nowy podkład

1. Data: 2004-02-22 16:08:57

Temat: nowy podkład
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Chciałabym zapytać czy któraś z was miała już "do czynienia"
z najnowszym podkładem L`oreala z kaszmirem?
Proszę o opinię.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-02-22 16:36:41

Temat: Re: nowy podkład
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <d...@p...onet.pl> napisał(a):
> Chciałabym zapytać czy któraś z was miała już "do
> czynienia" z najnowszym podkładem L`oreala z
kaszmirem?

Ja mam Cashmere Perfect Nr 15 Rose Ivory (chyba
najjasniejszy). Sliski, swietnie sie rozprowadza,
pudrowy efekt, ladny zapach, nie kryje, nie matuje na
dluzej niz godzine-dwie (mimo reklamowanych 12h), a nie
mam tlustej cery, lepiej wyglada w swietle lamp niz w
swietle dziennym.
Nina

1. Data: 2004-02-23 08:55:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris napisał/a w news:c1alpo$k91$1@korweta.task.gda.pl:

> Ja mam Cashmere Perfect Nr 15 Rose Ivory (chyba
> najjasniejszy).

No właśnie, jak zwykle ten najjaśniejszy i tak jest za ciemny :(

> Sliski, swietnie sie rozprowadza,

A dla mnie wręcz przeciwnie. Trudno go rozprowadzić, za szybko zmienia
się w ten puder :\

> pudrowy efekt, ladny zapach, nie kryje, nie matuje na
> dluzej niz godzine-dwie

Po całym dniu po prostu spływa z twarzy.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-02-23 13:04:17

Od: "tweety102" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dluzej niz godzine-dwie (mimo reklamowanych 12h), a nie
> mam tlustej cery, lepiej wyglada w swietle lamp niz w

Now lasnie chcialam zakupic ten oto podklad ale widze ze nie jest to
najlepsza decyzja po opiniach:) Zatem mam pytanie, mianowicie jaki podklad
polecacie ? Dodam iz cere mam mieszana, jasna. Najlepiej cos w granicach 50
zl.

Magda

1. Data: 2004-02-23 13:23:50

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety102" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecacie ? Dodam iz cere mam mieszana, jasna. Najlepiej cos w granicach

Moze zachwalany tutaj Ideal Balance l'Oreal. A jezeli Twoja mieszana cera w
strefie T jest bardzo tlusta (jak moja) to polecam Perfect Wear Avon (jak
dla mnie swietny).
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-02-23 14:19:37

Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> takie podkładziki zachwalały grupowiczki - ja tez mam tłusta skórę i
jeszcze nie wiem co kupić

Max Factor Lasting Performance tez kryje w miare dobrze i ponoc
hypoalergiczny, ale moze sobie uroczo polyskiwac na nosku.
No i Revlon Colorstay, ale o tym chyba juz ktos pisal wczesniej.
AIR WEAR - ma dobre opinie i oczywiście Ideal Balance Loreala

1. Data: 2004-02-23 16:06:09

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):
> A dla mnie wręcz przeciwnie. Trudno go rozprowadzić,
za
> szybko zmienia się w ten puder :\

Ja go kladlam na krem dzienny, ale typu lekko
odzywczego. Moze probowalas na nawilzajacym albo w
ogole bez kremu?

na
> Po całym dniu po prostu spływa z twarzy.

Nie splynal mi, jednak w ciagu dnia mialam caly czas
wrazenie za mocnego upudrowania, mimo, ze uzylam bardzo
malo podkladu. Nawet zaraz po nalozeniu zastanawialam
sie czy nie za malo i dlatego slabo matowal. Ale widok
pudrowej warstwy skutecznie mnie odstraszyl od
poprawiania. Wygladalam jak anemiczka. Natomiast
wieczorem sprawdzil sie. Kosmetyczka powiedziala, ze
ten puder zawiera bardzo duzo drobinek odbijajacych
swiatlo, stad efekt w swietle lamp jest lepszy.
Nina

1. Data: 2004-02-23 20:48:54

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iris napisał/a w news:c1d8ck$86v$1@korweta.task.gda.pl:

> Ja go kladlam na krem dzienny, ale typu lekko
> odzywczego. Moze probowalas na nawilzajacym albo w
> ogole bez kremu?

Kładłam na matujący Sorai. Do niczego. Spróbuję jeszcze na Oligovital
Oceanica.

> Nie splynal mi, jednak w ciagu dnia mialam caly czas
> wrazenie za mocnego upudrowania

Nie tylko Ty:(
Ale na mojej tłustej skórze trzymał się stosunkowo krótko - CA Maxa
Factora było zdecydowanie trwalszy.

mips

--
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
"Myślę, więc jestem Kartezjusz." (c) WEIT
~

Pytanko małe
thalgo czy l'oreal
POLECAM - PAZNOKCIE
SPAM
czy korzystałyscie z podkładu lub pudru firmy diadem?