o różnicach w wychowaniu [cross]

181. Data: 2010-11-17 22:22:11

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ic1ked$c7$1@news.onet.pl...

> DOKŁADNIE. Czy córki by wybiegały z domu, bo widzą mamę dźwigającą
> zakupy? Czy córka by powiedziała, jaka ty mamusiu jesteś śliczna?

Moja tak do mnie mówi.

V-V

182. Data: 2010-11-17 22:23:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

Dnia 2010-11-17 23:10, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jesli sugerujesz, ze moge sie przejmowac Twoja ocena mojej osoby to
> jestes w
> mylnym bledzie. Notoryczny klamczuszek polityczny, przedstawiajacy
> paranałóki i pierdy o niemoznosci budowania pyramydonow jako prawdy
> objawione, jakos nie przekonuje mnie do swojego ałtorytytó.
>
> ależ ja Ci niczego nie sugeruję. Proszę Cię tylko, abyś napisał, którą
> swoją wiadomość pisaną na tę grupę uważasz za ciekawą- a najlepiej wskaż
> wątek, który rozpocząłeś i spotkał się z dużym zainteresowaniem

A produkowanie wątków to jest jedyny aspekt przemawiający na korzyść? No
to ja się chyba powiesić powinnam, i zapraszam kilka innych osób, gałęzi
w lesie dostatek.

Jednak on nie posiada nawet 10% Twojej inteligencji ani 5% Twojego
dowcipu:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

183. Data: 2010-11-17 22:23:56

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

=============
> DOKŁADNIE. Czy córki by wybiegały z domu, bo widzą mamę dźwigającą
> zakupy? Czy córka by powiedziała, jaka ty mamusiu jesteś śliczna?

A czemu nie? :)
Śmieszny trochę jesteś Chi.

P.

184. Data: 2010-11-17 22:25:00

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ic1kfv$bvm$12@node1.news.atman.pl...

ownie-plci-dziecka

> Mam Ci Paweł na publicu napisać swoje problemy z zajściem w ciążę? Pigułki
> antykoncepcyjne regulują cykl i jak sama nazwa wskazuje..., inne hormony
> pomagają zajść w ciążę. Reszta to moja sprawa.

Oczywiście nie chciałem Cię urazić. Nic nie musisz opisywać. To wyłącznie
Twoja sprawa.

P.

185. Data: 2010-11-17 22:27:20

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-11-17 23:19, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Tak. I vice zresztą versa.

Qra

186. Data: 2010-11-17 22:35:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Z całą pewnością nie był to los- ale Wasz wybór, Droga Ewo:-). Twój
> wybór wzorca taty- bo czy tylko datą urodzenia Twój małżonek przypomina
> Ci tatę- czy tych podobieństw na poziomie archetypu znajdziesz więcej?
> Potrafisz na to pytanie odpowiedzieć?

A jak się tego wzorca nie ma vide mój tz?
Uważam, ze jest świetnym ojcem, o wiele bardziej fajnym niż mój tata
archetyp ojca, który u Ciebie pokutuje.
Pewnie się rzecz zasadza na okazywanej czułości, bo ojcu nie wypada się
do synów przytulać i z nimi wygłupiać długo (okres niemowlęctwa mija i
finito), bo to niemęskie.

--

Paulinka

187. Data: 2010-11-17 22:50:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Chiron pisze:

> [...]
> to pytanie odpowiedzieć?

A jak się tego wzorca nie ma vide mój tz?
===========
To z całą pewnością nie jest dobre. Takiej osobie jest po prostu bardzo
trudno. Cieszę się, że sobie tak świetnie poradził.

[...]
Ja to moich bym przytulał. I o ile starszy dawał buziaka, (oczywiście do
pewnego wieku)- o tyle młodszy odkąd pamiętam...wycierał się. Wygłupialiśmy
się z żoną- całując go ja w jeden policzek a żona w drugi jednocześnie
prosząc, aby się nie wycierał. Nieodmiennie kończyło się tym, że (nawet po
kilku minutach!) szedł gdzieś, gdzie nas nie widział- i się z wyraźnym
obrzydzeniem wycierał:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

188. Data: 2010-11-17 22:58:59

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Nov 2010 23:19:56 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> DOKŁADNIE. Czy córki by wybiegały z domu, bo widzą mamę dźwigającą zakupy?
> Czy córka by powiedziała, jaka ty mamusiu jesteś śliczna?

Jejku, Chiron, no pewnie, bardzo, bardzo często :)
Śliczna, kochana, wspaniała :) Mój Anioł.
Zawsze będzie dla mnie najukochańsza, najpiękniejsza, najwspanialsza,
i będę wciąż o tym mówić, niech cały świat o tym wie! :)
A powiedział Ci kiedyś syn, jaki Ty tato jesteś przystojny? :)
Mój Tato słyszał i słyszy to ode mnie bardzo często :)

> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Pozdrawiam,
M.

189. Data: 2010-11-17 23:02:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> To z całą pewnością nie jest dobre. Takiej osobie jest po prostu bardzo
> trudno. Cieszę się, że sobie tak świetnie poradził.

A ja się cieszę z perspektywy czasu (z perspektywy, bo mnie to
zaskoczyło, znałam inny model taty).
Tato zaangażowany, który pamięta każdą pierdołę z życia dzieci, angażuje
się w dziecięce konflikty i je rozwiązuje, uwielbiają go przedszkolanki
i panie w szkole, bo jednak tata przychodzi a nie mama :)
Gotuje bosko, chociaż tylko sytuacjach awaryjnych, bo to moja domena,
pamięta o wszystkim, o czym marudzą moje koleżanki, z którymi rozmawiam.

===========
> [...]
> tym, że (nawet po kilku minutach!) szedł gdzieś, gdzie nas nie widział-
> i się z wyraźnym obrzydzeniem wycierał:-)

Moje się też wycierały, ale nie ma wyjścia :) Na pożegnanie, jak ktoś
wychodzi zawsze jest : Uważaj na siebie, a całusy i przytulasy
wszechobecne. Bardzo mi tego brakowało w moim domu (chociaż to czułam)
dlatego teraz nadrabiam z nawiązką. Lubię te czułości i wiem, że
dzieciaki też to lubią, jak im się okres lubienia skończy, bo będą za
dorosłe, to mi chociaż może buziaka na przywitanie i pożegnanie sprzedadzą.

--

Paulinka

190. Data: 2010-11-17 23:45:46

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-listopad-10 w ramce <news:ibv8is$eo8$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Brzmi to jak obelga - ale może czegoś nie wiem i nie załapuję kontekstu?

Każdy sądzi po sobie.

> Faktem jest, że jeśli ktoś pisze coś osobistego, to dowalanie mu zato
> jest w mojej opinii chwytem poniżej pasa.
>
> Może jednak zamiast "dyscyplinować" Veronikę w stylu godnym CB, napisz o
> sobie, bo jeśli przypadkiem podzielasz emocje Chirona, to mozesz co
> nieco rozjaśnić mi/Veronice skąd, tak silne parcie na płeć dziecka się
> bierze.

Trochę odleciałeś. Nikogo nie dyscyplinuję, choć wydaje mi się że rozumiem
Twoją chęć postrofowania sobie urwisa trenera.

Nie bardzo wiem o jakich emocjach Chirona mówisz, bo czytam psp wyrywkowo.
Cos niecoś liznąłem o chęci posiadania syna i cóż - mogę o soebie
powiedzieć, że mając już wykonane dwie córki, rzeczywiście pragnąłem syna.
Natomiast w przypadku dziecka pierwszego zupełnie nie miała znaczenia płeć
- której dowiedzieliśmy się przy porodzie. Takoż zresztą było i z drugą
córą. natomiast w przypadku trzeciej ciąży poszliśmy na USG. Tam
dowiedzieliśmy się, że to będzie dziewczyna :)
Nie wpłynęło to na mnie w żaden wstrząsający sposób, choć tęsknota za
potomkiem rodzaju męskiego wzrosła. Kochamy nasze dzieci bez względu na to
jaką mają płeć - i choćbym miał 9 córek, to każdą z nich kochałbym tak
samo.
Parcie na syna - mam takie wrażenie - bierze mi się z chęci przekazania mu
jakiejś ciągłości rodu. Ma to pewnie związek z nazwiskiem, choć wydaje mi
się, że bardziej rzecz leży w kwestii potencjalnych wspólnych zainteresowań
i możliwości dzielenia się z nim radościami tego żywota - czyli piciem
alkoholu, wyrywaniem lachonów i zatracaniem się w graniu na czymkolwiek.
Kobiety średnio to potrafią, niestety :)

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...