o różnicach w wychowaniu [cross]

471. Data: 2010-11-22 20:18:46

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ależ jestem:
> Feminizm: <ruch dążący do prawnego i społecznego równouprawnienia kobiet>
>
> Byłabym mocno poszkodowana na umyśle, gdybym nie była, czyż nie?

> Wręcz przeciwnie: obecnie kobiety mają o wiele więcej praw, niż mężczyźni.
> Jak najbardziej jestem za utrzymaniem tego stanu rzeczy. Feminazistki-
> wręcz przeciwnie. Chcesz być powoływana do wojska- na równi z facetami?
> Wiesz, ile jest w Polsce praw- oficjalnych czy nieoficjalnych-
> dyskryminujących mężczyzn? Naprawdę jesteś za zniesieniem ich?

Pod jednym warunkiem,
że i wy (mężczyźni) przyjmiecie na siebie te wszystkie drobne i upierdliwe
sprawy załatwiane w tej chwili przez kobietki.

ależ Vilar- bądź konsekwentna: albo równe prawa i obowiązki- jak chcą
feminazistki, albo macie panie więcej praw- co najmniej tak, jak teraz. Nie
ma innego wyjścia- feminazistki to wąż zjadający własny ogon (kundalini:-) )

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

472. Data: 2010-11-22 20:25:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======================

> [...]
> feminazistki, albo macie panie więcej praw- co najmniej tak, jak teraz.
> Nie ma innego wyjścia- feminazistki to wąż zjadający własny ogon

Nie ma już obowiązku odbycia służby wojskowej. W czasach konfliktów
zbrojnych kobiety lepiej się sprawdzają w innych rolach.
Górnicy, hutnicy i inne zawody, które są uważane za typowo męskie,
takimi powinny pozostać, ponieważ kobiety z racji swojej fizyczności nie
podołają trudom tego zawodu. Ale... polityka, nauka?
Dlaczego mężczyźni mają spijać nektar?
Tak mamy więcej praw (prawo do bycia matką, gospodynią domowa, prawo
pierwszeństwa przy wejściu przez drzwi, ustępuje nam się miejsce w
komunikacji miejskiej - wow!) i więcej obowiązków.

--

Paulinka

473. Data: 2010-11-22 20:25:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron
>
> Strzelec w ascendencie Koziorożca

Zażółcony - wodnik w ascendencie Strzelca ? Będę musiał jeszcze sprawdzić,
ale tak mi się coś
majaczy godzina.
Słowem- pełna harmonia. U mnie niestety- nie

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

474. Data: 2010-11-22 20:41:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Nov., 21:25, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Nie ma ju obowi zku odbycia s u by wojskowej.

W Polsce nie ma. Co nie oznacza, ze kobiet nie ma w naszej armii i nie
sa to bynajmniej sanitariuszki.
I pokazywane sa i promowane coraz czesciej. Dopiero co w Ugotowanych
widzialem np. pania porucznik z wojsk
powietrzno-desantowych...

Niedawno padla zreszta chyba ostatnia, najsilniejsza meska twierdza.
W Stanach Zjednoczonych kobiety beda mogly sluzyc na atomowych
okretach podwodnych

Tu temat marketingowo:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kobiety-beda-
sluzyc-na-okretach-podwodnych,wid,12222912,wiadomosc
.html

A tu troche bardziej fachowo :-)
http://www.altair.com.pl/start-3491

Stalker

475. Data: 2010-11-22 20:45:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
>
> Tu temat marketingowo:
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kobiety-beda-
sluzyc-na-okretach-podwodnych,wid,12222912,wiadomosc

Ależ są! Wiadomo i fajnie, ze niektóre kobiety mają taki potencjał i
siłę i chęci, ja to podziwiam.
BTW ta kobietka z "Ugotowanych" zrobiła na mnie wrażenie, bardzo fajna
babka :)

--

Paulinka

476. Data: 2010-11-22 20:50:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

=======================

> [...]

Nie ma już obowiązku odbycia służby wojskowej. W czasach konfliktów
zbrojnych kobiety lepiej się sprawdzają w innych rolach.
=============
Paulinko - ale to feminazistki chcą Cię na siłę w kamasze. Ja uważam, że
kobieta jest ozdobą domu- a nie kobietonem.

[...]
==============
Ależ zobacz- jak która chce być politykiem- to jest. Żaden problem.
Feminazistki chcą, aby 50% kobiet było w rządzie, sejmie- co spowoduje, że
wejdą te, które normalnie by nie weszły- wyrabiając kobietom z zacięciem
politycznym bardzo złą opinię. Czy Gośka Thatcher była złym premierem? Ależ
świetnym! Ktoś jej zabraniał? Wyobraź sobie, co by było, gdyby a prori
przyjmowano połowę kobiet do parlamentu- o ile trudniej było by Thatcher
być dobrym premierem- skoro w rządzie miała by 50% idiotek.

Tak mamy więcej praw (prawo do bycia matką, gospodynią domowa, prawo
pierwszeństwa przy wejściu przez drzwi, ustępuje nam się miejsce w
komunikacji miejskiej - wow!) i więcej obowiązków.
=================
No to miejcie - a także miejcie prawo do tego, by być kochane, uwielbiane,
noszone na rękach- to feminazistki chcą was tego prawa pozbawić

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

477. Data: 2010-11-22 20:54:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

Stalker pisze:

> [...]

siłę i chęci, ja to podziwiam.
BTW ta kobietka z "Ugotowanych" zrobiła na mnie wrażenie, bardzo fajna

Kiedyś tu już wrzucałem na grupę- jak lotniskowiec USA musiał przerwać
ćwiczenia i zawrócić, bo...większość pań na okręcie zaciążyła:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

478. Data: 2010-11-22 21:00:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======================

=================================

> [...]
> Paulinko - ale to feminazistki chcą Cię na siłę w kamasze. Ja uważam, że
> kobieta jest ozdobą domu- a nie kobietonem.

Kobieta potrafi bardzo dużo vide Irena Sendler, kobiety dźwigają,
pracują fizycznie na całym świecie, robią rzeczy, z których Ty
korzystasz a nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ciężkiej pracy to
wymaga. Kobiety w kamaszach? Są. Kobieta jest najczęściej siłą sprawczą,
a nie ozdobą.

> [...]
> gdyby a prori przyjmowano połowę kobiet do parlamentu- o ile trudniej
> było by Thatcher być dobrym premierem- skoro w rządzie miała by 50%

Skoro uważasz, ze te wszystkie panie, które kandydują to jakiś zlepek
idiotek, to sorry.
Chciałam nadmienić, że w polskiej demokracji kandydaci to zlepek
idiotów. Wstawia się znane nazwiska albo kolesi i tyle. Gdzie się te
zdolne panie mają wybić? Wśród układczyków, którzy i tak podzielili
skórę na niedźwiedziu?

> [...]
> No to miejcie - a także miejcie prawo do tego, by być kochane,
> uwielbiane, noszone na rękach- to feminazistki chcą was tego prawa pozbawić

Nie chcą. Chcą, żebyśmy więcej zarabiały, miały coś do powiedzenia o
antykoncepcji, żebyśmy mogły decydować jak równy z równym.

--

Paulinka

479. Data: 2010-11-22 21:04:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>

> Kiedyś tu już wrzucałem na grupę- jak lotniskowiec USA musiał przerwać
> ćwiczenia i zawrócić, bo...większość pań na okręcie zaciążyła:-)

Partogeneza jak nic!

--

Paulinka

480. Data: 2010-11-22 21:10:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

=======================

=================================

> [...]

Nie chcą. Chcą, żebyśmy więcej zarabiały, miały coś do powiedzenia o
antykoncepcji, żebyśmy mogły decydować jak równy z równym.
Chcą Paulinko, chcą. W Szwecji, Norwegii- w latach 70, jak feminazistki
przejmowały władzę- zachowywały się podobnie w stosunku do kokietujących
dziewcząt jak czarne wdowy w Iranie. Tyle, że zamiast rzucać w taką
kamieniami- wyszydzały i opieprzały ją, że to przez takie jak ona faceci
patrzą na nie z pożądaniem, zamiast tak, jak na swoich kolegów. Powaga.
Jeśli chodzi o polityków- no jasne, że w takich układach jest tam
przytłaczająca większość idiotów i etatystów- ale jak się jeszcze wprowadzi
przymus, żeby wśród nich było 50% kobiet- to wiem, że trudno w to uwierzyć-
ale ich poziom gwałtownie spadnie- znacznie schodząc poniżej dna. Teraz
mają równe prawa- i nikt im nie zabrania bycia politykami (patrz na nasze
panie w polityce- są na wielu eksponowanych stanowiskach- bez preferencji)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...