nowy szkodnik ogrodow wodnych

1. Data: 2000-05-15 04:28:27

Temat: nowy szkodnik ogrodow wodnych
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Norka amerykańska która w ostatnich latach, ponoć, nadmiernie rozmnożyła się
po ucieczce z ferm, jest dużym zagrożeniem dla stawów rybnych i ozdobnych.
To, że pożera ona ryby ozdobne, jest sprawą oczywistą. Interesuje mnie, czy
niszczy ona także żaby.
W jednym z moich oczek, w tym roku, nie znalazłem ani jednej żaby i skrzeku
chociaż w zeszłym było tego zatrzęsienie.
Czy może być to sprawka owych norek?
Walka z nimi jest ponoć trudna. W miarę skuteczne są narzędzia kłusowników
których, jednak, stosowanie jest nielegalne.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-05-16 13:37:03

Temat: Re: nowy szkodnik ogrodow wodnych
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W jednym z moich oczek, w tym roku, nie znalazłem ani jednej żaby i
skrzeku
> chociaż w zeszłym było tego zatrzęsienie.
Krzysztofie, niestety to jej sprawka, pożera gryzonie [karczownika], ptaki,
płazy i ryby.

> Walka z nimi jest ponoć trudna. W miarę skuteczne są narzędzia kłusowników
> których, jednak, stosowanie jest nielegalne.
Czy to jest podpowiedź? Brrr.
Pozdr Jerzy

3. Data: 2000-05-16 13:46:36

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 15:37 00-05-16 +0200, you wrote:
>się
>czy
Pewnie z glodu je wszystko.
Skrzek i zaby w moim stawiku byly,ryb kolorowych z 7 ostalo sie 2.
>skrzeku
Pozdrawiam Juras

4. Data: 2000-05-16 13:56:51

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie z glodu je wszystko.
> Skrzek i zaby w moim stawiku byly,ryb kolorowych z 7 ostalo sie 2.
to nalezy oslaniac metalowa siatka o drobnych oczkach, przynajmniej strefe
plytka
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-05-16 14:11:20

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 15:56 00-05-16 +0200, you wrote:
>to nalezy oslaniac metalowa siatka o drobnych oczkach, przynajmniej strefe
>plytka
>pozdr Jerzy

Jak zwykle masz racje.Choc pewnie ten zwierzak plywa i na glebokiej.

A wiesz ile jeszcze rzeczy trzeba?
A jakby sie pani zonie futerko spodobalo ,to i ekologia by poszla w kat:)))
Pozdrawiam Juras

6. Data: 2000-05-16 14:24:09

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle masz racje.Choc pewnie ten zwierzak plywa i na glebokiej.
jak je rybki to i nurkuje, dlatego polecilem tylko na plytka bo inaczej to
juz nie bedzie oczko tylko odwrotnosc Alcatraz.

> A wiesz ile jeszcze rzeczy trzeba?
Jakich?

> A jakby sie pani zonie futerko spodobalo ,to i ekologia by poszla w
kat:)))
oj podoba sie, podoba.

Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2000-05-21 04:29:53

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Krzysztofie, niestety to jej sprawka, pożera gryzonie [karczownika],
ptaki,
> płazy i ryby.

Dzięki za informacje o menu tego szkodnika.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-21 17:34:45

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za informacje o menu tego szkodnika.
jeśli dla ciebie to szkodnik, i zastosujesz metody o których pisałeś, to po
40-60 szkodnikach daj znać, podejrzewam, że moja druga połowa będzie CI
wdzięczna, najlepsze przed zimą. [poważnie]
Pozdrawiam Jerzy
PS
mam nadzieję, że wiesz jak ściągać skórę i czym przesypać przed
wyprawieniem. Inaczej służę info.

9. Data: 2000-05-26 05:45:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli dla ciebie to szkodnik,

To nie jest szkodnik dla mnie.
W Warszawie, przy biórku, pewnie o tym nie wiadomo, że mowi sie już o
duzych, szkodliwych zmianach w środowisku naturalnym.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-05-26 08:39:10

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest szkodnik dla mnie.
tak też i myślałem,

> W Warszawie, przy biórku, pewnie o tym nie wiadomo, że mowi sie już o
> duzych, szkodliwych zmianach w środowisku naturalnym.
Wiadomo, wystarczy wejść na stronę pewnego ministerstwa aby sobie o tym
poczytać, w prasie też było.
pozdr Jerzy

Bocian
nowa ziemia