;o) kogo szukacie?jakiej miłości??

1. Data: 2002-12-02 16:35:04

Temat: ;o) kogo szukacie?jakiej miłości??
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy po odejsciu kogos kogo kochaliscie, kto byl prawie idealem szukacie
kogos podobnego???Czy wierzycie, ze mozecie jeszce kogos spotkac rownie
fajnego??Czy nie macie raczej nadziei???Jak to jest z Wami kochani??
Pozdrawiam Joasia

1. Data: 2002-12-02 16:56:19

Temat: Re: ;o) kogo szukacie?jakiej miłości??
Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <j...@w...pl> napisała:
> [...]
> kogos podobnego???Czy wierzycie, ze mozecie jeszce kogos spotkac rownie
> fajnego??Czy nie macie raczej nadziei???Jak to jest z Wami kochani??

Czy nie jest tak, ze te podobienstwa pamieta podswiadomosc i po cichu "mocna
sie ona stara", by byl taki, a nie inny wybor partnera?
Ja np. bylem przez lata w 2 dlugotrwalych zwiazkach.
I z dzisiejszej perspektywy widze, ze pierwsza Partnerka miala taki ogrom
cech charakteru jak ... moja Mama.

I kolejny etap. W poczatku tego roku zakonczyl sie drugi zwiazek.
W czasie tegorocznego wrzesnia przyszla nowa znajomosc. Stopniowo zaczyna
sie tworzyc.
Po okolo miesiacu, jest taka sytuacja. Siedzimy u Niej w domku i ogladamy
Jej albumy ze zdjeciami.
I nagle przy ktoryms albumie ... zadrzalem!
Skad Nowa Znajoma ma fotografie Moje Narzeczonej?!!!
Jak sie chwile przyjrzalem, to widze jednak, ze na fotografii... nogi sa
zdecydowanie za dlugie.
Okazuje sie, ze to jest !!! Nowa Znajoma!!!
Dopiero wtedy dostrzeglem podobienstwo.
I nie tylko z tego powodu wycofalem sie z tego zwiazku...
A ten powod? Nie jest moim zdaniem dobrze, gdyby za troche Ukochany Czlowiek
bylby "zamiast" Kogos Wczesniej Kochanego w glebi mojej duszy.
Sadze, ze ta Najblisza Osoba niech reprezentuje tylko siebie.

Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-12-02 16:59:53

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek N." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
"Joasia" <j...@w...pl> napisała:
> [...]

I nie tylko z tego powodu wycofalem sie z tego zwiazku...
A ten powod? Nie jest moim zdaniem dobrze, gdyby za troche Ukochany
byl "zamiast" Kogos Wczesniej Kochanego w glebi mojej duszy.

1. Data: 2002-12-02 17:04:28

Temat: Re: ;o) kogo szukacie?jakiej miło?ci??
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. pisze w news:asg3f6$bh5$1@news.lublin.pl

> Czy nie jest tak, ze te podobienstwa pamieta podswiadomosc i po cichu
> "mocna
> sie ona stara", by byl taki, a nie inny wybor partnera?

Czy ja wiem, czy to w ogóle jest wybór? To jakby powiedzieć, że
kochamy za coś. A czy kochamy za coś? :)) Kochamy po prostu i już.

> Sadze, ze ta Najblisza Osoba niech reprezentuje tylko siebie.

To prawda. Ale to ideał. Rzeczywistość nie zawsze chce tak
wyglądać. :)
Po moim pierwszym związku nawet nie próbowałam szukać nikogo, ale
związek tak dał mi w kość, że byłam pewna, że uciekać będę od
każdego, kto mi choć troszkę będzie przypominał ex partnera. :)
Nie zdążyłam. Mojego obecnego partnera z poprzednim łączy to, że
obaj są leworęczni i obaj są Wagami. I.... tylko to, na szczęście.
:))

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-12-02 17:18:29

Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek N. <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asg3f6$bh5$...@n...lublin.pl...

> Użytkownik "Marek N." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sadze, ze ta Najblisza Osoba niech reprezentuje tylko siebie.

czyli krotko, panie Marku...szukamy odmiany, albo moze zmiany totalnej...czy
tak?

cieplutko z Warszawy,
a.k.

PS. a gdyby tak zgodzic sie na powtorke z zalet, eliminujac w kolejnych
partnerkach/partnerach te same wady? inne felery traktujac jako kolejne
doswiadczenie??

1. Data: 2002-12-02 18:21:21

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek:

Daga:
> Czy ja wiem, czy to w ogóle jest wybór? To jakby powiedzieć, że
> kochamy za coś. A czy kochamy za coś? :)) Kochamy po prostu i już.

Marek:
Wybor jest, bo to czlowiek jednak WYBIERA.
A na ile elementy swiadome przeplataja sie z nieswiadomymi? Niezaleznie od
tych proporcji, to sadze, ze to jednak wybor.
A czy da sie to powiazac z "kochaniem za cos"? Wg mnie to ogromnie luzne
powiazania, jesli instnieja. Ja nie dostrzegam powiazania tresci mojego
poprzedniego postu z Twoim zdaniem dotyczacym "kochania za cos". Ale to po
prostu moje subiektywne odczucie.
A to ze "kochamy po prostu i juz" to brzmi oczywiscie jednoznacznie :-) Albo
"kochamy" albo "za cos" :-) :-)
Duzo serdecznosci Dago :-)
Marek

1. Data: 2002-12-02 18:24:59

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna K" <a...@p...pl> napisała:
> [...]
> PS. a gdyby tak zgodzic sie na powtorke z zalet, eliminujac w kolejnych
> partnerkach/partnerach te same wady? inne felery traktujac jako kolejne

Czy da sie "pobiec" w realu za Twoimi myslami bez porownan? Trudne, a moze
nawet niemozliwe.
Sadze, ze akceptujemy Osobe taka, jaka Ona jest, bez porownan. Wydaje sie,
ze u mnie podswiadomosc "pociagnela" mnie ku porownaniu. Staram sie
wyciagnac z tej okolicznosci wnioski na przyszlosc ;-)

Dobrego wieczoru Aniu :-)

Marek

1. Data: 2002-12-02 18:33:12

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marek N. :
> Wybor jest, bo to czlowiek jednak WYBIERA.

Myślę Mareczku, że miłość jest ślepa i nic się nie wybiera. :)
Dlatego nawet kompletne zero w miłości może być dla kogoś wszystkim.

Bacha.

1. Data: 2002-12-02 18:47:05

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> napisała:
> Myślę Mareczku, że miłość jest ślepa i nic się nie wybiera. :)
> Dlatego nawet kompletne zero w miłości może być dla kogoś wszystkim.

Basiu! Sadze, ze podchodzimy podobnie, a kruszymy kopie o "rozciaglosc"
znaczenia slowa "wybor".
Jak widze 3000 ;-) ;-) kobiet i slepa milosc mnie "pociagnie " ku jednej, to
jednak dokonuje wyboru, co ;-)

Trzymaj sie Basienko :-)
Marek

1. Data: 2002-12-02 19:21:39

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. pisze w news:asg9o6$gte$1@news.lublin.pl

> Jak widze 3000 ;-) ;-) kobiet i slepa milosc mnie "pociagnie " ku jednej, to
> jednak dokonuje wyboru, co ;-)

Dokonujesz wyboru, którą z tych 3000 kobiet pokochasz? Naprawdę?
:P
Ja nie. Po prostu zakochuję się. Wybrać co najwyżej mogę, czy
ulegnę tej miłości, czy nie...

Pozdrawiam cieplutko,
Daga

NIEPALĄCY z TWM
Lowcy Skor i Miasteczko Twin Peaks
Poradnie - link.
Testy egzaminacyjne - Psychologia na Uniwersytecie Ślaskim.
Znalazlem blad w Matrixie...