o Woodstocku łez kilka

11. Data: 2005-08-08 12:23:12

Temat: Re: o Woodstocku łez kilka
Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a):
> [...]
>

> Prawidłowo.
> Ta cała pseudoimpreza jest niezłym bagnem.
> Najbardziej mi żal tych pociągów, które te debile dewastują co roku, a potem
> podatnik płaci na takich bezmózgów.
> Tradycyjnie była niska szkodliwość i puścili bez konsekwencji :(
> Wziąć jednego z drugim, najpierw dupsko pasem przetrzepać aby się krew
> polała (przed dupę do mikroskopijnego mózgu) założyć ubranko z napisem
> "dewastowałem pociągi" miotła w rękę i zamiatamy pety z chodnika na rzecz
> najbliższego dużego miasta przez 500h - do odpracowania w czasie dowolnym.

Przesadzasz. Ja wprawdzie uważam ten festiwal za zjazd pozerów i nic to
nie ma wspólnego z punkiem, undergroundem itp ale jedno na pewno trzeba
przyznać tym dzieciaczkom, że są grzeczni. Jak dla mnie nawet
zagrzeczni. A wiem co mówie, bo w końcu ten festiwal odbywa się prawie
za moim blokiem:) I wiem jedno. Gdyby tyle ludzi się zwaliło w latach
osiemdziesiątych do Jarocina to by z tego miasta nic nie zostało:) A tu
to mamy do czynienia z spędem poprzebieranych, miłych dzieciaczków
którzy jakby za punkt honoru sobie postawili aby być cacy, grzeczni i
bezpieczni:)

12. Data: 2005-08-08 17:41:56

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):
> Przesadzasz. Ja wprawdzie uważam ten festiwal za zjazd pozerów i nic to
> nie ma wspólnego z punkiem, undergroundem itp ale jedno na pewno trzeba
> przyznać tym dzieciaczkom, że są grzeczni. Jak dla mnie nawet

To pochodź sobie na ustawki.

13. Data: 2005-08-08 18:03:55

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):

> To pochodź sobie na ustawki.
No tak. Jezus to miał skłonności to ekstremalnych rozwiązań więc Ty
zgodnie z nickiem i idąc w ślady (tylko nie stąpaj po tych na wodzie -
dygresja:)) Też widzisz czarne albo białe - albo mdłe uśmiechnięte i
odarte z buntu dzieciaki albo debili co się napieprzają na maksa dla
dziwnej przyjemności.

14. Data: 2005-08-08 18:39:51

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek napisał(a):
> [...]
> dygresja:)) Też widzisz czarne albo białe - albo mdłe uśmiechnięte i
> odarte z buntu dzieciaki albo debili co się napieprzają na maksa dla

Mówisz o swoich upodobaniach, o stylu bycia itp. W pożądku każdy widzi
to po swojemu o tym się nie rozmawia.

A co do ustawek.
Mi się podobają sporty walki. Sprawa podobna jest do wspinania się.
Jedni to robią to z linką i zabezpieczeniem, a inni bez. Niektórzy chcą
się widzieć jako współcześni chuligani, co jest już stylem bycia.
Pozostaje tylko jeszcze kwestia dbania o swoje zęby.

15. Data: 2005-08-08 19:05:17

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):

> Mówisz o swoich upodobaniach, o stylu bycia itp. W pożądku każdy
> widzi to po swojemu o tym się nie rozmawia.

Oczywiście i wyraźnie to napisałem, że jak DLA MNIE nawet zbyt grzeczni.
A i nigdzie nie napisałem, że mi to w jakiś sposób przeszkadza. A
wysyłanie na ustawki odebrałem jako prymitywny przytyk. Jeśli nie taki
był Twój zamiar to przepraszam.

> [...]
> się widzieć jako współcześni chuligani, co jest już stylem bycia.
> Pozostaje tylko jeszcze kwestia dbania o swoje zęby.

Sporty walki to całkiem inna sprawa. Sam też lubie i uprawiam. I bywa
ostro ale jednak czym innym jest nawet bardzo ostra rywalizacja a czym
innym tępe lanie po mordach i nie tylko. Jak zakładam rękawice i staje z
kimś w ringu to nie myśle tylko o prymitywnym zmieceniu go z powierzchni
ziemi a o efektownym i wirtuozyjnym posłaniu go na deski:)

ZZZ...
Emocje negatywne i pozytywne sa niebezpieczne ?
test
blabla
Pornografia