...org>
wrote:

>Czy można odliczyć od podatku wpłacony wkład mieszkaniowy za nowe
>mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej? Ile i na jakich zasadach (jeżeli
>można odliczyć)?

Oczywiście że nie można. Ulg mieszkaniowych nie ma już dawno. Jest tylko ulga
odsetkowa.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

3. Data: 2004-12-30 09:46:54

Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia niejaki(a) McMac wstukał(a) był(a) co następuje...:

> Oczywiście że nie można. Ulg mieszkaniowych nie ma już dawno. Jest tylko ulga
> odsetkowa.

hmmm... ale dostałem pismo ze spółdzielni wzywające do uzupełnienia
wkładu mieszkaniowego w terminie 3 mies. Na końcu dodali jeszcze, że
niezależnie od podanego terminu wpłata do 31.12.2004 spowoduje możliwość
odliczenia od podatku...

A na czym polega ulga odsetkowa?

4. Data: 2004-12-31 12:14:04

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Dec 2004 10:46:54 +0100
"..:: sjf ::.." <s...@u...org> wrote:

> [...]
> wkładu mieszkaniowego w terminie 3 mies. Na końcu dodali jeszcze, że
> niezależnie od podanego terminu wpłata do 31.12.2004 spowoduje

czeba sie ich zatem zapytac, w czym problem?

> A na czym polega ulga odsetkowa?

mozna odliczyc odsetki od kredytu na nowe mieszkanie
szczegoly? www.google.pl

Sierp

Pismo ze spódzielni (czy mają prawo o takie dane się dopytywać)
"Elf" Krosno
NTG! komplet narożny kuchenny
Jak urządzić salon ?
Gdzie żyrandol w Warszawie