ocenianie???

1. Data: 2002-11-09 11:04:02

Temat: ocenianie???
Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
oceniania...
Czy to w ogole mozliwe???

pozdrawiam,
a.k.

1. Data: 2002-11-09 11:59:01

Temat: Odp: ocenianie???
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna K <a...@p...pl> :

> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
> oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

Mozliwe, moja kolezanka tak zyje - choc nie wiem czy fajnie i komfortowo...
Ja niestety nie potrafie. Ale probuje cos od niej podchwycic :) Mysle, ze
mozna sie tego uczyc wychodzac np z zalozenia, ze wszystko jest względne i
dlatego trudno oceniac cos jednoznacznie.

Melisa

1. Data: 2002-11-09 12:43:20

Temat: Re: ocenianie???
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
> oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

no tak raczej to jest tak samo możliwe jak nie oddychanie 20 minut

zawsze będziesz oceniała ludzi, coś ci nie podpasuje i pod miarkę i ocenka
wystawiona, zawsze ocenialiśmy oceniamy i będziemy oceniać siebie samych i
innych

1. Data: 2002-11-09 13:53:41

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna K" <a...@p...pl> wrote in news:aqiq1s$dgc$1@news.tpi.pl:

> Czy to w ogole mozliwe???

Rownie mozliwe jest zaprzestanie oddychania.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

"okaz reszte inteligencji ktora Tobie pozostala w tej pustej mozgownicy"[exit]

1. Data: 2002-11-09 13:59:40

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 09 lis 2002 from pl.sci.psychologia message-
id= news:aqiq1s$dgc$1@news.tpi.pl :

> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
> oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

Niektorzy probuja unikac oceniania.

Ocenianie jest potrzebne, dobre i madre.
Dzieki ocenianiu mozna ustalic wlasna relacje do objektow i wydarzen.

Ocenianie to podstawa efektywnego zycia.

Oczywiscie nalezy od razu dodac, ze lepiej jest oceniac madrze i
adekwatnie, niz glupio i blednie.

Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ http://albertan.republika.pl/

1. Data: 2002-11-09 14:02:30

Od: "comboy" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna K" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
> oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

Słyszałem coś takiego ale porównywaniu. Szczególnie siebie do innych. To na
pewno jest prawdą i daje duży komfort. Ale ocenianie.. hmm.. no mi się to
wydaje nie możliwe. Idziesz do sklepu no i musisz ocenić czy coś jest ładne
czy brzydkie, świeże czy stare :)

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.pasja.scrypty.com;

1. Data: 2002-11-09 14:23:24

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna K wrote:
> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie
> sie nawyku oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

Ale oceniania czego? Zawsze trzeba oceniać inaczej nie można by
podejmować prawidłowych decyzji.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-09 14:24:48

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melisa wrote:
[..]
> wychodzac np z zalozenia, ze wszystko jest względne [..]

Znaczy, że Kali kraść to dobrze, Kalemu ukraść to źle jest
prawidłową zasadą?

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-09 14:34:46

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna K" <a...@p...pl> zapytala:
> Podobno fajnie i komfortowo sie zyje jesli czlowiek pozbedzie sie nawyku
> oceniania...
> Czy to w ogole mozliwe???

Aniu!
A moze przyjrzyjmy sie tej czesci oceniania, ktora mozna nazwac OSĄDZANIEM
(ludzi, sytuacji).

Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-11-09 14:51:06

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elita.pl <b...@e...pl>:

> Znaczy, że Kali kraść to dobrze, Kalemu ukraść to źle jest
> prawidłową zasadą?

Piszesz o zasadach, o czynach, a ja pisalam o ocenach ludzi. Nawet jesli
ktos zrobil zle, nie znaczy ze jest "zlym czlowiekiem" i odwrotnie. Co do
ludzi to mozna mowic np o swoich wrazeniach, a nie o tym "jaki" ktos jest.
Łoto mi chodzilo.

Melisa

Psychoprofilaktyka depresji
dlaczego ludzie nie kochaja sie z milosci?
wkurwia mnie
opiekunka do dziecka - Warszawa
wulgaryzmy w paździwerniku