(o; Cargo Cult ;o)

1. Data: 2021-11-03 23:14:09

Temat: (o; Cargo Cult ;o)
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/qmlYe2KS0-Y

The Green Energy Cargo Cult

https://cluborlov.wordpress.com/2021/10/26/the-green
-energy-cargo-cult/

" tłumaczone " google'm :

wstęp ( nie dla jednowymiarowych )

Kult Cargo zielonej energii
Czy generatory wiatrowe i panele słoneczne zastępują paliwa kopalne?
Wiele osób nadal w to wierzy,
nawet po niedawnej fali złych wiadomości na tym froncie,
ale kilka osób już zaczyna coś podejrzewać.

Chociaż niektórzy twierdzą, że farmy wiatrowe i fotowoltaiczne mają EROEI
(energia zwrócona z zainwestowanej energii) na poziomie 5, a nawet 7,
trywialne jest udowodnienie, że tak nie jest.
Gdyby na każdy 1 kWh energii zainwestowany w ich projektowanie,
marketing, produkcję, instalację, konserwację, usuwanie i bezpieczną utylizację,
mieli oni zwrócić 5 lub nawet 7 kWh
w ciągu swojego użytecznego okresu użytkowania,
wynoszącego, optymistycznie, 20 lat,
przy założeniu stałego (skorygowany o inflację) koszt energii,
przyniosłyby co najmniej 400% czystego zysku!
Porównaj to z lokatą bankową lub inwestycją z gwarantowanym dochodem,
która przynosi 3% ponad inflację (jeśli możesz ją znaleźć!).
W ciągu tych samych 20 lat przyniosłaby zaledwie 80% zysku,
co odpowiada EROEI na poziomie 1,8.
Gdyby instalacje wiatrowe i słoneczne były tak dochodowe,
ich promotorzy nie domagaliby się dotacji rządowych;
uciekaliby przed rozwścieczonymi tłumami inwestorów,
krzycząc ,,Zamknij się i weź moje pieniądze!"
Tak ogromna i gwarantowana stopa zwrotu to coś,
za co można umrzeć
(a przynajmniej zaryzykować pójście do więzienia).

Zamiast tego sektory energii wiatrowej i słonecznej zamieniły się
w gigantyczne gąbki państwowych dotacji.
Nie tylko roztrwonili pieniądze i zasoby naturalne,
ale stali się poważnym problemem dla operatorów sieci,
ponieważ zdołali przeforsować przepisy
wymagające od operatorów sieci,
aby pobierali jakąkolwiek energię elektryczną,
którą produkują, niezależnie od zapotrzebowania.
Jednak generalnie istnieje niewielkie ryzyko,
że kiedykolwiek wyprodukują zbyt dużo energii elektrycznej;
na przykład farmy wiatrowe w całym 2021 roku,
w całych Niemczech, wyprodukowały zaledwie 20%
swojej mocy znamionowej,
a farmy fotowoltaiczne niewiele ponad 10%.
W każdym razie, za kilka bilionów dolarów
roztrwonionych środków publicznych
i ogromnych połaci lądu i morza zniszczonych przez ich instalacje,
jedyne, co muszą wykazać, to znacznie wyższe stawki za elektryczność.
W Rosji, który do tej pory unikał tej zielonej plagi
i zamiast tego koncentrował się na rozwijaniu mocy wytwórczych
w elektrowniach wodnych i jądrowych,
stawki za energię elektryczną są 10 (dziesięć!) razy niższe niż na Zachodzie.
Tak więc rzeczywisty wskaźnik EROEI wiatru i słońca
nie wynosi 5 czy nawet 7, ale jest znacznie mniejszy od zera:
są to straty energii netto.

Chociaż taka bardzo prosta analiza wystarczy,
aby wykazać, że farmy wiatrowe i fotowoltaiczne
są nie tylko nieopłacalne, ale stanowią stratę energii netto,
głębsze spojrzenie ujawniłoby, że nakładają one również
wygórowane koszty na pozostałą część sieci elektrycznej.
Oznacza to, że gdyby instalacje wiatrowe i słoneczne
były całkowicie darmowe, podłączenie ich do sieci elektrycznej
nakłada koszty na innych producentów energii,
ponieważ ich moc zmienia się losowo,
w zależności od dostępności wiatru i światła słonecznego,
zamiast być dopasowana do rzeczywistych -
czasowe zapotrzebowanie na energię elektryczną.
Zmusza to innych producentów energii elektrycznej
do marnowania paliwa, kręcąc się bezczynnie
lub gwałtownie w górę iw dół, w celu kompensacji.
To z kolei powoduje gwałtowne fluktuacje wskaźników energii
(w niektórych przypadkach spadają ujemne
w chłodne, słoneczne, wietrzne dni,
podczas gdy w zimne lub gorące dni
wystrzeliwują się w stratosferę,

Problem nierównego wytwarzania energii z wiatru i słońca,
który jest niezrównany z zapotrzebowaniem na energię
w czasie rzeczywistym, może zostać rozwiązany
przez wprowadzenie masowego magazynowania energii,
ale magazynowanie energii elektrycznej nie istnieje,
z wyjątkiem kilku butikowych aplikacji
i zwiększania skali tylko pogorszyłoby ogólne marnotrawstwo energii.
Jest tylko kilka miejsc na Ziemi, które można by wykorzystać
do masowego magazynowania energii elektrycznej:
to jest tam, gdzie znajduje się jezioro na dużej wysokości
w pobliżu jeziora na niższym wzniesieniu,
które można połączyć ze sobą za pomocą rurociągów, pomp i turbin ;
wszystkie inne pomysły na masowe magazynowanie elektryczności
jak dotąd okazały się niewypałami i biorąc pod uwagę fizykę problemu,
prawdopodobnie tak pozostaną.
Tym samym znacznie bardziej opłacalne i ogólnie energooszczędne
byłoby utrzymywanie farm wiatrowych i słonecznych
odłączonych od sieci elektrycznej;
nie tak dobre, jak nigdy ich nie budowanie,
ale duży krok we właściwym kierunku.
Jeśli chodzi o budowanie kolejnych z nich,
oto interesujący punkt danych:
ceny spot krzemu polikrystalicznego,
głównego składnika paneli słonecznych,
które osiągnęły najniższy w historii poziom 6,30 USD/kg w połowie 2020 r.,
od tego czasu wzrosły o 600% do 36 USD/kg
i obecnie przewiduje się, że z czasem będzie rosła.

a tu * PODSUMOWANIE * (o; dla wszystkich ? ;o) :

https://youtu.be/dVZ9bPRTiIA

efektywne EROEI farm wiatrowych i fotowoltaicznych
można porównać do klasycznego kultu cargo,
w którym tubylcze plemiona,
które przyzwyczaiły się do regularnych transportów powietrznych,
zapewniających im pomoc humanitarną
w postaci, powiedzmy, piwa i pizzy,
gdy nagle zostaną pozbawieni tego ,
zaczynają budować swoje " pasy startowe "
z " wieżami kontrolnymi " i paleniem ognisk
zamiast świateł pasów startowych ,
w nadziei na zwabienie kolejnych samolotów transportowych
obładowanych wspomnianym piwem i pizzą.
Tubylcy następnie siedzą i czekają,
aż wylądują jakieś samoloty transportowe,
pozostając głodni i trzeźwi.
W końcu wraca zdrowy rozsądek
i idą do dżungli w poszukiwaniu czegoś do jedzenia.
Jeśli chodzi o energię odnawialną,
UE jeszcze cierpliwie czeka

https://youtu.be/RVc-sShDeDQ

____________________________________

itp wierzenia , adoracje , wyznania :

https://lesakerfrancophone.fr/ceg2-une-intense-propa
gande-mediatique

https://www.fda.gov/media/153447/download

https://www.covid-factuel.fr/2021/10/31/quand-pfizer
-demontre-linefficacite-du-vaccin/

itd
_______________________________________
_______________________________________

w pościeli
przeciąga się
daje ponieść ( w )
tej chwili przyciąganie
( mojego imienia dźwięk
stworzony dla Twoich ust )
nigdy nie byłem tak ( dobrze )
oPowiedziany , w pocałunku
smakujesz mojego języka
i zamykasz , ten laptop
nie zazna spotkania
naszych języków
przed świtem
w śniegu
na tle :

https://youtu.be/4-Fmz0mjBUQ
Olivier Messiaen * Sept haikai
https://youtu.be/bnMcor5Cyeo

2. Data: 2021-11-03 23:29:33

Temat: Re: (o; Cargo Cult ;o)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> pozostając głodni i trzeźwi.
> W końcu wraca zdrowy rozsądek
> i idą do dżungli w poszukiwaniu czegoś do jedzenia.

Bingo.
Ja to wiem, Ty to wiesz. I jeszcze trochę innych ludzi wie. Reszta
odmóżdżona, zasłuchana w megafony.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-11-05 19:10:10

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Jakub A. Krzewicki

> . . . w czasach, gdy ludzie niegodziwcami . . . się stali . . .
> i zaczęli się swarzyć okrutnie, nienawidząc się nawzajem.
> Wciąż tylko ze sobą wojując, szkodząc sobie,
> dojść nijak nie mogąc do zgody . . .

masz czas na tłumaczenia legend
zagryzając pizza popijając piwem
update trzecią " szczepionką " itd
John Frum Cargo cudowne przeżycie ?
https://youtu.be/SlFFkZlOaMg?t=963

nie sTrawisz realu
i real ciebie ( oMija )
np Japonia :

https://tinyurl.com/2uauj75c

Japonia rezygnuje z wdrażania szczepionki,
przechodzi do Ivermectin,
prawie z dnia na dzień KOŃCZY SIĘ COVID

https://bit.ly/3qa6v73

Japan drops vax rollout, goes to Ivermectin, ENDS COVID almost overnight

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-pag
e/world/japan-drops-vax-rollout-goes-to-ivermectin-e
nds-covid-almost-overnight

Le Japon abandonne le déploiement de vax, passe a l'ivermectine et met fin a COVID
presque du jour au lendemain

http://www.zejournal.mobi/index.php/news/show_detail
/24501

Japonia rezygnuje z Vax
przechodzi na Ivermectin
kończy COVID prawie z dnia na dzień

Obecny absurd COVID-19 w Stanach Zjednoczonych
istnieje tylko i wyłącznie dlatego,
że rządy nie zastosowały odpowiedniego leczenia.
Użyli tak zwanych ,,szczepionek"
kiedy Japonia właśnie udowodniła
w mniej niż JEDEN MIESIĄC
że iwermektyna może zabić chorobę

Uwaga redaktora:
witryna o nazwie ,,LeadStories.com" twierdzi
że ten artykuł jest błędny,
ponieważ ONI nie mogli znaleźć żadnych informacji na ten temat
na żadnej japońskiej stronie rządowej poświęconej zdrowiu.
Oczywiście, ICH niemożność znalezienia czegoś nie sprawia,
że to nieistnieje i że ten artykuł jest ,,niepoprawny".
Prawda jest taka, że we wrześniu
szef Tokijskiego Towarzystwa Medycznego
wystąpił w krajowej telewizji i powiedział lekarzom
aby zaczęli stosować iwermektynę. Zrobili to.
ponad miesiąc później COVID nie istnieje w Japonii !

Szwedzka Agencja Zdrowia Publicznego zaleciła w środę
wstrzymanie stosowania szczepionki Moderna COVID-19
u młodych dorosłych, powołując się na obawy
dotyczące rzadkich skutków ubocznych na serce.
wyjaśniając, że otrzymał dowody na zwiększone ryzyko
wystąpienia działań niepożądanych,
takich jak zapalenie mięśnia sercowego
i zapalenie osierdzia

Finlandia, Dania i Norwegia również
odeszły od szczepionek przeciw COVID.
powołując się na ryzyko sercowo-naczyniowe
rzadkich efektów ubocznych,
Środki ostrożności są uzasadnione.

Europejska Agencja Leków poinformowała w czwartek,
że nowe wstępne dane z krajów skandynawskich
poparły ostrzeżenie przyjęte przez agencję w lipcu,
że stany zapalne serca i osierdzia mogą wystąpić
w przypadkach po szczepieniu zastrzykami Covid-19

Zdecydowanie jednak absolutną supergwiazdą
wśród krajów stojących w obliczu COVID jest Japonia.
Japonia WYCOFAŁA szczepionki i zastąpiła iwermektynę
i w ciągu miesiąca wyeliminowała COVID w tym kraju !
ogólnokrajowa kampania VAX kończy się po tym,
jak magnetyczne metale " zanieczyszczają " rany :
link do asia.nikkei.com
o Trzy partie zdjęć Moderny przypomniano w Japonii
w związku z " zanieczyszczeniem " stalą nierdzewną:
link do rt.com
o Japonia jest teraz GŁÓWNĄ HISTORIĄ SUKCESU
po szybkim pokonaniu COVID: link do msn.com

Pytania ?
Tylko po to, aby zrozumieć oś czasu.
We wrześniu prowadzono dochodzenie w sprawie zgonów
spowodowanych szczepionkami COVID-19.
W tym czasie fiolki były pod obserwacją i znaleziono w nich
metaliczny magnetyczny materiał.
Wkrótce potem japoński minister zdrowia ogłosił,
że lekarze mogą przepisywać iwermektynę.
Miesiąc później zachodnia prasa jest zszokowana,
że COVID prawie zniknął z wyspy.

Tak to wygląda w kraju, w którym wciąż rządzą prawo.
Rząd reaguje na doniesienia o zgonach i skażonej szczepieniu,
przechodzi do prawdziwego leczenia, wirus znika.

Porównajmy to teraz z tym,
co dzieje się w USA , Australii i Nowej Zelandii.
Wszystkie trzy kraje doświadczają ponurej porażki
w radzeniu sobie z COVID-19, a ta porażka spowodowała
oszałamiającą utratę wolności i zniszczenie handlu.

Japonia zakończyła COVID. po tym,
jak przestał wdrażać szczepionkę
i przeszedł na iwermektynę.

Opinia redakcyjna Hala Turnera
Jeśli wasz rząd naprawdę chciałby zakończyć COVID
gdyby to był jego prawdziwy cel, zrobiłby to, co zrobiła Japonia.

Możesz wykorzystać Japonię jako studium przypadku,
gdy ktoś zaczyna bełkotać bzdury o tym,
jak szczepionka pomaga

mamy teraz historyczny precedens,
w którym rząd postępuje właściwie i wygrywa.

Jeśli wasz rząd tego nie robi, to dlatego,
że szczepionka dotyczy czegoś innego niż dobro publiczne.
_________

z moją japońską zaKochaną i resztą klanu
tu jesteśmy codziennie ( po kilka godzin ) w niebie
nad koroną - dachem - świata , lubimy sobie poSzybować
tak (o: też :o) pracujemy ( dla przyszłych pokoleń ) itd
zamiast czekać na CARGO itp :

So one of these nights and about twelve o'clock,
This old world's goin' ta reel and rock.
Saints will tremble and cry for pain,
For the Lord's gonna come in his heavenly airplane.

CHORUS: So you thirsty of every trade,
Get your ticket for an airplane ride.
For Jesus the saviour is comin' again,
To take us up to glory in his heavenly airplane.

You've got to be ready if you take this ride,
Quit your sinnin' and humble your pride.
And furnish your life all frank and clean,
And a vessel of glory to come, a machine.

(Chorus)

When the wedding is over and we all set down
At the married supper with a harp and crown;
We'll lend our voices with the heavenly throne,
And praise our saviour while the years rolls on.

https://youtu.be/7DZoq4ZH-SQ
Nell Hampton - The Airplane Ride
https://youtu.be/aDdOnl0bHO4
Joan Osborne - One Of Us

https://youtu.be/eEhtu45XcFw
Atanas John Frum Mix Clip
https://youtu.be/8muNhqcEb0g

https://youtu.be/zfzIDdHql1s
Nightwish - Sleeping Sun (LIVE)
https://youtu.be/E_RRMRXJWxI
____________________________________
____________________________________

Wildflower - Galiwin'ku
https://youtu.be/rmLVxRS_Sxs

4. Data: 2021-11-05 23:16:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:
> [...]
> w którym rząd postępuje właściwie i wygrywa.
>
> Jeśli wasz rząd tego nie robi, to dlatego,
> że szczepionka dotyczy czegoś innego niż dobro publiczne.

Wycofują się rakiem. Nie tylko Japonia. Szkoda tylko, że TYLE NIESZCZĘŚCIA
zrobiono ludziom tą ordynarną ściemą ,,pandemiczną" - przez ,,szczepionki"
nie żyje tylu ludzi, tylu medykom pozwolona na bezkarne działanie przeciw
przysiędze Hipokratesa, zabrano zwykłym ludziom wolność, wpędzono ich w
spiralę strachu, załamano gospodarki... A LEK BYŁ CAŁY CZAS - AMANTADYNA.
Tylko, że tuż przed kowidościemą został perfidnie wycofany ze sprzedaży
niereglamentowanej tylko po to, aby świat zamienić w obóz koncentracyjny! A
lek był!
Kilka dni stosowania i po sprawie - 30 tabletek na jedną kurację
amantadyną. Siedem dni. Cena wynosiła SIEDEM ZŁOTYCH!!! Zobaczymy, ile
Pfizer zaśpiewa za ten, który właśnie oferuje.
???

Rządy wycofują się ze ściemy (i ze ,,szczepionki") rakiem - nie tylko
Japonia, ale GB oraz kilka krajów UE:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/najnowsze-fakty/news-w-wielkiej-brytanii-dopuszcz
ono-tabletke-na-covid-19,nId,5624503

U nas - mącenie i bełkot, robienie z tata wariata:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/polska/news-niedzielski-restrykcje-to-nie-jest-do
bre-rozwiazanie,nId,5627122

Ale lek zamówiony ??:

https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/polska/news-morawiecki-polska-zakontraktowala-lek
-na-covid-19,nId,5626908

I cóż z tego? Kto ukarze polityków i sprzedajnych medyków za zatrucie
milionow ludzi białkiem Spike?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-11-06 00:11:19

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2021 o 23:16, XL pisze:

> A LEK BYŁ CAŁY CZAS - AMANTADYNA.

> https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
in/najnowsze-fakty/news-w-wielkiej-brytanii-dopuszcz
ono-tabletke-na-covid-19,nId,5624503

Ale przeczytałaś to ze zrozumieniem?
To dlaczego cały czas nadal kłamiesz z tą amantadyną?

https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
dzi/leczenie-koronawirusa,pierwsza-tabletka-na-covid
-19--jak-dziala-molnupiravir---wyjasniamy-,artykul,0
0779313.html

"Molnupiravir jest lekiem na COVID-19 stworzonym przez koncern Merck we
współpracy z Ridgeback Biotherapeutics. Preparat przechodził badanie, w
wyniku którego okazało się, że wykazuje się on wysoką skutecznością.
W związku z tym badanie przerwano,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a firma wystąpiła do amerykańskiego FDA o zgodę na to, aby mógł on być
stosowany już teraz. Podobna sytuacja miała wcześniej miejsce ze
szczepionkami na COVID-19, które także uzyskały zgodę na awaryjne
stosowanie."

Czyli że co? Że niby szczepionka zła, bo to nieprzebadany eksperyment,
ale lek dobry, bo... to nieprzebadany eksperyment?

Jak ty to godzisz w swojej głowie? Szczepionki się boisz, bo "nie
wiadomo jakie będą skutki uboczne i zabija", ale eksperymentalnego leku
się nie boisz, bo... nie wiadomo jakie będzie miał skutki uboczne.

Nie musisz odpowiadać, nie oczekuję od foliarza antyszczepionkowego logiki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-11-06 11:13:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> się nie boisz, bo... nie wiadomo jakie będzie miał skutki uboczne.
>
> Nie musisz odpowiadać, nie oczekuję od foliarza antyszczepionkowego logiki.

Kołku, te leki będą ściśle REGLAMENTOWANE - TYLKO DO STOSOWANIA W SZPITALU,
a w domu TYLKO DLA ZASZCZEPIONYCH. I drogie.
Czyli nie będą dostępne w aptece dla wszystkich.
Czyli kolejne narzędzie przymusu i zniewolenia oraz dla medykow kolejne
narzędzie władzy nad ludzkim życiem, a dla koncernów kolejne góry złota.
Cieciu.
I zaraz całkowicie wycofają z obrotu poczciwą, tanią amantadynę.
To lecę po recepty, bo muszę zrobić większe zapasy. A ty leć po czwartą i
piątą dawkę ogłupiacza... i licz na to, że jak się w szpitalu opłacisz
medykom, to ci dadzą lek, zamiast bezkarnie rozwalić ci płuca respiratorem
i potem zwalać to na ,,kowid" ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2021-11-06 14:37:59

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2021 o 11:13, XL pisze:

> Kołku,

Czasami aż trudno uwierzyć, że tak głupi ludzie jak ty istnieją w
rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-11-06 15:45:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Czasami aż trudno uwierzyć, że tak głupi ludzie jak ty istnieją w
> rzeczywistości.

Od kołka to komplement.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-11-06 17:54:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.11.2021 o 15:45, XL pisze:

> Od kołka to komplement.

Wiem, masz prawo czuć się zaszczycona, że poświęcam trochę czasu na
twoje brednie. Ale to tylko moje fajne hobby, coś w rodzaju odwiedzenia
zoo, więc niepotrzebnie czujesz się nobilitowana.
(Do zwykłego zoo nie chodzę, bo szkoda mi tych zwierząt za kratami, a
takich jak wy mi nie szkoda.)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_antyszczepionkowy

"93 procent wiadomości o szczepieniach opublikowanych na Twitterze w
latach 2014-2017 pochodziło ze złośliwych kont, w tym kont prowadzonych
przez rosyjskie trolle[27]. Według badań dezinformacja była prowadzona
poprzez komunikaty pro, jak również antyszczepionkowe - w celu zmylenia
odbiorcy oraz podważenia faktów i wiarygodności instytucji
publicznych[27]. Mark Dredze, jeden z naukowców którzy przeprowadzili
badania, stwierdził, że trolle grały na obie strony, aby ,,zniszczyć
publiczne zaufanie do szczepień, narażając wszystkich na ryzyko chorób
zakaźnych""

Ja rozumiem, że dla osoby z tak niskim poziomem inteligencji jak twoja,
to jedyna szansa na zarobienie jakichkolwiek pieniędzy, ale z ciekawości
zapytam ile rubli wpisali ci na umowie? Na opłacenie internetu chociaż
ci wystarcza?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-11-06 18:51:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> badania, stwierdził, że trolle grały na obie strony, aby ,,zniszczyć
> publiczne zaufanie do szczepień, narażając wszystkich na ryzyko chorób

???

> Ja rozumiem, że dla osoby z tak niskim poziomem inteligencji jak twoja,
> to jedyna szansa na zarobienie jakichkolwiek pieniędzy, ale z ciekawości
> zapytam ile rubli wpisali ci na umowie?

Chcesz porównać ze swoją stawką w jewro?

> Na opłacenie internetu chociaż
> ci wystarcza?

Twoja ponadnormatywna inteligencja ewidentnie przynajmniej od miesiąca się
męczyła nad sformułowaniem tak podchwytliwego pytania. Jestem nim porażona
i zaszachowana, no po prostu MASZ MNIE. Gratulacje! ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

W Austrii brakuje łóżek.
Minister szykowany do odstrzału :)