ocieplanie ścian

1. Data: 2002-01-07 08:37:37

Temat: ocieplanie ścian
Od: "aga" <a...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chce ocieplić ścianę w łazience -steropianem, ale nie wiem na co to można
przykleić i co na ten steropian położyć.

1. Data: 2002-01-08 14:53:50

Temat: Re: ocieplanie ścian
Od: "Adam" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Najczesciej do lazienek daje sie plytki a te besposrednio na styropian
przykleic nie mozesz tylko ewentualnie tapetowac.
Jest inna mozliwosc i mysle ze w polsce takze dostepna to plyty gipsowe
ktore maja juz przyklejony styropian.Strona ze styropianem kladzie sie na
mur a na te gladka mozesz polozyc co chcesz lub pomalowac.
Gruss Adam_p

1. Data: 2002-01-16 21:27:06

Od: "Jagoda Mikołajczyk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@w...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1f17q$epj$...@n...online.de...
> [...]
> ktore maja juz przyklejony styropian.Strona ze styropianem kladzie sie na
> mur a na te gladka mozesz polozyc co chcesz lub pomalowac.

test- nie czytac!!
pasy z kleju (panele podłogowe)
Podłączenie wody do kompaktu
Maszynka do pieczenia chleba
szukam posiadaczy robotow Zelmera marki Multi Robi 885