no co jest kochani

1. Data: 2011-10-22 17:05:29

Temat: no co jest kochani
Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

macie Wszystkie niezbędne informacje do wnioskowania, właściwie to
cała zagadka jest rozwiązana

hej hej, to jest (szczęśliwie googlowe) Forum dyskusyjne! tu się
dyskutuje :-)

coście tacy cisi?

2. Data: 2011-10-22 22:04:29

Temat: Re: no co jest kochani
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 19:05, K. pisze:
> [...]
> cała zagadka jest rozwiązana
>
> hej hej, to jest (szczęśliwie googlowe) Forum dyskusyjne! tu się

A przypomnij - na czym polega ta zagadka?

Ewa

3. Data: 2011-10-22 22:08:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2011 00:04:29 +0200, medea napisał(a):

> A przypomnij - na czym polega ta zagadka?

:-D
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

4. Data: 2011-10-22 22:53:53

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 22, 11:04 pm, medea <x...@p...fm> wrote:

> A przypomnij - na czym polega ta zagadka?

A dlaczegóż bym miała komukolwiek cokolwiek przypominać :-)
(?)

5. Data: 2011-10-23 05:56:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Paź, 19:05, "K." <k...@g...com> wrote:

> coście tacy cisi?

Wystarczy, ze Ty halasujesz :)

6. Data: 2011-10-23 18:42:33

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-październik-11 w ramce
bb.googlegroups.com>
pędzel K. zmalował:

> macie Wszystkie niezbędne informacje do wnioskowania, właściwie to
> cała zagadka jest rozwiązana

A jaka?

7. Data: 2011-10-23 20:54:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-23 00:53, K. pisze:

> A dlaczegóż bym miała komukolwiek cokolwiek przypominać :-)
> (?)

A tak z dobrego serca, na ten przykład. :)

Ewa

Bądź znów sobą...
Czy mamy cos wspólnego z naszymi rodzicami?
Przemek Dębski, kaman, chodź wypowiedz się
nowy topic, czyli co myślicie o
"Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."