o zdradach

21. Data: 2003-06-23 16:46:17

Temat: Re: [OT] Re: o zdradach
Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" <z...@U...pl> wrote in message
news:bd79e9$o3b$1@news.onet.pl...

> Ja tak OTnie - czy w cytowanych postach zapanował ostatnio zwyczaj
> na grupie zostawiania tekstu, do którego się nie odnosimy - czy
> raczej to niechlujstwo zwykłe?
>
> Już nie pierwszy raz widzę to dziś - dlatego pokornie pytam
> zdziwiony :]

Mi się zdarzyło chyba tylko raz. Chciałam się odnieść do komentarza
Agnieszki Krysiak do mojego p.s.'a więc zostawiłam nie wycięty, a potem
zapomniałam i poszło.

pozdrawiam
Magda

22. Data: 2003-06-23 17:02:32

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Madda" <m...@p...onet.pl>
mówi:

>Mi się zdarzyło chyba tylko raz. Chciałam się odnieść do komentarza
>Agnieszki Krysiak do mojego p.s.'a więc zostawiłam nie wycięty, a potem
>zapomniałam i poszło.

"Tysiac koni przepuszczamy a jednego zatrzymamy" :-)

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

23. Data: 2003-06-23 17:03:39

Temat: Re: o zdradach
Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> wrote in message
> Czy widzieliście tę reklamę, w której "Madda" <m...@p...onet.pl>
> mówi:

> Oj oj oj, IMO mają _bardzo_ dużo do tego. Jeśli oczywiście przyjąć
> pogląd, że kobieta biologicznie jest "nastawiona" na jeden stały
> związek, a mężczyzna to wieczny łowca (nie mylić z Blade'm, do
dyskusji
> o krwawych diach służy inny wątek ;-> ). To normy kulturowe częściowo
> normalizują i zmuszają mężczyznę do przyjęcia takiego a nie innego
> wzorca zachowań. Vide zjawisko haremów vs. monogamia na innych
> obszarach.

Oczywiście że mają bardzo dużo "do tego" jeśli chodzi o całokształt
zjawiska. Mi chodziło tylko o uczucie nieszczęścia zdradzonej kobiety.
Moim zdaniem jest ono uwarunkowane biologicznie nie kulturowo.

Pozdrawiam
Magda

24. Data: 2003-06-23 17:51:32

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>zjawiska. Mi chodziło tylko o uczucie nieszczęścia zdradzonej kobiety.
>Moim zdaniem jest ono uwarunkowane biologicznie nie kulturowo.

Niu, to byłoby bardzo trudno naukowo stwierdzić - IMO i bilogia i
kultura mają tu coś do powiedzenia.

Agnieszka

25. Data: 2003-06-23 18:00:34

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> "Tysiac koni przepuszczamy a jednego zatrzymamy" :-)

Nie generuję zbędnego ruchu na usenecie :)
Zresztą Te inne same wiedzą, że je mam na myśli :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

26. Data: 2003-06-23 20:01:49

Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy widzieliście tę reklamę, w której "Madda" <m...@p...onet.pl>
> mówi:

> Niu, to byłoby bardzo trudno naukowo stwierdzić - IMO i bilogia i
> kultura mają tu coś do powiedzenia.

Oczywiście że trudno naukowo stwierdzić, zresztą prawie wszystko co było
poruszane w tym wątku nie jest udowodnione naukowo i raz na zawsze.
Dlatego napisałam moim zdaniem.

Pozdrawiam
Magda

Re: Grupowe wakacje?