obiektywnie o thc

21. Data: 2009-06-21 21:08:33

Temat: Re: obiektywnie o thc
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> Ma rację kundzia Pindzia, w Polsce trawa jest często doprawiona jakimś
> chemicznym syfem halucynogennym, faktycznie nieprzyjemne stany może
> powodować. Jeżeli ktoś był zagranicą i miał okazje spróbować prawdziwej
> czystej trawki to ma porównanie i wie co pisze.

to jest jedna rzecz, zasyfiają

ale stany lękowe są wywołane kofeiną, która w połączeniu z THC tworzy
mieszankę wybuchową. Albo z kawy / coli / litrów herbaty, albo z palenia
trzeba zrezygnować.

> Już raz w historii byli tacy mądrzy co spróbowali zwalczyć bardzo groźny
> społecznie narkotyk - alkohol - ustawowo. Zakazali sprzedaży i handlu,
> co spowodowało powstanie bardzo silnych organizacji przestępczych.
> Poczytajcie sobie o wielkiej prohibicji w USA.
> Wszelkie zakazy i ograniczenia wolności ludzkiej się mszczą i prowadzą
> do skutków przeciwnych od zamierzonych.
> Zdajecie sobie sprawę ilu spokojnych niewinnych osób siedzi w
> więzieniach USA za samo posiadanie marihuany? Dziesiątki tysięcy...

USA to kraj rasistowski, więc wsadzają głównie czarnych. Nie mają za co, to
za "posiadanie". A jak nie posiada, zawsze można mu włożyć do kieszeni -
już jest pretekst.

Najważniejszy fakt, dotyczący prohibicji alkoholowej - ilość spożywanego
alkoholu POTROIŁA się w ciągu 13 lat.

Od czasu wprowadzenia prohibicji na marihuanę w Polsce, spożycie skoczyło
lekko licząc 4 krotnie (zyski mafii ponad 10 razy). Kiedyś, jak to był
chwast rosnący w każdym rowie, pies z kulawą nogą po to nie sięgał. Ale
mafii było to nie na rękę, na legalnym nie da się zarabiać - więc kupili
ustawę i parę przekazów medialnych, które z marihuany, chwastu przez
tysiące lat rosnącego dziko na polskich polach, zrobili demona zabijającego
każdego kto tylko na nią spojrzy.

22. Data: 2009-06-22 13:45:46

Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

młody jesteś i mało o życiu wiesz. pipeprzysz coś o rasiźmie amerykanów a
założę się że w życiu nie byłeś choćby nawet w uk. takie masz pojecie o
marichuanie jak o ameryce.

23. Data: 2009-06-22 17:30:33

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 11:58:46 -0700 (PDT), jakże pięknego
Linijka <j...@v...pl> wystukał co zawarte poniżej:

: dzień dobry,
:
: chciałabym się dowiedzieć jakie są negatywne skutki używania
: marihuany. Zastrzegam, że chodzi mi tutaj o opinię obiektywną, opartą
: na jakichś wiarygodnych badaniach albo doświadczeniach, (nie chodzi mi
: o gadkę na temat szkodliwości ani też o zachwalanie towaru). Niby dużo
: jest tego w sieci a problem jest w tym że te informacje są albo
: skrajnie różne, albo bardzo niekonkretne...

Z autopsji: strasznie niszczy psychikę (kilka lat palenia, codziennie
po kilka razy)

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

24. Data: 2009-06-22 18:27:29

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kundzia Pindzia wrote:

> młody jesteś i mało o życiu wiesz. pipeprzysz coś o rasiźmie amerykanów a
> założę się że w życiu nie byłeś choćby nawet w uk. takie masz pojecie o
> marichuanie jak o ameryce.

eh, czemu absolwenci zawodówek zawsze innych od głupków wyzywają...

Medycyna I WWS
oddech
Nerwy i ciśnienie
Lutenyl i padaczka