obfite miesiączkowanie

1. Data: 2007-11-03 11:55:41

Temat: Re: obfite miesiączkowanie
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> Przeczytałam informacje zawarte na forum o tym przeklętym obfitym
> miesiączkowaniu i praktycznie nic nowego się nie
a co mowi endokrynolog?

2. Data: 2007-11-03 12:00:44

Temat: obfite miesiączkowanie
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam informacje zawarte na forum o tym przeklętym obfitym
miesiączkowaniu i praktycznie nic nowego się nie
dowiedziałam.Wystepuje u mnie tyłozgięcie,mierzę 175 cm,waga 69 kg-
więc nie jestem osobą otyłą,endometrium mam ponad 2 cm. Krwawię przez
tydzień,pierwsze trzy dni są bardzo obfite z niewielkimi skrzepami.
Łykałam środki antykoncepcyjne-nie powiem-pierwszy miesiąc zażywania
odniósł sukces,trzy dzionki plamienia i po okresie! Ale w kolejne
wszystko wróciło do "normy". Jeden z lekarzy chciał mi zrobić
łyzeczkowanie-odmówiłam,z czym zgodził się inny lekarz. Niski stan
hemoglobiny to u mnie normalka. Dzisiaj naszedł na mnie (jak ja to
poetycko mówię) karmazynowy przypływ i jestem bardzo osłabiona,cała
drżę.Staram sie dobrze odżywiać:kasza,wątróbka,orzechy,kakao,gorzka
czekolada,suplementy (magnez,żelazo) itp. W te dni nie moge normalnie
funkcjonować,najgorzej jest w pracy,słabo mi ,muszę często odwiedzac
toaletę (w wiadomym celu). Oczywiście nie jest to mile widziane przez
szfostwo. Czy jedyną nadzieją jest menopauza!???

3. Data: 2007-11-03 14:11:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl wrote:

> mierzę 175 cm,waga 69 kg-
> więc nie jestem osobą otyłą

erm...

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-11-03 19:34:39

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> erm...

w sam raz, no moze troszeczke za duzo, ale nie wkrecaj laski w kompleksy.

5. Data: 2007-11-03 19:40:12

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--==Trotyl==-- wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> w sam raz, no moze troszeczke za duzo, ale nie wkrecaj laski w kompleksy.

jak ona jest zadowolona i mąż (chłopak) również nie narzeka, to w sam raz -
z estetycznego punktu widzenia. Ale dla organizmu to z 10 kg za dużo.

--
www.vegie.pl

6. Data: 2007-11-03 21:11:45

Od: DemonHunter <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lis, 20:40, tomek wilicki <t...@w...pl> wrote:

> jak ona jest zadowolona i mąż (chłopak) również nie narzeka, to w sam raz -
> z estetycznego punktu widzenia. Ale dla organizmu to z 10 kg za dużo.

Jak to obliczyles? Ze 10? Max. 4kg, a wg BMI wazy w sam raz.
Poza tym liczy sie tez np. wiek, grubosc kosci itp.
Na pewno nie jest otyla.
Chyba, ze dla kogos otyla = kazda powyzej anorektyczki.

--
*lolka* 1750880

7. Data: 2007-11-03 22:09:52

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ona jest zadowolona i mąż (chłopak) również nie narzeka, to w sam
> raz -
> z estetycznego punktu widzenia. Ale dla organizmu to z 10 kg za dużo.

czytam Cię tak i czytam od kilku dni... no ciekawy gatunek trolla. Ale
tutaj to już żeś babola strzelił głupiego okrutnie...

Pzdr
Paweł

8. Data: 2007-11-03 22:16:27

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> czytam Cię tak i czytam od kilku dni... no ciekawy gatunek trolla.

Myślałam, że się odezwiesz przy tekstach o fizjoterapii :)

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2007-11-03 22:49:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

ojej, się obruszyli

mam takie pytanie - w ile przebiegniecie 100 km? To jedyny sposób, aby
sprawdzić wydajność organizmu. Jak ktoś dostaje zadyszki po 200 metrach to
chociażby na 30 skalach wychodziło mu, że nie ma nadwagi i że jest zdrów
jak ryba, tak naprawdę jest wrakiem człowieka.

te współczesne skale BCM to tak naprawdę wynalazek dla ludzi ze
zdewastowanymi ciałami, bo w końcu kto zechce słuchać lekarza który powie
mu "pana organizm jest zapuszczony"? Lepiej usłyszeć "pańskie ciało jest w
normie"

Norma jak jasna cholera. Sorki, ale norma zdrowia to przeciętny osobnik
żyjący w środowisku naturalnym. Dla osób na wózkach inwalidzkich, gdy im te
wózki zabierzemy, normą będzie pewnie przepełznięcie 100 metrów w ciągu
paru minut.

Dla przeciętnego kowalskiego przebiegnięcie odcinka 100 km to jest wyczyn
poza zdolnością pojmowania, kompletna abstrakcja. On to zrobi w 3 dni - i
to będzie "norma". Ale ta norma dotyczy nie człowieka, ale kalekiej istoty
która bez protez oferowanych przez cywilizację zginęłaby marnie w ciągu
paru dni.

No to jak? W ile przebiegniecie, przepełzniecie, przeczołgacie się czy co
tam używacie do poruszania się - 100 kilometrów, moi kochani "mieszczący
się w normie"? Najdalej na piątym kilometrze wyszłoby, czy 69 kg przy 175
cm wzrostu dla kobiety to "prawidłowa waga".

--
www.vegie.pl

10. Data: 2007-11-04 01:16:07

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> erm...

a moze ma taka mase miesni?
fotka by sie przydala :)

i temu pytam tez o endokrynologa, przy niedoczynnosci tarczycy to moze byc
klasyfikowane jako 'nadwaga' , przy nadczynnosci nadnerczy - rowniez.
mimo to nawet wtedy problem jest w rownowadze hormonalnej (a w przypadku
nadnerczy w ich przeroscie) a nie w tym ze 'wazy za duzo' to tylko objaw.

jesli by byla zas super zbalansowana i zdrowa to hum. tez moze byc to
calkiem normalne, gromadzenie tluszczu , zwlaszcza na zime to objaw zdrowej
diety. a kobiety maja gdzie ten tluszcz gromadzic, i niektorzy te bufory
kalorii uwazaja za calkiem sexi sprawe, ktora moze sie skutecznie przelozyc
na wielkosc urodzonego potomka...

pomalowałem mpokój dekoralem :(
Urologia, nerki, ból nerek
szukam kręgarza