Re: nowe ujawnione ofiary bestialstwa wobec niemowląt...

Data: 2008-05-27 08:33:22
Temat: Re: nowe ujawnione ofiary bestialstwa wobec niemowląt...
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Szczerze?
Kurwica mnie zaczęła z lekka zalewać jak o tym usłyszałem wraz
z tym ich skamlającym, bezmózgim bełkotem serwowanym w formie
"uzasadnienia".
Nie, obawiam się, że nie potrafię nawet dyskutować o tym nowym
hiper-debilnym pomyśle pisiorów.

Jestem za to ZA wprowadzeniem ustawowego zakazu bicia dzieci
i restrykcyjnej, bezwzględnej egzekucji w bezwzględnie każdym przypadku
jego złamania po zgłoszeniu przez dziecko psychologowi/pielęgniarce
/nauczycielce w przedszkolu/szkole oraz np po zgłoszeniu od sąsiadów
czy kogokolwiek.

--
CB