nowy topik :-)

1. Data: 2011-10-23 20:58:22

Temat: nowy topik :-)
Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poziom chamstwa jest niebywały w porówaniu do innych grup googla,
których używam (oraz do innych grup/forów nie googlowych).

Większość tutejszych użytkowników (1:1) w krótkim czasie (do tej pory
około tygodnia) potrafiło dostosować swój stan emocjonalny do mnie
jako użytkownika i nie zachowują się niestosownie (milczenie również
się tu zalicza, milczenie nie = insult). 'Niestosowność' była
niewielka w ich przypadku.

Reszta chamstwa jest dobrze umocowana w charakterze osoby i to się nie
zmieni ot tak sobie, dlatego widać tu co widać.

Tak że, kotek, twoje wytyczne jeśli o moją obecność tutaj chodzi, nie
mają żadnego znaczenia. Oczywistym jest, że jeśli sprawy pozostaną
takie jak teraz, to będę zaglądać znacznie rzadziej i w przyszłości
wcale. To samo inni nowi użytkownicy - ponieważ jedyną sensowną metodą
jest po prostu zerwać się stąd.
I wiele osób to zrobiło. Nikt cię nie złapie, a nawet jeśli, to wiesz,
mała szkodliwość czynów, bo de facto nie łamiesz prawa. I w Polsce nie
ma ASBO.

Ludzie na tej grupie są z różnych przyczyn i mają do tego prawo,
również ty, jednak moim zdaniem powinieneś się albo nauczyć odnosić do
innych z szacunkiem, albo odejść (czego nie zrobisz). Sankcje są
metodą skuteczną w takim wypadku.

2. Data: 2011-10-23 21:09:37

Temat: Re: nowy topik :-)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 22:58, "K." <k...@g...com> wrote:

> Większość tutejszych użytkowników (1:1) w krótkim czasie (do tej pory
> około tygodnia) potrafiło dostosować swój stan emocjonalny do mnie
> jako użytkownika

Bosssskie :)

> Tak że, kotek,

Ktory?
Kotkow mamy tu od zarabania, wieesz?.

> Sankcje są metodą skuteczną w takim wypadku.

Ciary po plecach normalnie.

3. Data: 2011-10-23 21:26:59

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-październik-11 w ramce
bx.googlegroups.com>
pędzel K. zmalował:

> [...]
> również ty, jednak moim zdaniem powinieneś się albo nauczyć odnosić do
> innych z szacunkiem, albo odejść (czego nie zrobisz). Sankcje są

Ale do kogo takie dictum?

4. Data: 2011-10-23 21:34:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 22:58, "K." <k...@g...com> wrote:

> Reszta chamstwa jest dobrze umocowana w charakterze osoby i to się nie
> zmieni ot tak sobie, dlatego widać tu co widać.

/ by K. /

5. Data: 2011-10-24 06:41:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 22:58, K. pisze:
> [...]
> jako użytkownika i nie zachowują się niestosownie (milczenie również
> się tu zalicza, milczenie nie = insult). 'Niestosowność' była

Nie pochlebiaj sobie.
Twoj inwokacyjny belkot nie mial nawet sladu celowosci.

> [...]
> takie jak teraz, to będę zaglądać znacznie rzadziej i w przyszłości
> wcale. To samo inni nowi użytkownicy - ponieważ jedyną sensowną metodą

hehe, ciekawe jak sobie wyobrazasz, zeby czlowiek wrazliwy mogl przejsc
obojetnie obok tak rozpaczliwej glupoty drugiego bliznego i kopniakiem w
dupe od presji spolecznej, ktorej mandat pistuje nie sprobowal choc
troche naprostowac go do pionu.

> I wiele osób to zrobiło. Nikt cię nie złapie, a nawet jeśli, to wiesz,
> mała szkodliwość czynów, bo de facto nie łamiesz prawa. I w Polsce nie
> ma ASBO.

Nikt nie odszedl stad z mojego powodu.
Natomiast z powodu takich glupoli jak ty i spolka to raczej calkiem sporo.

6. Data: 2011-10-24 06:49:18

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Bosssskie :)

> Ktory?
> Kotkow mamy tu od zarabania, wieesz?.

> Ciary po plecach normalnie.

Haniu, nie podniecaj się tak dziecko.

Qra, dostosowanananana

7. Data: 2011-10-24 06:57:12

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 23:09, Hanka pisze:

> Ciary po plecach normalnie.

Po plecach?
Chyba zalezy jakie sankcje miala na mysli, choc typowalbym raczej
patelnia po cyckach, jak jej pra-dawny prawdziwy i kulturalny przyjaciel
tren oraz jego pedziowate kolesie.

8. Data: 2011-10-24 08:00:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 08:49, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

> Haniu, nie podniecaj się tak dziecko.

Kiedy to takie slitasnie bezmyslne :)
Albo odwrotnie.

> Qra, dostosowanananana

Ok, juz sie dostosowujejejeje.

9. Data: 2011-10-24 10:38:39

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 24, 7:41 am, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> obojetnie obok tak rozpaczliwej glupoty drugiego bliznego i kopniakiem w
> dupe od presji spolecznej, ktorej mandat pistuje nie sprobowal choc

Hmmm. Po hfili zastanowienia:
'Never keep up with the Joneses. Drag them down to your level. It's
cheaper.'

10. Data: 2011-10-24 10:39:35

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 24, 7:57 am, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Po plecach?
> Chyba zalezy jakie sankcje miala na mysli, choc typowalbym raczej
> patelnia po cyckach, jak jej pra-dawny prawdziwy i kulturalny przyjaciel
> tren oraz jego pedziowate kolesie.

No cóż, nic dodać nic ująć.

dobre forum; witam P.Dębskiego
"Sadzić, palić, zalegalizować!"