Re: o uśmiechu

From: "Ola" <p...@z...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: o uśmiechu
Date: Fri, 5 Aug 2005 21:01:03 +0200

> Zastanawia mnie, dlaczego niektórzy ludzie tak dziwnie reagują na to, że
> ktoś się do nich uśmiecha. Kiedyś chodziłam sobie po mieście i
postanowiłam,
> że będę się patrzeć ludziom w oczy i uśmiechać się do nich. Delikatnie i
> leciutko, żeby nie wyszło, iż jestem jakąś wariatką. Z tego co zauważyłam
:
> niektórzy, zwłaszcza ludzie młodzi odwzajemniali ten uśmiech, z innymi w
> ogóle nie można było złapać kontaktu wzrokowego, jeszcze inni stwierdzili,
> że chyba mam nierówno pod sufitem i tajemniczo (a może nawet wrogo) na
> [...]

Przyznam szczerze,że kiedyś zrobiłam podobny eksperyment ... :) Podobny hmm
już wyjaśniam :) bardzo często jeździłam pociągami . Pewnego dnia
postanowiłam,że przez najlbiższy tydzień będę się do pewnych osób uśmiechała
.. mało tego .. do każego uśmiechu dołączałam ( miłego dnia bądz miłego
wieczoru ) hehe myślicie ,że to wariactwo ?:) Uśmiechałam się i mówiłam
miłego dnia wybranym mężczyzną- niezależnie od wieku... Ludzię zwykle
dziękowali i mówili wzajemnie- inny zaś pytali " Do mnie to "? Inni nie
reagowali- ile ludzi tyle zachowań. Większośc reakcji była jednak pozytywna.
Z większością udało się nawiązać kontakt wzrokowy.. Jest pewna osoba,którą
pamiętam do dziś- Mężczyzna okolo 30 lat ... wychodząc z pociągu
uśmiechnełam się i powiedziałam " Miłego wieczoru "- on mi na to ... " Teraz
to napewno będzie miły po takim tekście "- wysiadłam.. Następnego dnia
spotkałam tego człowieka, ale tym razem to on powiedział " Witaj . Miłego
dnia " Było to niezwykle miłe.. ech :) Trzeba się usmiechac.. jeśli będziemy
tak robić. KAżdy z nas , wtedy dla nikogo nie będzie to zaskoczeniem :) P.S
Dziekuje tym , który doczytali ten tekst do końca . i pozdrawiam :)) Ola