Re: ochrona

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: ochrona
Date: Thu, 13 Dec 2001 09:16:07 +0100

amigo napisał(a):

> Takie przepisy to można znaleźć w naszym kochanym kraju, w ochronach banków
> jest sporo pracowników-"niepełnosprawnych" którzy posiadają licencje
> pierwszego i drugiego stopnia.Są to osoby niepełnosprawne tylko jakie,te
> które orzeczenia dostają nie od orzeczników kochanego ZUS, ale mają swoje
> komisje orzekające.Tam p.Belka powinien poszukać pieniędzy,gro ludzi po
> prostu uciekło jak zaczął palić się grunt pod nogami,byli to
> mundurowi,komuniści,pracownicy SB, a teraz są wielkimi rencistami

Temat stary jak rzeka, już kilka razy pisałem o ZPChr jako Agencjacch ochrony
:-))

W sumie jest to "Chroniąca Praca" , może zaczniemy rozumieć skrót ZPChr
jako Zkaład Pacy Chroniącej ;-)

Ale niestety są takie przepisy w Ustawie o rechabilitacji :-(

Fakt że tak idą krociowe sumy - nasze sumy !!!!

Ciekawe co na to np. POPON, który zrzesza takich pracodawców.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |