Re: o przyciąganiu

Data: 2005-12-19 19:51:32
Temat: Re: o przyciąganiu
Od: "PowerBox" <p...@w...pl>

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:do67a2$n6a$1@news.onet.pl...

> Obawiam się, że żadna dziewczyna (ani żaden facet) nie rozumie
> tego głównego mechanizmu - w każdym razie nie w dokładnie taki
> sposób, w jaki Ty to rozumiesz.

> Póki co, w ciemno zaprotestuję. Nie można "tego" opisać jednym
> (prostym) mechanizmem,

- u facetów jest jeden prosty mechanizm - pojawia się atrakcyjna laska w
polu widzenia i już wiadomo, że jest atrakcyjna seksualnie. Dlaczego u
kobiet miało by być zupełnie inaczej? Jest dokładnie tak samo, tylko coś
innego decyduje o atrakcyjności. Chodzi o cechy charakteru. Laski
automatycznie i podświadomie poznają je z kilometra w tłumie w ciemności
(prawie:).
Chodzi o regularne kupowanie kwiatów i drogich prezentów
znaczących jak bardzo ci na niej zależy(każda laska się przecież tego
domaga),
respekt przed kobietą, pytanie gdzie chcesz pójść i co robić, ogólnie uległa
postawa umożliwiająca np otwieranie drzwi z uniżeniem, całkowite
podporządkowanie wszystkiego kobiecie, spełnianie wszystkich zachcianek,
podlizywanie się dobrze robi, dzwonienie
30razy dziennie, pytanie czy ci się podobam i czy jestem w twoim typie,
szukanie w niej akceptacji i miłości dla skompensowania własnych niepewności
i doładowania swojej chorej osobowości(one uwielbiają zajmować się słabymi i
chorymi-stąd zawód pielęgniarki), wyznawanie miłości i planowanie
wielodzietnej rodziny od pierwszej randki, całkowite zrezygnowanie z siebie,
brak swoich planów i granic, brak opanowania- dziewczyny uwielbiają
jak faceci się rozklejają bo to takie naturalne i kobiece - to są proste
rzeczy.
Przecież nie trzeba naukowca, żeby to odkryć - dziewczyny codziennie
wymagają od swoich facetów, żeby byli ulegli i żeby robili wszystko
dokładnie tak jak one chcą. Każdy doskonale wie o co chodzi, bo one to
syganlizują kilka razy dziennie. - nie udawajcie, żebym musiał takie
oczywiste rzeczy pisać.

No cbnet, powiedz co o tym sądzisz - to było dla Ciebie z dedykacją :-)

> poza tym nie można nad "tym" świadomie
> zapanować.

- facet ma ograniczone możliwości panowania nad tym jak odbiera kobietę ale
kobieta może zapanować nad facetem panując nad swoją atrakcyjnością (na tyle
ile może). Tak samo odwrotnie - kobieta ma ograniczone możliwości panowania
nad tym jak ocenia faceta ale facet może zapanować nad kobietą panując nad
swoją atrakcyjnością (na tyle ile może - a może znacznie więcej niż
kobieta).

Żeby laska z zupełnie nieatrakcyjnej stała się bardzo atrakcyjną to musi
przejść długą, bolesną, drogą i niebezpieczną operację plastyczną, nakupować
fajnych ciuchów, szwędać się po kosmetyczkach, fryzjerach itd.
Dla faceta sprawa jest 1000x łatwiejsza, prostsza i tańsza. Naturalnie
dodatki z cyklu fajny wygląd bardzo pomogą facetowi ale są drugorzędne. W
najgorszym wypadku laska może czuć złość, że jakiś zaniedbany facet budzi
jej pożądanie i ona nie bardzo może cokolwiek z tym zrobić. Sprawa jest
poważna.

> Jeden akapit - pięć błędów/nieścisłości. Moim nieskromnym zdaniem,
> w swoich koncepcjach/teoriach pomijasz sporo kluczowych elementów.
> Z dziką rozkoszą pokazałbym Ci je - punkt po punkcie.

- podawaj, chętnie podyskutuję i zobaczę inne punkty widzenia...