o jedną Agnieszkę mniej:) - teraz bedzie Ag:)

1. Data: 2001-11-30 09:30:30

Temat: o jedną Agnieszkę mniej:) - teraz bedzie Ag:)
Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ta wiadomością, chciałabym położyć kres ,,agnieszkomanii'':)

dziękuje Tobie Agnieszko Guńku za cierpliwość i brak agresji:)

Ewo= Evo, Tobie za bodziec do działania, nie byłoby tej reakcji bez Twojej
akcji!:)

Eryku, Ty chyba nawet namawiałeś mnie na konsekwentne trwanie przy samej
Agnieszce, no ale uległam presji......:)

Andrzeju, za jakaś tam sprawę z chomikiem, w której się zgubiłam:)

Aniu - ,,masoneczka'' i Sylwku od dzisiaj Agnieszka to Ag, to ważne bo teraz
Ag pojedzie na spotkanie grupy a nie Agnieszka:)
.
.
.
no i jeszcze Daga, przemiła Daga, Tobie tez za to ze dostałam od Ciebie
wysoka notę za moje wypowiedzi:) chociaż pewnie nie identyfikowałaś mnie?:)

zatem od dzisiaj macie i mamy o jedna Agnieszkę mniej:)

1. Data: 2001-11-30 23:01:42

Temat: Re: o jedną Agnieszkę mniej:) - teraz bedzie Ag:)
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ag" <...@...com.pl> napisał w wiadomości news:9u7jgu$mtd$1@news.tpi.pl...
> Witam
> Ta wiadomością, chciałabym położyć kres ,,agnieszkomanii'':)

> Ewo= Evo, Tobie za bodziec do działania, nie byłoby tej reakcji bez Twojej
> akcji!:)

Dzięki:), cieszę się że czasem się do czegoś przydaję z pozycji zwykłego użytkownika
i wyjaśniacza:)
Eva

1. Data: 2001-11-30 23:56:29

Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Ta wiadomością, chciałabym położyć kres ,,agnieszkomanii'':)
>
> dziękuje Tobie Agnieszko Guńku za cierpliwość i brak agresji:)
> zatem od dzisiaj macie i mamy o jedna Agnieszkę mniej:)

Nareszcie :)

K.

1. Data: 2001-12-01 22:07:51

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag - Audiogalaxy? :)))))))

Nie no beznadziejny masz teraz ten nick :(((((((((((

Nie może być np. Aga albo Agawa ;)

1. Data: 2001-12-01 23:23:15

Temat: Odp: o jedną Agnieszkę mniej:) - teraz bedzie Ag:)
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka":

> Ag - Audiogalaxy? :)))))))
>
> Nie no beznadziejny masz teraz ten nick :(((((((((((
>
> Nie może być np. Aga albo Agawa ;)

A może Srebrna;) ?
Eva

1. Data: 2001-12-03 08:29:41

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka":

Użytkownik "EvaTMKGSM"

> A może Srebrna;) ?

hej:)
właśnie agawa a i owszem tylko za bardzo kojarzy się ze stolica, od której
jednak uciekam jak mogę
Aga już jest - czytaj Andrzeju bardzo uważnie listę:)))

Srebrna! bingo! Ewo:) ponoć milczenie jest srebrem, a ja ostatnimi czasy
wyraźnie milczę:)
pozdrawiam Agnieszka:)

1. Data: 2001-12-04 23:13:10

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag"
> Aga już jest - czytaj Andrzeju bardzo uważnie listę:)))

Mnie tylko interesują niektóre Agnieszki i tylko te niektóre dostrzegam na
grupie ;)

--
TNIJ CYTATY!!! Bo bałagan dostrzegam

1. Data: 2001-12-05 15:10:57

Od: m...@i...pl (Aga :) szukaj wiadomości tego autora

I teraz przybyło Wam o jedną Agę więcej...:)

> Mnie tylko interesują niektóre Agnieszki i tylko te niektóre dostrzegam na
> grupie ;)
>
> --
> TNIJ CYTATY!!! Bo bałagan dostrzegam

Zboczenia zawodowe ;-)