o Woodstocku łez kilka

1. Data: 2005-08-04 13:56:03

Temat: o Woodstocku łez kilka
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro, 5 sierpnia, rozpoczyna się XI "Przystanek Woodstock". Kolejny
Woodstock beze mnie :(( Moim problemem jest nieumiejętność wyleczenia się z
nieszczęśliwej miłości do tego niesamowitego festiwalu. Znowu będę siedzieć
przed telewizorem i ryczeć, że "mnie tam nie ma" :(( buuu

Nietoperek

2. Data: 2005-08-04 14:01:23

Temat: Re: o Woodstocku łez kilka
Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Paula* wrote in <news:dct6q4$qoe$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> nieszczęśliwej miłości do tego niesamowitego festiwalu. Znowu będę siedzieć
> przed telewizorem i ryczeć, że "mnie tam nie ma" :(( buuu

-> pl.pregierz
:)

--
Miłość to chemia, a sex to fizyka

3. Data: 2005-08-04 14:42:29

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Aug 2005 15:56:03 +0200, "Paula" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
>nieszczęśliwej miłości do tego niesamowitego festiwalu. Znowu będę siedzieć
>przed telewizorem i ryczeć, że "mnie tam nie ma" :(( buuu

a gdzie to jest dokładnie?, jak tam dojechac?

4. Data: 2005-08-04 15:48:10

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saliconte" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> a gdzie to jest dokładnie?, jak tam dojechac?

Kostrzyn nad Odrą (woj. lubuskie) tuż przy granicy. No a dojechać można
zapewne pociągiem... tylko, że teraz chyba jest już za późno, aby się pchać
pociągiem. A chcesz tam pojechać?
Nietoperek

5. Data: 2005-08-04 16:29:32

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
siedzieć
> przed telewizorem i ryczeć, że "mnie tam nie ma" :(( buuu

no to rzeczywiscie straszna tragedia.

A dlaczego cie tam nie bedzie?

6. Data: 2005-08-04 19:41:13

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> siedzieć
>
> no to rzeczywiscie straszna tragedia.
>
> A dlaczego cie tam nie bedzie?

Ze względu na lojalność... Zbyt dużo tłumaczenia :]
Nietoperek

7. Data: 2005-08-05 09:47:34

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Dobry stuff tam maja?
Duch

8. Data: 2005-08-05 10:12:49

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Dobry stuff tam maja?
> Duch

Wiesz...może jestem zacofana w gwarze "usenetowej", ale nie wiem co to jest
"stuff" - jeśli mnie uświadomisz to chętnie Ci na to pytanie odpowiem :)
Nietoperek

9. Data: 2005-08-07 19:56:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" news:dctr17$8rs$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ze względu na lojalność... Zbyt dużo tłumaczenia :]

Tak tłumaczą się tylko ci, co nie umieją wytłumaczyć...

10. Data: 2005-08-07 20:01:58

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" news:dct6q4$qoe$1@nemesis.news.tpi.pl

> Kolejny Woodstock beze mnie :((

Prawidłowo.
Ta cała pseudoimpreza jest niezłym bagnem.
Najbardziej mi żal tych pociągów, które te debile dewastują co roku, a potem
podatnik płaci na takich bezmózgów.
Tradycyjnie była niska szkodliwość i puścili bez konsekwencji :(
Wziąć jednego z drugim, najpierw dupsko pasem przetrzepać aby się krew
polała (przed dupę do mikroskopijnego mózgu) założyć ubranko z napisem
"dewastowałem pociągi" miotła w rękę i zamiatamy pety z chodnika na rzecz
najbliższego dużego miasta przez 500h - do odpracowania w czasie dowolnym.
Od razu by się zmądrzało.

ZZZ...
Emocje negatywne i pozytywne sa niebezpieczne ?
test
blabla
Pornografia