Re: oczewki

Data: 2002-07-02 10:45:16
Temat: Re: oczewki
Od: "barbarja" <b...@o...pl>

ja nosze soczewki 3 tydzien (zdaje sie zaczelam ten temat) no jest tak:
zdejmowanie 5 sekund bez lusterka-robie to tak: patrze na wprost, gorna
powieke odciagam do gory jedna reka a druga zeszczypuje soczewke z oka: ta
metoda skutkowala od samego poczatku;
z zakladaniem tez mi juz idzie calkiem niezle: 10 min i juz je mam na
oczach - 2-3 proby na oko, soczewka jak najbardziej sucha, zeby nie kleila
sie do palca-ewentualnie 1 kropla czyscika na soczewke (dokladnie je plucze
po wyjeciu z pojemniczka no i nie wiem czy nie przesadzam);

mialam tez problem z suchoscia w klimie - ale przeprowadzilam eksperymeny -
odstawilam krople bausha na kilka dni. w zastepstwie co jakis czas
zmuszalam sie do mrugania no i o wiele lepiej sie czulam; potem znowu uzylam
kropli no i okazalo sie ze im czesciej je stosuje to szybciej mi oczy
wysychaja i znowu potrzebuje zakraplac;
no w kazdym razie juz nie potrzebuje kropli bo mi nie schna oczy : czasem
kiepsko lapie ostrosc na monitorze ale zmienie jasnosc kontrast i jest ok.

ps.
jeszcze pytanie: jakich plynow do czyszczenia uzywacie (do Acuve2) - bo ja
dostalam Comlete Comfort Fresh (Allergen'a) no i nie wiem czy sa lepsze
tansze, lepsze drozsze, lepsze inne...

pozdrawiam
barbarja