po długim łykendzie

1. Data: 2004-05-04 22:15:42

Temat: po długim łykendzie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kilka nowych zdjęć, szczególnie klonów :-)

http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Pozdrawiam,
Grzesiek

2. Data: 2004-05-05 00:57:57

Temat: Re: po długim łykendzie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Kilka nowych zdjęć, szczególnie klonów :-)

Wyjatkowo tym razem bardziej podobaly mi sie zdjecia pierwiosnkow :)
(z wyjatkiem formy pelnej)
Jakosc zdjec bardzo dobra. Nie pomogly mi one jednak zidentyfikowac
pierwiosnkow u mnie rosnacych. Oprocz pierwiosnka wynioslego mam egzemplarze
tak wymieszane, ze nie wiem do jakiego gatunku mozna by je zaliczyc. Ladnie
wygladaja, same sie rozsiewaja i rosna w warunkach bardziej zblizonych do
naturalnych, niz ma to miejsce u Ciebie. Te na zdjeciach wygladaja jak
samotne wyspy na morzu zaoranej ziemi.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-05-05 06:01:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m2hduvltyp.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Kilka nowych zdjęć, szczególnie klonów :-)

Hejka. Klony śliczne a zdjecie 84 wspaniałe. :-)
Pozdrawiam świetliście Ja...cki

4. Data: 2004-05-05 07:48:14

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> http://www.sapijaszko.net/ogrod/

http://www.sapijaszko.net/ogrod/32.html - niesamowity kolor !
Kloniki bajeczne ! :)

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2004-05-05 11:39:40

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Stajecie się z Iwoną kolekcjonerami klonów :-)
Ogród bez klona to nie ogród ;-)
:-) Bogusław

6. Data: 2004-05-05 11:56:01

Od: "fk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2hduvltyp.fsf@sapijaszko.net...
> Kilka nowych zdjęć, szczególnie klonów :-)
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Rewelacyjne te klony . Czy okrywasz je na zimę (lub okrywałeś jak były
bardzo młode)?
Ewa

7. Data: 2004-05-05 12:12:04

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> Stajecie się z Iwoną kolekcjonerami klonów :-)
> Ogród bez klona to nie ogród ;-)
Nie mam pojecia, czy nie powale Cie na kolana moja ignorancja w temacie
'klon' i moze powinnam najpierw poczytac o klonach, zanim zadam pytanie,
ale chyba nie wytrzymam.
Czy sa jakies male odmiany na dzialke ? Na te moje 300m2, z czego
oczywiscie nie cale 300m2 dla klona ! :( :)

Wiadizalam, ze wiosna jest bajecznie kolorowa ale to pod wzgledem
platkow kwiatow, a nie lisci... Liscie kolorowe (oczywiscie pomijajac
odcienie zieleni) to - do dzis !!! byla dla mnie jesien !

Pozdrawiam
Asia

8. Data: 2004-05-05 12:16:56

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of JotHa

> [...]
> ale chyba nie wytrzymam.
> Czy sa jakies male odmiany na dzialke ? Na te moje 300m2, z czego
> oczywiscie nie cale 300m2 dla klona ! :( :)

Jest tego sporo, ale nie będę Grzegorzowi zabierał chleba :-)
Np: Acer campestre ,Nana'

> Pozdrawiam
> Asia

pozdrawiam, Bogusław

9. Data: 2004-05-05 12:24:46

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tego sporo, ale nie będę Grzegorzowi zabierał chleba :-)
> Np: Acer campestre ,Nana'

Mam na oku miejsce... Na razie szanse ma po raz kolejny (ale napewno
ostatni) czeresnia .... 9 sezon u mnie i rok temu... ok 10 owocow - czyz
nie jestem wyrozumiala i cierpliwa ? ;)
Mama mnie kusi na magnolie, ale mam watpliwosci, czy nie przemarznie itp...
Ale teraz, jak zobaczylam te klony.... ! :D

Pozdrawiam
Asia

10. Data: 2004-05-05 20:19:20

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> wrote in message
net.pl...

> Stajecie się z Iwoną kolekcjonerami klonów :-)
> Ogród bez klona to nie ogród ;-)

A ja klonuje sobie dziurawce ;)
Na powaznie mam tylko dwa klony i bardzo jestem z nich zadowolony.
Jeden sam sie kiedys zasial i zostal przesadzony w lepsze miejsce - w sumie
jest to mlode drzewo ale wyzszy juz od domu.

Pozdrawiam,
Bpjea

nowe zdjęcia
Drewniany kwietnik, paczka, itp - winorosl na balkonie
zakładam ogród - pomocy
Ebooki za 20 zł z przesyłką
Tarło karasi.