"obłoczki na paznokciach"

1. Data: 2005-04-10 20:51:28

Temat: "obłoczki na paznokciach"
Od: "W." <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
pytanie dotyczy paznokci. Otóż od dłuższego już czasu na płytce paznokciowej
palców dłoni pojawiają mi się takie białe wstrętne plamki, wyglądają jak
obłoczki. Kompletnie nie wiem co mam z tym robić, nie jest to sprawa myślę
na wizytę u lekarza, a jeśli nawet to kompletnie nie mam pomysłu do jakiego
specjalisty się udać. Rozmawiałem już z kilkoma osobami na ten temat, ale co
osoba do inna diagnoza, jedni mówią, że to niedobór cynku - więc brałem
cynk, nawet sporo - i nic, potem, że mało wapnia, więc brałem dodatkowo
wapń, i zwiększyłem w diecie produkty mleczne - rezultat mierny. Powiem
szczerze wkurza mnie to, nie jest to może jakaś straszna dolegliwość ale
przeszkadza mi to. Wiem, że to taka kosmetyczna sprawa, ale bardzo prosze o
pomoc. Za wszelkie wskazówki serdecznie z góry dziękuje.

Pozdrawiam
W.

2. Data: 2005-04-11 06:59:45

Temat: Re: "obłoczki na paznokciach"
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d3c3ke$bk8$1@news.onet.pl
Od: W. <g...@m...pl>
Było:
> [...]
> paznokciowej palców dłoni pojawiają mi się takie białe wstrętne
> plamki, wyglądają jak obłoczki. Kompletnie nie wiem co mam z tym

Kolejna diagnoza nie lekarza ... ;-)
U mnie w domu opisane objawy - dodatkowo miękkie, łamliwe paznokcie - to
początek braku witamin. Sprawę załatwia 3 miesięczna kuracja jakimś
specyfikiem typu "Bodymax", "Vigor" czy inny "Wibovit".
Same paznokcie potrzebują witamin A+E ale lepiej zafundować sobie
kompleksowe dokarmianie komórek 8-)
Żona bierze bierze na TE sprawy "wyciąg ze skrzypu polnego z witaminami"
najpierw był ten
http://www.sklep.vena-vita.wkrakowie.net/product_inf
o.php?products_id=344
a później ten
http://www.apteka.tona.pl/products/product.jsp?id=68
65

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-04-12 09:53:10

Od: "kruszynia" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości

> U mnie w domu opisane objawy - dodatkowo miękkie, łamliwe paznokcie - to
> początek braku witamin.

Moze niekoniecznie? Problem "obloczkow" mam odkad pamietam, a paznokcie
twarde i bardzo odporne na lamanie.

>Sprawę załatwia 3 miesięczna kuracja jakimś
> specyfikiem typu "Bodymax", "Vigor" czy inny "Wibovit".
> Same paznokcie potrzebują witamin A+E ale lepiej zafundować sobie
> kompleksowe dokarmianie komórek 8-)

Byc moze, swego czasu bralam Revalid, ale raczej ze wzgledu na wlosy niz
paznokcie. Wlosy w duzo lepszej kondycji, natomiast "obloczki" na
paznokciach jak byly, tak sa :)

Pozdrawiam
Kruszynia

4. Data: 2005-04-13 17:35:35

Od: "Wojtek G" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie w tym cały problem, że ja już też próbowałem najróżniejszych
sposobów ale rezultatów brak, a mnie to się średnio podoba. Faktycznie
postaram się zaopatrzyćw wyciąg ze skrzypu i zobaczymy - na jakiekolwiek
efekty pewnie i tak trzeba bedzie poczekać z kilka tygodni i oby takie
woogóle były.

pozdrowionka
W.

Użytkownik "kruszynia" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Byc moze, swego czasu bralam Revalid, ale raczej ze wzgledu na wlosy niz
> paznokcie. Wlosy w duzo lepszej kondycji, natomiast "obloczki" na

Ciąża o kosmetyki.
Dobry kardiolog - Lublin
propranolol, a migrena
Szkła Transitions