obecność w życiu publicznym charyzmatycznych przywódców...

1. Data: 2003-05-09 07:18:44

Temat: obecność w życiu publicznym charyzmatycznych przywódców...
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mógłby mnie ktoś "poiskać"? ;D

PS. przepraszam, ale zapomniałem o co pytałem...

:-)
ksRobak

--
Czarne Dziury podobno istnieją :o)
- gdzie?

[ksRobak]

1. Data: 2003-05-09 07:32:50

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> PS. przepraszam, ale zapomniałem o co pytałem...

nie przejmuj się ;)
twoja podświadomość pamięta hihihihhi heheheehe :o)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-09 07:34:58

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mógłby mnie ktoś "poiskać"? ;D

Powinienes zalozyc jakas sekte. :-P

1. Data: 2003-05-09 07:37:27

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> nie przejmuj się  ;)
> twoja podświadomość pamięta   hihihihhi  heheheehe  :o)

a kto to jest 'podświadomość'?

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-09 07:42:53

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a kto to jest 'podświadomość'?

to jest takie 'cuś' co w tobie siedzi i ci podpowiada co masz robić!!!!

takie rozdwojenie jaźni :o)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-09 08:04:44

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> to jest takie 'cuś' co w tobie siedzi i ci podpowiada co masz robić!!!!
> takie rozdwojenie jaźni :o)

przestańcie!!! się wygłupać ;) bo was wpiszę na listę
charyzmatycznych autorytetów :o)

PS. Jak zrobić ze zdrowego - chorego?
1. trzeba mu wmówić, że w jego głowie siedzi druga osoba
2. osobę tę trzeba nazwać 'podświadomość'
3. kiedy chory uwierzy trzeba mu podpowiadać, co mu dyktuje
jego podświadomość
po co? dla jaj...

:-)
ksRobak

--
ech, życie, życie
gdybyś nie było takie popieprzone to jakie byś było piękne?

[ksRobak]

1. Data: 2003-05-09 09:27:42

Od: "Ali" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tdrk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powinienes zalozyc jakas sekte. :-P

Przepraszam, gdzie są zapisy? Chętnie wstapię.

Ali

1. Data: 2003-05-09 12:11:46

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak

przywódcą nie jest ale z pewnością jest charyzmatyczny... właśnie mój
outluczek poinformował mnie że istnieje grupa alt.pl.fan.kuba-wojewodzki o
BOSZ.... ;D

co to znaczy? że baaaaaaaardzo ale to baaaaaaardzo nasze społeczeństwo
potrzebuje przywódcy. swoją drogą chyba na prawdę takiego nie mamy. wielki
świat polityki odpada natomiast małysz jest tylko w sezonie ;D o właśnie,
sprawdzę czy jest też grupa cośtacośtam.adam-małysz ;)

1. Data: 2003-05-09 12:23:08

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>
> ksRobak
>
> przywódcą nie jest ale z pewnością jest charyzmatyczny... właśnie mój
> outluczek poinformował mnie że istnieje grupa
> alt.pl.fan.kuba-wojewodzki o BOSZ.... ;D

no, a kuba postanowił zostać posłem (wywiad w jednym z ostatnich numerów
Przekroju), więc... jeszcze ma szansę zostać przywódcą charyzmatycznym ;P

P.

1. Data: 2003-05-09 12:40:44

Temat: Re: obecność w życiu publicznym charyzmatycznych p
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Przekroju), więc... jeszcze ma szansę zostać przywódcą charyzmatycznym ;P

jeśli to ten sam kuba który na pl.sci.psychologia pytał o przeznaczenie
to trzeba przyznać, że ma szanse ;D

dobrze zaczął! od wróżki(?) ;))))

//niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.sci.ps
ychologia&aid=24263482

:-)
ksRobak

fobia przed publicznym przemawianiem