Re: obniżanie cisnienia

From: "Krzysztof" <K...@g...de>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: obniżanie cisnienia
Date: Fri, 11 Apr 2003 13:37:34 +0200

Kiedy przed 3.5 miesiacami rozpoczynale moja przygode z dieta MM ,mialem
podwyzszone cisnienie i za wysoki cholesterol.Teraz wyniki sa wysmienite a
cisnienie 120/80.O wadze nie wspominam.
Jednak w tym czasie oprocz samej diety codziennie jezdze rowerem,dluzej lu
krocej ale regularnie no i calkowicie wyelminowalem sol ,jako
dodatek.Wystarczy juz przeciez ta zawarta w produktach.Pozatym nie
stosowalem zadnych srodkow przeciwko cisnieniu.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com