o co chodzi? (kardiologia)

1. Data: 2003-09-03 09:53:43

Temat: o co chodzi? (kardiologia)
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

co to jest "niezupełny blok prawej odnogi p...ka Hissa"? nie jestem w stanie
rozczytać brakującego wyrazu. co to za dolegliwość i jakie mogą być jej
konsekwencje? czy to po prostu swoista uroda mojego serduszka?

pozdrawiam,
iza

2. Data: 2003-09-03 10:07:04

Temat: Re: o co chodzi? (kardiologia)
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj4dck$58a$...@n...news.tpi.pl,
i <d...@o...pl>:
> [...]
> stanie rozczytać brakującego wyrazu. co to za dolegliwość i jakie
> mogą być jej konsekwencje? czy to po prostu swoista uroda mojego

brakujące słowo to: pęczka

Tez to mam :)

Dobry kardiolog powiedzial mi, ze to taka uroda i nic złego.

Aczkolwiek lekarz pierwszego kontaktu (po przeczytaniu opisu) powiedział, że
musze szybko isc do kardiologa, bo sa takie kolejki, ze moge nie dozyc
terminu ... To nie zart. Mialem wtedy 18 lat i troche sie przestraszylem.

(A chodzi o czesciowe nieprzewodzenie impulsow pobudzen)

--
Robert

3. Data: 2003-09-03 12:05:43

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> terminu ... To nie zart. Mialem wtedy 18 lat i troche sie przestraszylem.
>
> (A chodzi o czesciowe nieprzewodzenie impulsow pobudzen)

dziękuję za uspokojenie...

pozdrawiam,

znamie???
ekg