oczy

1. Data: 2005-08-17 07:57:14

Temat: oczy
Od: "wally" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czesto czuje dyskomfort ze strony oczy, swedza, łzawia i wsyztsko to chyba
przez monitor kompa a pozatym sa bardzo wrazlwie za slonce, czy sa jakies
krople ktore pomoga zlagodzic te objawy??
dziekuje za pomoc

2. Data: 2005-08-17 08:33:48

Temat: Re: oczy
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wally" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez monitor kompa a pozatym sa bardzo wrazlwie za slonce, czy sa jakies
> krople ktore pomoga zlagodzic te objawy??

Mialam podobne objawy ,poszlam do okulisty i zlecila mi wkraplanie
"sztucznych lez" tzn LACTRIMAL-pomoglo.

Magda

3. Data: 2005-08-17 09:49:00

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez monitor kompa a pozatym sa bardzo wrazlwie za slonce, czy sa jakies
> krople ktore pomoga zlagodzic te objawy??

Mi przetrwac dlugotrwale dzielanie klimy, wielu monitorow i mocnego
naslonecznienia pomaga regularne branie Klarinu.
Zakrapianie oczu sztucnymi lzami i kroplani obkurczjaco- znieczulajacymi,
stosowanie zelu nawilzajacego nie dawalo efektu

4. Data: 2005-08-17 14:18:12

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 09:57:14 +0200, *wally*
<news:dduqbo$elo$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> przez monitor kompa a pozatym sa bardzo wrazlwie za slonce, czy sa jakies
> krople ktore pomoga zlagodzic te objawy??

Ja sobie wpuszczam w razie potrzeby "Sulfacetamidum".

--
Kaja

5. Data: 2005-08-17 15:34:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesto podawane nawilzacze - sztuczne lzy. Dostepne w aptece bez recepty.
Przyzwoita jakosc gwarantuja np Artelac lub Tears Naturale II, z troche
drozszych HyloCommod. Niekiedy trzeba sprobowac jednych lub drugich, aby
znalezc dla siebie odpowiednie. Nie polecam polskiego Lacrimalu, gdyz przez
pare minut "trzyma" przymglenie obrazu, nie rozprowadza sie rownomiernie i
jakosc konserwantu jest fatalna. Sulfacetamidum dziala podsuszajaco, wiec
odwrotnie, niz zamierzamy dzialac, chociaz subiektywne objawy nieznacznie
zmniejsza, ale na krotki czas. Co do Klarinu i tym podobnych preparatow juz
sie wypowiadalem - ich skutecznosc w zwiazku z praca przy komputerze jest
zadna, a najdelikatniej mowiac brak powaznych badan naukowych, ktore
udowodnilyby ich skutecznosc w zwiazku z komputerem. Badania sponsorowane
nie uznaje sie za badania wiarygodne.

pozdr.

casus

6. Data: 2005-08-17 19:51:35

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sobie wpuszczam w razie potrzeby "Sulfacetamidum".

po co? uważasz, że to infekcja bakteryjna?

7. Data: 2005-08-17 20:17:32

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 21:51:35 +0200, *justy* <news:de04gf$e0f$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

> po co? uważasz, że to infekcja bakteryjna?

że co?

Skąd taka diagnoza? Czy to tylko na jakieś infekcje?
Pierwsze słyszę.

--
Kaja

8. Data: 2005-08-17 20:25:15

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> że co?
>
> Skąd taka diagnoza? Czy to tylko na jakieś infekcje?
> Pierwsze słyszę.

to posluchaj wiecej. sulfamidy (znane rowniez jako sulfonamidy) sa
przede wszystkim bakteriostatykami.

--
pozdro
ape

9. Data: 2005-08-17 20:40:43

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Aug 2005 22:25:15 +0200, *ape*
<news:de06ft$4k1$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> to posluchaj wiecej. sulfamidy (znane rowniez jako sulfonamidy) sa
> przede wszystkim bakteriostatykami.

Ok. Kiedyś to zapisywali na zapalenie spojówek.
Ja sobie 1 raz na parę m-cy wpuszczam, jak mnie oczy bardzo bolą i swędzą (
pewnie alergia lub od monitora). Od razu mi się oczka przeczyszczają.

--
Kaja

10. Data: 2005-08-17 21:11:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(
> pewnie alergia lub od monitora). Od razu mi się oczka przeczyszczają.

Dzisiaj tez przepisuja,ale zapalenie spojowek to chyba bakteryjna choroba?
W kazdym razie wiem od okulisty ze tych kropli nie powinno sie podawac na
byle co i ile sie chce,to mw tak jak z antybiotykami.

Magda

intymne... :-(
Przebicie błony bębenkowej?
Magnez a biegunka