Re: o tesciowej i swietach

Data: 2002-12-16 08:11:59
Temat: Re: o tesciowej i swietach
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

Użytkownik "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> napisał w
wiadomości
news:23385-1039858761@as1-126.starogard.dialup.ineti
a.pl...
> [...]Moja tesciowa jest osobą która nie powie
> w zyciu co tak naprawdę by chciała[...]

No i najwyższa pora, żeby pozwolić jej dorosnąć i poznać
konsekwencje takiego postępowania :) Grrr, jak ja nienawidzę
takiej strategii - "ja tu będę fochy stroić , a wy się
domyślajcie, o co mi chodzi".

> [...]teraz też nie jestem do końca pewna czy
> ona nie będzie w samotności przezywała tego
> że ją odrzucamy mimo że stanowczo mówi "nie"
> na nasze zaproszenia.

Może i będzie. Może i Wam o tym powie. A wtedy Ty się ślicznie
uśmiechniesz i zapytasz "ale o co chodzi, przecież milion razy
zapraszalismy mamę na święta, zresztą szczerze mówiąc było nam
przykro, że mama odmówiła".

> [...] nie chcę żeby sobie wyobrazała o
> nas jakies niestworzone rzeczy...[...]

A na to, obawiam się, nie masz wpływu. Co kilka dni bywam
świadkiem tego, jak skutecznie człowiek jest w stanie wmówić
sobie jakąś bzdurę mimo braku przesłanek. Na szczęście do tej
pory chodzi o nieistotne drobiażdżki, ale i tak jest to
irytujące.

Pozdrawiam i już teraz życzę _wesołych_ Świąt :)
Hanka
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek