obiad

1. Data: 2003-10-29 13:53:25

Temat: Odp: obiad
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to bardzo oklepany pomysł, ale jak moja mama nie wie co zrobić, to po
prostu robi schabowe z ziemniakami i kapustą.
I śmieszne, bo okazuje się, że okazuje się, że wszyscy uważają, że jest to
tak oklepana potrawa, że nikt jej nie robi na codzień, tylko od święta, dla
tego pałaszują ze smakiem :)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
*al pacino*recruit

1. Data: 2003-10-30 11:49:43

Temat: Re: obiad
Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwny facet... (to tak wg. mnie- nie obrażaj się)

Ja zjem jogurciki Jogobelli... nie chce mi się dla siebie samego nic
gotować...
--

Robert Rosłoń
Nihon Tai Jitsu

1. Data: 2003-10-30 11:50:49

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

.> Dobrzy ludzie! Co macie dzisiaj na obiad? Przez ta zimowa sennosc nie ma
> ochoty na codzienne wymyslanie "co dzisiaj", maz i tak przyjdzie, zje, ni
> zauwazy....

To może kup coś gotowego po prostu w zaufanym sklepie - mówię serio (no chy
ba, że to żart był z tym "nie zauważy"). Polecam też robienie niektórych po
traw w nadmiarze - tych, które da się zamrozić.
A tak na dzis - hm...
Powiedz co było ostatnio, żeby się nie powtarzać, to może jakoś drogą elimi
nacji spróbujemy :).

1. Data: 2003-10-30 11:51:10

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Oct 2003 12:49:43 +0100 I had a dream that Robert Rosłoń
<r...@t...pl> wrote:
>Ja zjem jogurciki Jogobelli... nie chce mi się dla siebie samego nic
>gotować...

I sobie tym, jako facet, pojesz??

1. Data: 2003-10-30 12:02:58

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2003-10-30 at 12:50, Agnieszka Brzeska wrote:
> Dobrzy ludzie! Co macie dzisiaj na obiad? Przez ta zimowa sennosc nie mam
> ochoty na codzienne wymyslanie "co dzisiaj", maz i tak przyjdzie, zje, nie
> zauwazy....

Poniewaz pogoda pieknie za oknem kwitnie, to postanowilam zrobic obiad
na przypomnienie lata: piersi z kurczaka obsmaze na masle na rumiano,
dodam 2 lyzeczki miodu i lyzke wody i chwile poddusze, dodam pokrojone w
cwiartki jablka, garsc zielonych winogron, polowki bananow, plastry
pomaranczy, szybko podgrzeje calosc, wyloze ozdobnie na talerze, a
pozostaly na patelni sos szybko zredukuje do syropu i poleje owoce i
mieso. Do tego podam swierza bagietke i biale wino. A na deser kawe
mrozona - jak lato ,to lato ;-)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-30 12:13:48

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Oct 2003 12:50:41 +0100, Agnieszka Brzeska wrote:

> Dobrzy ludzie! Co macie dzisiaj na obiad? Przez ta zimowa sennosc nie mam
> ochoty na codzienne wymyslanie "co dzisiaj", maz i tak przyjdzie, zje, nie
> zauwazy....

U mnie nalesniki z serem i cynamonem w postaci podgrzanej w mikrofali. A na
kolacje nalesniki ale na ostro - zapiekane z szynka, serem i chili.

mucher

1. Data: 2003-10-30 12:14:10

Od: "Radek" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako facet co sobie sam gotuje i joghurt mu niewystarczy :-) proponuje Sole
w panierce plus ziemniaczki z koperkiem a do tego chlodna mizeria i lampka
wina

1. Data: 2003-10-30 12:17:08

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak na dzis - hm...
> Powiedz co było ostatnio, żeby się nie powtarzać, to może jakoś drogą

niestety....wiem, ze nie brzmi to zbyt dobrze ale moj mąż rzadko mnie chwali
za wysilek, wiecie..raz mi powie i to ma mi starczyc na lata;) no, chyba ze
sie upomnę. Ja jednak nie trace nadziei i pracuje nad zmiana tej postawy a
dzieki Wam moje kuchenne wyczyny sa lepsze jak sadze i w koncu nadejdzie
taki dzien, ze to w nim przelamie:) Hmm tez zeby nie bylo ze on taki
najgorszy hahahaha.
Co do gotowania "na zapas" niestety nie mam na to warunkow i mecze sie
prawie codziennie z obiadem dla 4 os.
A ostatnio byly: spagetti, mielone, pierogi, omlet, frytki z ryba, wiekszosc
wersji obiadu w pol h Magdaleny B. z drobiem, zapiekanka ziemniaczana,
placki ziemniaczane. Hahaha przeglad tygodnia...
Tylko nie mowcie zeby zrobic nalesniki bo nie umiem!!
Chyba zaczne przygotowywac wszystko od poczatku z mojej listy...ale wtedy
nie "pobudze" kubkow smakowych mojego lubego:)

Aga

1. Data: 2003-10-30 12:21:28

Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostaly na patelni sos szybko zredukuje do syropu i poleje owoce i
> mieso. Do tego podam swierza bagietke i biale wino. A na deser kawe

oj mniaaaaam to danie powinno mi znaczaco pomoc! Zrobilam sie glodna. Niby
nic a cieszy.
To wymyslanie jest najgorsze, szczegolnie gdy szaro-buro za oknem jak dzis u
nas.

DZIEKI, Aga

Nadmiar pieczarek
przyprawy do zupy cebulowej