obniżanie cisnienia

1. Data: 2003-04-11 09:30:57

Temat: obniżanie cisnienia
Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradżcie, jaka dieta mogłaby obnizyc ciśnienie? Zwykle miewam
150-160/95-100 takie gentyczne obciążenie, nie jestem jeszcze w
podeszłym wieku, nie mam nadwagi.
TIA.
--
Bjk.

2. Data: 2003-04-11 09:42:32

Temat: Re: obniżanie cisnienia
Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradżcie, jaka dieta mogłaby obnizyc ciśnienie? Zwykle miewam
> 150-160/95-100 takie gentyczne obciążenie, nie jestem jeszcze w
> podeszłym wieku, nie mam nadwagi.

Witaj, przede wszystkim, ogranicz sól do minimum. A po drugie możesz sobie
kupić w aptece krople jemioły i przyjmuj je reglarnie. Polecam np. wyciąg z
jemioły "VISCI" całkowicie polskiej produkcji (Phytopharm, ok. 6 zł duża
butelka), tylko za pierwszym razem przyjmij dawkę o połowę mniejszą niż
pisze na opakowaniu - bo jemioła ma naprawdę bardzo silne działanie (żebyś
nie przedobrzyła w drugą stronę:-). Aha, jemioła generalnie nie tylko obniża
nadciśnienie tętnicze, ale także wyrównuje wahania ciśnienia krwi - po
dłuższym stosowaniu ciśnienie się stabilizuje (no i nie ma efektów
ubocznych)
pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2003-04-11 11:37:34

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy przed 3.5 miesiacami rozpoczynale moja przygode z dieta MM ,mialem
podwyzszone cisnienie i za wysoki cholesterol.Teraz wyniki sa wysmienite a
cisnienie 120/80.O wadze nie wspominam.
Jednak w tym czasie oprocz samej diety codziennie jezdze rowerem,dluzej lu
krocej ale regularnie no i calkowicie wyelminowalem sol ,jako
dodatek.Wystarczy juz przeciez ta zawarta w produktach.Pozatym nie
stosowalem zadnych srodkow przeciwko cisnieniu.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

4. Data: 2003-04-11 12:00:21

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
> dodatek.Wystarczy juz przeciez ta zawarta w produktach.Pozatym nie
> stosowalem zadnych srodkow przeciwko cisnieniu.

Dzięki (Ewa, buźka, jemiołę mam), u mnie jest o tyle inaczej, że nie mam
nadwagi (166/54kg), też jeżdzę duzo na rowerze, pływam, chodze po
górach, ogólnie jestem w dobrej kondycji i sprawna, tylko to
ciśnienie... Soli unikam, choć lubię słoności, kawę ograniczam z
bólem,tylko dwie dziennie wypijam :)
Słyszałam, że czosnek obniża, czy coś jeszcze?

--
pa,B.

5. Data: 2003-04-11 12:00:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Rozsądnie chyba będzie stosować taką dietę, która go jeszcze bardziej nie
podwyższy. Nie zaszkodzi trochę pobiegać itp.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

6. Data: 2003-04-11 16:23:34

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

BaJarKa <b...@g...pl> skribis:

>Poradżcie, jaka dieta mogłaby obnizyc ciśnienie? Zwykle miewam
>150-160/95-100 takie gentyczne obciążenie, nie jestem jeszcze w
>podeszłym wieku, nie mam nadwagi.

a jak sobie podwyzszyc? miewam 60/90 i puls 120 :)

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

7. Data: 2003-04-11 19:32:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> a jak sobie podwyzszyc? miewam 60/90 i puls 120 :)

To łatwe. Zacznij korzystać z życia. :-)

8. Data: 2003-04-12 07:36:57

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@f...com> skribis:

>Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
>

>To łatwe. Zacznij korzystać z życia. :-)

nie chce mi sie - mam niskie cisnienie i jestem bardzo spokojny :)

9. Data: 2003-04-15 08:53:44

Od: KasiaL <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam, że czosnek obniża, czy coś jeszcze?

Tak, jeszcze natka pietruszki (a moze i sama pietruszka??). Polecam tez
picie niegazowanej wody o niskiej zawartosci Na.

Kaska

MM bialy chudy ser ?
Na czym polega dieta DO?
quiz