nowe ujawnione ofiary bestialstwa wobec niemowląt...

1. Data: 2008-05-23 12:07:46

Temat: nowe ujawnione ofiary bestialstwa wobec niemowląt...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... których cierpienie i krew służy aborcjonistom jako "przepustka do raju":

http://www.v10.pl/policja/Czy,niemowle,zostalo,pobit
e,12641.html

Wybrane informacje związane z zakazem aborcji w PL (obowiązującym
od 1993 roku):

"...Niepokojąco rosła liczba pokrzywdzonych małoletnich. W 2002r. ok. 3,5
tys. dzieci było pokrzywdzonych przez dorosłych. Natomiast w 2006r. już
prawie 15 tys., czyli przeszło 4-krotnie więcej, z tego ponad 5,5 tys. było
ofiarami przemocy w rodzinie, a ok. 4 tys. doznało obcowania płciowego przed
15 rokiem życia. W stosunku do 2002 roku liczba dzieci wykorzystywanych
seksualnie wzrosła prawie 3-krotnie. Niebezpiecznie rośnie również liczba
porzuceń małoletnich - 7-krotny wzrost w porównaniu do 2002 r. ..."

"... Jednym ze skutków zakazu aborcji, a także braku odpowiedniej edukacji
seksualnej i poradnictwa antykoncepcyjnego, są dramaty kobiet, które
urodziły dziecko wbrew swej woli - dramaty prowadzące czasem do
dzieciobójstwa lub porzucenia noworodka. Wyjściem najmniej dramatycznym,
choć niewątpliwie trudnym dla kobiet, jest pozostawienie noworodka w
szpitalu.
Choć statystyki policyjne nie wykazują dużego wzrostu dzieciobójstwa od
czasu wprowadzenia ustawy, eksperci z zakresu kryminalistyki twierdzą, że
stwierdzone przypadki dzieciobójstwa, to tylko wierzchołek góry lodowej.
Większość takich przypadków niewątpliwie nigdy nie zostanie odkrytych.
W maju 2000 r. opinia publiczna poznała przypadek kobiety - podwójnej
dzieciobójczyni. Ze względu na całkowite utajnienie sprawy nie wiadomo nic
na temat okoliczności, które doprowadziły do tragedii. Sonda przeprowadzona
przez Federację wśród warszawskich prawników potwierdziła odczucie, że
skazanie kobiety na 25 lat było niewspółmiernie wysokie w stosunku do winy,
tym bardziej, że przyznanie się do winy przez kobietę nie zostało
potraktowane jako okoliczność łagodząca.
Daje się natomiast zaobserwować, że w latach 1993-1998 ponad dwukrotnie
wzrosła liczba dzieci pozostawianych przez matki w szpitalu, która wyniosła
594. W 1999 r. liczba dzieci pozostawionych w szpitalu wzrosła o 1/4 w
stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 737. Podważa to rozpowszechniany
ostatnio wizerunek medialny kobiet jako osób nieodpowiedzialnych. Bo dla
kobiety nie mogącej wychowywać własnego dziecka, a także dla dziecka,
pozostawienie go w szpitalu jest często wyjściem najmniej dramatycznym i
świadczącym o dużym poczuciu odpowiedzialności. ..."

Z moich ustaleń wynika, że liczba ujawnionych przypadków maltretowania
nieletnich obejmuje rocznie minimum 4-5% w stosunku do liczby żywych
urodzeń w PL, która notabene maleje.
Stanowi to wzrost ponad 4-krotny w stosunku do lat 1999-2000, oraz
trudny do precyzyjnego oszacowania z uwagi na brak danych wzrot
pawdopodobnie na poziomie dziesiątek razy w porównaniu z latami
80-tymi, kiedy to statystyki żywych urodzeń były rekordowe.

--
CB

2. Data: 2008-05-23 14:00:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka: służy anty-aborcjonistom.

Rzecz jasna.

--
CB

3. Data: 2008-05-23 14:46:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed wprowazeniem zakazu aborcji ilość zabiegów przerywania ciąży
dokonywana w szpitalach publicznych spadła do poziomu kilkunastu
tysięcy rocznie.
Szacuje się, że wielokrotnie więcej zabiegów było przeprowadzanych
w placówkach prywatnych, czego nie ujmowano w statystykach.

A zatem te kilkanaście tysięcy to skala zabiegów wśród kobiet najmniej
zamożnych, która jednocześnie prawdopodobnie odzwierciedla minimalny
dziś poziom urodzeń niechcianych dzieci w PL.

Jednocześnie zabiegi dokonywane przez podziemie aborcyjne szacuje
się na 50 do 100 tys. rocznie, choć istnieją szacunki mówiące o ponad
200 tys. i znacznie więcej takich zabiegów rocznie.
Nie wszystkie zabiegi w tej liczbie są nielegalne, gdyż jeśli zabieg
zostanie przeprowadzona zagranicą w kraju, gdzie aborcja jest legalna,
to system prawny w PL nie traktuje tego jako przestępstwa, nawet
jeśli lekarz wykonujący zabieg jest także obywatelem polskim.

Rocznie ujawnianych jest ok. kilkadziesięciu aborcji dokonanych nielegalnie
w PL, głównie przez szpitale gdzie trafiają kobiety na skutek powikłań
w wyniku nieprofesjonalnie przeprowadzonego zabiegu.
Tylko w ok. 20% z nich podejmowane są działania wobec lekarzy
dokonujcych zabiegu, którzy w świetle obowiązującego prawa traktowani
są jak przestępcy.
Kobieta ciężarna dokonująca aborcji nie jest ścigana przez prawo
anty-aborcyjne w PL.

4. Data: 2008-05-23 20:28:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> ... których cierpienie i krew służy aborcjonistom jako "przepustka do
> raju":

nie dość, że nie masz racji, to jesteś już nudny :)

5. Data: 2008-05-23 20:37:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Jednocześnie zabiegi dokonywane przez podziemie aborcyjne szacuje
> się na 50 do 100 tys. rocznie, choć istnieją szacunki mówiące o ponad
> 200 tys. i znacznie więcej takich zabiegów rocznie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja#Skala_aborcji_n
a_.C5.9Bwiecie

USA W Stanach Zjednoczonych w latach 60. i 70. ubiegłego wieku działała
organizacja NARAL, której celem była legalizacja aborcji. Jeden z jej
założycieli, dr Bernard Nathanson (który po latach zaprzestał
wykonywania aborcji i został działaczem pro-life), tak opisuje działania
NARAL: Sfałszowaliśmy dane na temat nielegalnych zabiegów przerywania
ciąży wykonywanych każdego roku w USA. Mass mediom i opinii publicznej
przekazywaliśmy informacje, że rocznie przeprowadza się w Stanach około
miliona aborcji, chociaż wiedzieliśmy, że naprawdę jest ich około 100
tysięcy. Podczas nielegalnych zabiegów umierało rocznie 200-250 kobiet,
ale stale powtarzaliśmy, że śmiertelność jest znacznie wyższa i wynosi
10 tysięcy rocznie. Liczby te zaczęły kształtować świadomość społeczną w
USA i były najlepszym środkiem, aby przekonać społeczeństwo, że trzeba
zmienić prawo antyaborcyjne. Sfałszowane przez nas dane na temat
przerywania ciąży wpłynęły na legalizację aborcji przez Sąd Najwyższy.

Zgodnie z danymi CDC[39] w rekordowym pod tym względem roku 1990
przeprowadzono w Stanach 1429247 legalnych aborcji, w połowie lat 90 XX
wieku ta ilość zaczęła znacznie spadać kształtując się obecnie na
poziomie ok. 850 tys. W 1997 r. w USA dokonywało się 15 tys. aborcji
rocznie[potrzebne źródło] płodów powyżej 22 tygodnia życia (które
teoretycznie mogą przeżyć poza łonem matki).

Wielka Brytania Podobna sytuacja miała miejsce w trakcie kampanii na
rzecz legalizacji aborcji w Wielkiej Brytanii. Brytyjskie organizacje
proaborcyjne w latach 1960-1965 podawały, że na terenie Wielkiej
Brytanii i Walii dokonuje się rocznie 250 tysięcy nielegalnych zabiegów
przerywania ciąży. Tymczasem Rada Królewskiego Towarzystwa
Ginekologicznego i Położniczego wydała w 1966 roku następujące
oświadczenie: Wielokrotnie podawano, że liczba nielegalnych aborcji
wynosi 100 tys. rocznie, najnowsze szacunki mówią nawet o 250 tysiącach.
Te liczby - podobnie jak wcześniejsze szacunki mówiące o 50 tys.
nielegalnych aborcji rocznie - nie mają żadnych rzeczywistych podstaw.
(British Medical Journal, 1966; 1: 850-854)

Po legalizacji aborcji w Wielkiej Brytanii w 1968 r. legalnych aborcji
było 23,6 tys., w 1969 54,8 tys. Od momentu legalizacji aborcji w tym
kraju do chwili obecnej, nigdy liczba aborcji nie osiągnęła 250 tys.

6. Data: 2008-05-24 09:08:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te dane pozwalają oszacować liczbę niechcianych urodzeń dzieci
jaka obecnie każdego roku powiększa liczbę ofiar fizycznego,
bestialskiego znęcania się przez rodziców w wyniku zakazu aborcji
obowiązująceo w PL na minimum 4 tysiące.

Oprócz tego:
- kolejne kilka tysięcy to niechciane dzieci, które doświadczają
przemocy fizycznej w stopniu, który nigdy nie znajdzie
odzwierciedlenia w statystykach policyjnych,
- przynajmniej o 500 dzieci/rocznie wrosła liczba noworodków
pozostawianych przez kobiety w szpitalach zaraz po urodzeniu,
- nieznana jest liczba niewykrytych przypadków dzieciobójstwa,
lecz może ona sięgać nawet kilkuset rocznie.

Reasumując: łączna skala nieludzkiego bestialstwa wobec dzieci
jaką społeczeństwo w PL zawdzięcza kontraktowi z diabłem na
rezerwacje miejscówek "w raju" dla anty-aborcjonistów prawdopodobnie
przekracza liczbę 6 tysięcy urodzeń dzieci rocznie, które są skazane
przez system prawny obowiązujący w PL oraz część społezeństwa
na traktowanie gorsze niż dotyczy to zwierząt.

--
CB

7. Data: 2008-05-24 09:08:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.

--
CB

8. Data: 2008-05-24 09:40:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szacunki mówiące o skali zabiegów aborcji w PL realizowanych
przez podziemie opierają się na:

1) 50-100 rocznie: ilość urodzeń dzieci w PL spada, a zatem
biorąc pod uwagę dynamikę sprzedaży środków antykoncepcyjnych
(brak znaczącego wzrostu) przyjmuje się, że skala aborcji jest
porównywalna do poziomu 50-70% w stosunku do szczytowych
szacunków sprzed obowiązywania restrykcyjnego zakazu aborcji,

2) powyżej 200 tys. i znacznie węcej rocznie: porównanie liczby
aborcji do liczby żywych urodzeń przy uwzględnieniu spadku liczby
żywych urodzeń w krajach z naszego regionu pozwala domniemywać
że liczba aborcji w PL - przez analogię - może przekraczać dziś
nawet 300 tys. rocznie.

Są to dane odnoszące się do aborcji legalnych i nielegalnych
realizowanych przez podziemie aborcyjne poza PL i w PL.

Osobiście bardziej skłaniam się do szacunków zgodnych z pkt 1.

9. Data: 2008-05-24 10:01:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idąc dalej: jeśli przyjąć, że dzięki zakazowi aborcji rodzi się w PL
kilkanaście tysięcy dzieci rocznie więcej, to co najniej co drugie
dziecko z tej liczby jest traktowane gorzej niż traktuje się zwierzęta,
zaś zgodnie ze statystykami - "tylko" co trzecie z nich.

Dla pozostałych dzieci z tej liczby prawdopodobnie pojęcia takie
jak beztroskie dzieciństwo, czy miłość rodzicielka będą całkowitą
abstrakcją, w odróżnienieniu od takich pojęć jak przemoc domowa,
znęcanie się fizyczne i psychiczne oraz inne patologie, co z kolei
pozostanie abstrakcją dla ponad 80% dzieci, które urodziły się
jako chciane.

Wynika z tego, że zakaz aborcji w PL to bardzo skutecznie działający
proceder nieludzkiego zaprzedawania dzieci w charakterze pożywki
przede wszystkim dla zbydlęcenia i patologii.

--
CB

10. Data: 2008-05-24 10:55:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To daje końcową liczbę 100 tysięcy dzieci poniżej 15 roku życia,
które codziennie są traktowane w sposób urągający człowieczeństwu.

Innymi słowy: cierpienie, łzy oraz krew 100 tysięcy dzieci w PL to
cena jaką anty-aborcjoniści obciążyli społeczeństwo PL za obietnice
miejscówek "w raju" dla siebie.

100 tysięcy nieletnich istnień (do 15-tego roku życia) w PL każdego
dnia płaci swoimi łzami, cierpieniem, oraz krewią za za obietnicę
miejscówek "w raju" dla anty-aborcjonistów, co obciążą całe
społeczeństwo w PL.
Można powiedzieć, że te 100 tys. dzieci zawdzięcza swoje życie
anty-aborcjonistom, ale tak samo można powiedzieć, że te dzieci
przyszły na świat głownie po to, aby stanowić "ofiarę religijną"
dla anty-aborcjonistów, którzy dzięki tej specyficznej "strawie"
zamierzają skutecznie dostać się tam gdzie prawdopodobnie
i tak w ten sposób się nie dostaną, czyli "do raju".

Tak, tak, to nie błąd: kontrakt z diabłem jaki zawarliście dzięki
zakazowi aborcji nie zaprowadzi was, anty-aborcjoniści do raju.
Zapamietajcie!

--
CB

> [...]
> dziecko z tej liczby jest traktowane gorzej niż traktuje się zwierzęta,
> zaś zgodnie ze statystykami - "tylko" co trzecie z nich.

A nie mówiłem że nastki są już dojrzałe? ;)
leszcze
Dla Aichy
Z innej grupy
"Podaj dalej" -historia na faktach