obfite krawawienia

1. Data: 2003-10-09 19:33:11

Temat: Re: obfite krawawienia
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sobie sprawe, ze problem nie jest zbyt powazny ale dla mnie niestety
> bardzo uciazliwy.

Czy to ginekolog stwierdził, że problem nie jest zbyt poważny? Tak obfite
krwawienia raczej normą nie są, więc radzę udać się do specjalisty w celu
zdiagnozowania problemu.

Pozdr. Ewa

2. Data: 2003-10-09 19:39:20

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
>Popieram Ewę powinnaś jak najszybciej udać siędo ginekologa i zrodic sobie
dodatkowo badanie krwi o nazwie "Układ krzepnięcia"

Aneta

3. Data: 2003-10-09 19:39:34

Temat: obfite krawawienia
Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moj problem polega na tym, ze mam bardzo obfite miesiaczki. Wczoraj
przezylam apogeum - po 2 godzinach od zmiany podpaski moje jeansy wygladaly
jakby zaatakowal mnie nozownik - i postanowilam poprosic Was o rade.
Dodam, ze mam 22 lata, od ponad 2 lat biore tabletki antykoncepcyjne -
obecnie Mercilon, a wczoraj chcac ustrzec sie przed przykrym pierwszym dniem
okresu (co jednak sie nie udalo) bralam Cyclonamine.
Zdaje sobie sprawe, ze problem nie jest zbyt powazny ale dla mnie niestety
bardzo uciazliwy.

Z gory dziekuje za odpowiedz

4. Data: 2003-10-09 19:58:04

Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> napisał w wiadomości

> dodatkowo badanie krwi o nazwie "Układ krzepnięcia"
>
> Aneta

Dziekuje Wam za tak szybka odpowiedz. Ostatnio mam duzy problem ze
znalezieniem kompetentnego ginekologa wiec chyba jeszcze trudniej bedzie ze
specjalista :(
Coz moze mi sie uda bo naprawde mam juz dosyc...

Pozdrawiam serdecznie!

5. Data: 2003-10-09 21:36:27

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie ze
> specjalista :(
> Coz moze mi sie uda bo naprawde mam juz dosyc...

ciekawe... wszedzie doktorow jak psow...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2003-10-09 21:59:44

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Dodam, ze mam 22 lata, od ponad 2 lat biore tabletki
antykoncepcyjne -

Może masz źle dobrane tabletki? Miejmy nadzieję, ze to nie jest cos
powazniejszego.
Napisz, skąd jestes, na pewno ktos poradzi Ci dobrego lekarza.

pozdr

cherokee

7. Data: 2003-10-10 07:35:00

Od: "Elinor" <elinor@usun_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> bedzie ze
> >
> ciekawe... wszedzie doktorow jak psow...
>
> --
>
> WaldiM

Masz racje lekarzy jest pelno ale mam wrazenie, ze na studiach uczyli sie
tak pilnie jak ja... Ostatnia pani doktor za 75 zl za wizyte nie pomoslala
nawet o tym zeby mi zrobic USG (mimo, ze wliczone w cene) a gdy poprosilam o
recepte zrobila mi awanture, ze przeciez ona nie ma na to czasu...

laratadyna i pseudoefedryna
pytanie o zacme
Zespół Gilberta
kompleksowe badania?