nowe zdjęcia

21. Data: 2004-05-06 06:52:00

Temat: Re: nowe zdjęcia
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:c7bim6

> Za dwa dni będę w Krakowie na wystawie, to mogę coś podrzucić :)

Ojeeej!!!
Naprawdę? :)))
Kiedy będziesz, w sobotę? Miło będzie poznać kolejną osobę z grupy!

A tak nawiasem:
Dla mnie wszelkie goryczki to taki skarb najcenniejszy, aż trudno
uwierzyć, że ktoś może mieć nadmiar :)))

Pozdrawiam
Ewa

22. Data: 2004-05-06 07:08:41

Temat: Re: nowe zdjęcia - targi w Krakowie
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojeeej!!!
> Naprawdę? :)))
> Kiedy będziesz, w sobotę? Miło będzie poznać kolejną osobę z grupy!

No właśnie... umawiamy się grupowo na określoną godzinę?
Bo sądzę, że kilka osób będzie na targach.
Krzysztof

23. Data: 2004-05-06 07:42:51

Temat: Re: nowe zdjęcia- OT
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c7cnc4$qrh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ojeeej!!!
> Naprawdę? :)))
> Kiedy będziesz, w sobotę? Miło będzie poznać kolejną osobę z grupy!

Będę od piątku do niedzieli. Mam bardzo wiele zaplanowanych spotkań
storczykowych i ogrodowych .

> A tak nawiasem:
> Dla mnie wszelkie goryczki to taki skarb najcenniejszy, aż trudno
> uwierzyć, że ktoś może mieć nadmiar :)))

No niby tak, ale powoli opanowują mi znaczną część skalniaka i
niebawem nic poza nimi tam już nie będzie :)
Znaczy, biorę doniczki łopatkę i do roboty :).
Jakby coś jeszcze, to adres mojej strony znasz.

Z pozdrowieniami, Maria

24. Data: 2004-05-06 09:35:38

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to mogę otworzyć sklep z goryczkami :)).

Jak Ty to Mario robisz, ze Ci tak rosna i kwitna ?
Kupowalam juz w 3 roznych miejscach (w tym i wysylkowo - przyznaje) i
nic :-((( Na ta chwile nawet nie potrafie powiedziec, czy zime
przetrzymala....

Pozdrawiam
Asia

25. Data: 2004-05-06 09:54:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za to mogę otworzyć sklep z goryczkami :)).
> >
> Jak Ty to Mario robisz, ze Ci tak rosna i kwitna ?

O to chodzi, że nic. Widocznie bardzo upodobały sobie miejsce i
podłoże. Jak zakwitają, to mam niebieski skalniak :). Dużo wywiozłam w
zeszłym roku na spotkanie do Bogusława.

> Kupowalam juz w 3 roznych miejscach (w tym i wysylkowo - przyznaje) i
> nic :-((( Na ta chwile nawet nie potrafie powiedziec, czy zime
> przetrzymala....

U mnie też niektóre wypadły, ale na siłę nie będę ich zmuszać do
rośnięcia u mnie, jeśli im to nie odpowiada. Zostały te, które są
wdzięczne za miejsce :).

Z pozdrowieniami, Maria

26. Data: 2004-05-06 12:40:59

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:c7cqe5

> Będę od piątku do niedzieli. Mam bardzo wiele zaplanowanych spotkań
> storczykowych i ogrodowych .

My prawdopodobnie będziemy w sobotę (ale to tak wstępnie, bez ustaleń
z kolegą małżonkiem jeszcze).
Jak się jakieś szersze spotkanie z tego wylęgnie, to będzie
sympatycznie :)
Jeśli nie, to jak się tam możemy umówić i rozpoznać?

Pozdrawiam
Ewa

27. Data: 2004-05-06 13:27:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c7dd0j$b1u$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maria Maci?g" <m...@N...pl> napisał w
> wiadomo?ci news:c7cqe5

> My prawdopodobnie będziemy w sobotę (ale to tak wstępnie, bez ustaleń
> z koleg? małżonkiem jeszcze).
> Jak się jakie? szersze spotkanie z tego wylęgnie, to będzie
> sympatycznie :)
> Je?li nie, to jak się tam możemy umówić i rozpoznać?

A o której będziecie, bo w sumie też tam będę grasować? Przed południem? O
ile pamiętam, to wystawa duża nie jest.

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2004-05-06 14:10:20

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o której będziecie, bo w sumie też tam będę grasować? Przed
południem? O
> ile pamiętam, to wystawa duża nie jest.

Jeśli nie wystąpią nieprzewidziane okoliczności to tak, po południu to
już nie ma po co tam jechać.
Przynajmniej w poprzednich latach tak było, że zostawały jakieś
"ogony" :(

Pozdrawiam
Ewa

29. Data: 2004-05-07 07:04:37

Temat: Re: nowe zdjęcia- OT jest: Targi
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." napisała:

> Jeśli nie wystšpiš nieprzewidziane okoliczności to tak, po południu to
> już nie ma po co tam jechać.
> Przynajmniej w poprzednich latach tak było, że zostawały jakieś
> "ogony" :(
Otwierają chyba o 10-tej.Na początku jest zamieszanie.
Dobrze jest przyjechać przed 11-tą.
Może o 11 zrobimy zbiórkę w pawilonie, przy storczykach?
Krzysztof

30. Data: 2004-05-07 07:14:26

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w
wiadomości

> Otwierają chyba o 10-tej.Na początku jest zamieszanie.
> Dobrze jest przyjechać przed 11-tą.
> Może o 11 zrobimy zbiórkę w pawilonie, przy storczykach?

Chyba to dobry pomysł, my planowaliśmy przyjechać właśnie na 11-tą.

POzdrawiam
Ewa

Drewniany kwietnik, paczka, itp - winorosl na balkonie
zakładam ogród - pomocy
Ebooki za 20 zł z przesyłką
Tarło karasi.
I znowu złodziej;-(((