Re: nudne pytanie

Data: 2011-07-02 00:15:28
Temat: Re: nudne pytanie
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 9 Jun 2011 05:38:22 -0700 (PDT), krzysia napisał(a):

> Nie wiem po co ta dyskusja i to na dodatek głupia. Miranka zapytała po
> prostu czy któraś szyła może na takiej maszynie i czy jest z niej
> zadowolona i tyle. A tu otrzymała elaborat nie na temat zupełnie bo
> te dywagacjie psychologiczne to nie wiem po co były chyba po to aby
> się popisać . a jak grzecznie odpisała że ten ktoś nie przeczytał jej
> posta dokładnie to otrzymała epitet głupiej. ej dziewczyny na prawdę
> nie warto" drzeć kotów" i warto chyba przeprosić za to niezbyt miłe
> wyrażenie o drugiej osobie. Pozdrawiam

Czeremcha jest zawodowo związana z szyciem, można powiedzieć że zęby zjadła
na tym zajęciu - zatem ma tytuł, aby doradzać w ten sposób, jak to zrobiła.
Jej tekst na poczatku jest świetny. Potem miała prawo się zdenerwować
kręceniem nosem na jej ŚWIETNE rady. Napisała z sercem i dobrym
nastawieniem coś, co jedynie można było napisać w odpowiedzi na TAKIE
pytanie.

A ja powtórzę, co sama napisałam przed chwilą.

Osoba inteligentna (...) nie zadaje (głupich) pytań, tylko radzi sobie
tak:

a) wpisuje w wyszukiwarce Google taką frazę:
"Telimena II 2030" and opinie
i otrzymuje taki oto stos stron (specjalnie nie skróciłam adresu, żeby w
nim byo widac wyszukiwaną frazę:
http://www.google.pl/search?q=%22Telimena+II++2030%2
2+and+opinie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:
pl:official&client=firefox-a

b) z "wyrzuconego" przez wyszukiwarkę stosu stron wybiera choćby drugą
widoczną z kolei:
http://cokupic.pl/produkt/Lucznik-2030-Telimena-II

c) a jesli jeszcze jej mało, to zagląda też na którąś z następnych.

--
XL
Prawda o GMO: