nowy tręd w nauce

1. Data: 2006-04-01 10:44:07

Temat: nowy tręd w nauce
Od: "Marian "Pierwszy" Kwiecień" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)Uprawianie seksu ze zwierzakiem nie wpływa zaś niekorzystnie na jego
psychikę, a wręcz przeciwnie. Np. lepiej, żeby pies kochał się ze swoim
panem/panią, niż miałby wałęsać się po ulicy i szukać szczęścia u innych
psów, które równie dobrze mogą go zagryźć, zarazić wścieklizną, pchłami itp.
itd. Zoofilia, która nie sprawia bólu zwierzęciu, nie jest wcale sprzeczna z
normami etycznymi.(...)

Wydaje się, iż jest to nowe podejście do problemu sięgające istoty jego głębi.

doktor Marian

2. Data: 2006-04-01 12:44:17

Temat: Re: nowy tręd w nauce
Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

Marian ierwszywiecień @ 1.04.2006, 12:44:

> Zoofilia, która nie sprawia bólu zwierzęciu

Skąd wiadomo, że nie sprawia bólu zwierzętom? Jak piesek nie powie to
znaczy, że nie boli?

--
author:after {
redirect-to: url(http://warum.jogger.pl);

3. Data: 2006-04-02 12:27:01

Temat: Re: nowy tred w nauce
Od: "Aeterna" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie po to jest kobieta i mezczyzna by kochali sie ze zwierzetami...

4. Data: 2006-04-02 19:59:45

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "BrokenglaSS" <m...@p...przed.wyslaniem>
>Skąd wiadomo, że nie sprawia bólu zwierzętom? Jak piesek nie powie to
>znaczy, że nie boli?
Moim zdaniem .... 1 kwietnia spokojny był tego roku

5. Data: 2006-04-02 20:00:23

Od: "Systemy Dostepowe" <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "Aeterna" <o...@o...pl>
>Nie po to jest kobieta i mezczyzna by kochali sie ze zwierzetami...
Aha, aha, tlumacz dalej ... :)

6. Data: 2006-04-02 20:19:22

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS @ 1.04.2006, 14:44:

> Skąd wiadomo, że nie sprawia bólu zwierzętom? Jak piesek nie powie to
> znaczy, że nie boli?

Do Systemy Dostępowe, bo widziałem, że coś napisał do mnie, ale nie wiem
co: po co mi odpowiadasz, skoro twoje wiadomości i tak z automatu kasuję?

7. Data: 2006-04-02 20:49:10

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Do Systemy Dostępowe, bo widziałem, że coś napisał do mnie, ale nie wiem
>co: po co mi odpowiadasz, skoro twoje wiadomości i tak z automatu
Z zasady nie interesują mnie oporni czytelnicy :)

8. Data: 2006-04-02 22:41:51

Temat: Re: nowy TREND w nauce
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-04-03 01:05:46

Od: Casper <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Apr 2006 05:27:01 -0700, Aeterna napisał(a):

> Nie po to jest kobieta i mezczyzna by kochali sie ze zwierzetami...

Ciemnogród :)

--
pozdr.

skeletal muscles, and brown fat [Chin, 1992]. It is believed to be
O wychodzeniu z uzależnień
O wychodzeniu z uzależnień
Dręczące wspomnienia
Kot chce żryć