oczy i komputer

21. Data: 2002-12-17 12:22:22

Temat: Re: oczy i komputer = Computer Vision Syndrome
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> "casus" <c...@r...pl> wrote in news:atl0bl$4j2$1@news.rsk.pl

> został usunięty :) na wszystkich grupach na które pisze jest odbierany tak
> samo ;)

Odczep wreszcie ty durniu zasmiecajacy wszystkie grupy swoimi
glupkowatymi tekstami.
Jedyne co umiesz to glupio gadac i tak sie snujesz od grupy do grupy, bo
kazdy cie ma dosyc.
Jeszcze raz spotkam sie z twoim trollowaniem to podejme dzialania aby
cie na trwale usunac z usenetu, bo szkodzisz czlowieku,
jestes szkodnikiem, naruszajacym netykiete i zasady usenetu.
Twoje glupkowate tekty sa pelne nienawisci, nietolerancji,
jestes szkodnikiem internetowym.

I przestan robic ludziom wode z mozgu.
Podalem im linki do artykulow nt. Computer Vision Syndrome
i zaczeli czytac i za rok beda znali temat zgodnie ze standardem
obowiazujacym na swiecie i nikt juz nie bedzie pisal glupot, ze kineskop
grzeje i wysusza galki oczne.

A teraz SIO stad, abym cie wiecej nie widzial
i gdy choc raz jeszcze znow sie podczepisz pod watek ze swoim gupim
gadaniem, to za kazdym razem polecisz do abuse, az sie uwolnie od
natreta.

Sio stad trollu, sio spamerze.

22. Data: 2002-12-17 14:58:18

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał :
[ciachhh]
> [...]
> i gdy choc raz jeszcze znow sie podczepisz pod watek ze swoim gupim
> gadaniem, to za kazdym razem polecisz do abuse, az sie uwolnie od

Jakim prawem piszesz cos takiego? Grupa prywatna??? Zastanow sie czlowieku
nad soba... Gdyby komus zabraniano pisac na grupe i wyganiano to ty bylbys
pierwszy, wiec dziekuj swemu bogu (czyt. CVS:P) ze tak nie jest. pfff
Nie pozdrawiam
.

23. Data: 2002-12-17 15:46:00

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia wrote:

> Jakim prawem piszesz cos takiego? Grupa prywatna???

A miałaś mu nie odpowiadać :-P ;-) Zaraz Ci zablokuje dostęp do usenetu, bo
Jacek zna właścicieli i dużo tu może, więc mu nie podskakuj ;-)))))))))))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

24. Data: 2002-12-17 16:01:59

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> A miałaś mu nie odpowiadać :-P ;-)

Kurcze zapomnialam sie ! ;)) heh juz bede grzeczna ;))))

>Zaraz Ci zablokuje dostęp do usenetu, bo
> Jacek zna właścicieli i dużo tu może, więc mu nie podskakuj ;-)))))))))))

Rany, boje sie... Chyba zaczne uciekac ;))))))))

25. Data: 2002-12-17 17:12:59

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia wrote:
(trollowanie jak zwykle)

Tusia, wez tych swoich trolli i spamerow i zalozcie sobie wlasna grupe.
Nie po to placimy za internet zeby czytac wasze spamerstwo.

26. Data: 2002-12-17 19:36:15

Temat: oczy i komputer = Computer Vision Syndrome
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a najsmieszniejsze że nasz uczony przyjaciel sam nie przeczytał tego o
czym
> pisze. Jak wół na pierwszym miejscu wymieniają mruganie...
> pozdrawiam serdecznie Tichy
> miało iść na priva , ale ten adres jakiś takiś :)

Zauwaz Tichy, ze ten troll, ktory stale o nas tak mowi znowu sie wypowiada i
leje swoje fanatyczne litanie.
Wystarczy, ze poczyta sobie Podstawy okulistyki i tam sie dowie, ze zawsze
patrzac na male obszary takie jak ksiazka, telewizor, monitor itp ruchy
galek sa ograniczone i to one powoduja, ze oko przestaje wymagac od siebie
nawilzenia i dlatego a nie z innych przyczyn zaczyna mrugac wolniej. I
dlatego tez, jezeli po dluzszej takiej pracy na malym obszarze zaczynamy
znowu sie rozgladac, galka oczna stwierdza, ze jej jest sucho. Powieka trze
po suchym, stad zaczerwienienie, uczucie piasku pod powiekami, oraz
nadmierne lzawienie ( gruczol lzowy chce nadgonic suchosc i wytwarza
nadprodukcje lez, ktore nie sa w stanie w calosci przejsc przez kanaliki
lzowe i stad sie "przelewaja" ). Podobne odczucia sa, jak sie wychodzi teraz
w zimie z nagrzanego mieszkania ( lekkie podsuszenie ) na mroz i wiatr (
ktore susza na full ), co natychmiast powoduje zalanie lzami - i tu tez
wystarczy sobie 10 min przed wyjsciem wpuscic kropelke sztucznych lez, aby
to zaniknelo. Podobnie jak podczas pracy przy monitorach, ogladaniu
telewizji czy tez czytaniu dluzej ksiazek. ( To bylo dla tych, ktorzy maja
takie objawy i zaczynaja dostawac fobii z CVS produkcji pewnego trolla -
ludzie nie dajcie sie omamic !!!! )
No tak, ale do tego wystarczy siegnac po podstawowa wiedze, ktora ten
wlasnie troll nie posiada.
I tylko Cie prosze - pozostawmy go w swojej teorii CVS ( ktorej zreszta
istnienia nikt nie zanegowal - ale on stale i tak swoje, jakbysmy tego nie
znali ) bo szkoda czasu i nerwow na niego.
pozdrawiam
casus

27. Data: 2002-12-17 19:40:13

Temat: Re: oczy i komputer
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> "casus" <c...@r...pl> wrote in news:atl0bl$4j2$1@news.rsk.pl

> został usunięty :) na wszystkich grupach na które pisze jest odbierany tak
> [...]

Czyzbym sie nie pomylil?
Tusia na Boga nie uciekaj, nie zostawiaj mnie :-))))))))
pozdrawiam
casus
ps: tylko nie daj sie wciagac, bo znowu zasmieci nas spamem:-)

28. Data: 2002-12-17 19:47:20

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
casus <c...@r...pl> quotation:

> [...]
> istnienia nikt nie zanegowal - ale on stale i tak swoje, jakbysmy tego nie
> znali ) bo szkoda czasu i nerwow na niego.

Właśnie dlatego, że ten trol może wielu osobom zaszkodzić proponuję na
znak protestu ilekroć po raz pierwszy zabierze udział w jakimś wątku
wypędzać go z grupy i informować pytających kim jest ten kretyn.

Można podawać linki, cytaty, i inne brednie jego produkcji.
Ja mam odpowiednią sygnaturkę :)

--
Komisja Nadzoru Sieci ostrzega: czytanie Experta powoduje raka mózgu.
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu idiotów.

29. Data: 2002-12-17 20:22:21

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> |> > > >> > uggc://jjj.lbfuv.nvc.cy/ncpbu/sbegharf.gkg < << < < <|
> Michał Cieślicki | BOFH# 264799 | GG: 3429916 | OS: w3.pld.org.pl

Popieram
pozdrawiam
casus

30. Data: 2002-12-17 20:56:48

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

casus wrote:

> [...]
> galek sa ograniczone i to one powoduja, ze oko przestaje wymagac od siebie
> nawilzenia i dlatego a nie z innych przyczyn zaczyna mrugac wolniej. \

Przeciez jest dokladnie odwrotnie.
To kocentracja wzroku wymusza zmniejszone mruganie.
Brak ruchu galek przeciez wymusza koniecznosc nawilzania i zwiekszone
mruganie.
Przeciez sam ruch galek juz je nawilza.

> dlatego tez, jezeli po dluzszej takiej pracy na malym obszarze zaczynamy
> znowu sie rozgladac, galka oczna stwierdza, ze jej jest sucho.

Powiedzze wreszcie, ty to cytujesz, zmyslasz, czy odczuwasz ?

> [...]
> nadmierne lzawienie ( gruczol lzowy chce nadgonic suchosc i wytwarza
> nadprodukcje lez, ktore nie sa w stanie w calosci przejsc przez kanaliki

Ale przeciez to wszystko jest nieprawda.
Nigdy mi nie lzawia oczy, to przeciez g..... monitor tak wplywa na
wzrok, ze wadliwa
zbieznosc wymaga intensywnej pracy ukladu wzroku i rekonstrukcji obrazu
rozmytego w ostry
i dlatego boli glowa, a nie oczy.
Oczy bola od dlugotrwalego wysilku, wytrzeszczu, trwalego napiecia
miesni galki oczka, zmuszajacych
ja do pozostawania w nieruchomym polozeniu.
Dalej brak dostatecznego oswietlenia, male szczegoly sprawiaja, ze oczy
bola.
To przeciez nie ma nic wspolnego z lzawieniem, czy brakiem lez.
Ktorych ciagle jest tyle samo i mruganie jest tak samo czeste.

Czy naprawde nie wiesz co to sa badania naukowe, testy i naprawde nie
potrafisz sobie zorganizowac i przeprowadzisz prostego testu dla
cwierc-inteligentow.

Stawiasz obok siebie 2 monitory.
Jeden z wada zbieznosci, a drugi bez tej wady.
I korzystajac z jedngo, po dniu pracy, dostajesz boli glowy, pieka cie
oczy, sa przekrwione,
a korzystajac z drugiego nie takiego sie nie pojawia.

Czy ty kiedykolwiek myslisz poza spamowaniem ?
Mozesz mrugac 100 razy na sekunde, ale pracujac z wadliwym monitorem
szybko stracisz wzrok.

Czego nie znow rozumiesz .
Mam takie monitory i gwarantuja utrate wzroku przy pracy z nimi.

> [...]
> wystarczy sobie 10 min przed wyjsciem wpuscic kropelke sztucznych lez, aby

Ja nie chce zebys mi sprzedawal jakies swinstwa i robil kase na czyims
nieszczesciu.
To monitor jest wadliwy, szkodliwy i jest wylacznym zrodlem uszkodzenia
zdrowia.

Dobry monitor nie uszkadza, a monitor wadliwy, nie spelniajacy norm, bez
zbieznosci, z obnizona jasnoscia,
kontrastem, uszkadza wzrok,
tak jak uszkadza czytanie ksiazki przy latarce.

> [...]
> takie objawy i zaczynaja dostawac fobii z CVS produkcji pewnego trolla -
Klamiesz.

Nie ma zadnego podobienstwa miedzy praca z komputerem a ogladaniem
telewizji.
telewizja to ruchomy obraz i nie wymaga koncentrowania galek oczu na
wybranych punktach, nie wymaga
osiagania super ostrego obrazu.
Telewizje ogladamy z duzej odleglosci, szczegoly sa nieistotne.

Komputer to nieruchomy obraz, bardzo silne napiecie miesni galek oka,
sakramencki stres dla ukladu widzenia.
Computer Vision Syndrome to zadna fobia, ale realne zagrozenie, ktore
zna caly swiat.

I przestan mowic o sztucznych lzach i je ciagle zachwalac.
mam te uszkodzone monitory do testow i mozesz lac wode i litry lez
i wzrok ci wysiadzie przy dlugiej pracy z nimi, czy chcesz, czy nie, czy
bedziesz trollowal czy nie.

KPW ?
To sa fakty obiektywne, a nie gledzenie o mace.

> No tak, ale do tego wystarczy siegnac po podstawowa wiedze, ktora ten
> wlasnie troll nie posiada.

Wez sie odeczep wreszcie nudziarzu i przestan chrzanic glupoty.
Nic nie wiesz na temat monitorow, na temat wad monitorow, nt.
obowiazujacych norm
i chrzanisz ciagle o sztucznych lzach ktorymi handlujesz, a ktorych nikt
nie chce kupowac.
Bo zrodlem i przyczyna jest wadliwy monitor, ktory trzeba dobrac zgodnie
z indywidualnymi parametrami
ukladu wzroku.

> I tylko Cie prosze - pozostawmy go w swojej teorii CVS ( ktorej zreszta
> istnienia nikt nie zanegowal
Ty trollu nic nie negujesz, bo niczego nie znasz.
O Computer Vision Syndrome sie ode mnie dowiedziales i dopiero zaczynasz
raczkowac i czytac pierwsze strony.

Naum sie i za 2-3 lata, jak oslepniesz od wadliwego monitora, napisz cos
merytorycznego.

- ale on stale i tak swoje, jakbysmy tego nie
> znali ) bo szkoda czasu i nerwow na niego.

spadaj trollu
znasz normy dotyczace monitorow ?
nie znasz
testowales monitory ?
nie testowales
masz wyniki badan z testow ?
nie masz

i o czym trollu w ogole rozmawiamy
szkodzisz, rozpowszechniasz bzdury, unikasz i ukrywasz prawdziwy
problem,
jakim jest zagrozenia zdrowia

Poddaj sie badaniom i testom.
Monitory zostana dostarczone.
Skoncza sie twoje bzdury i brak logiki.

Czy znow mam rollu podeslac literature nt. wad optyki monitorow, wad
zbieznosci, wad emisji.

Ucz sie zanim nastepny raz sie osmielisz glupoty chrzanic i ukrywac
prawdziwy problem, dla ktorego
ludzie unikaja pracy przed komputerem, bo dostaja migreny, silnych boli
glowy,
maja klopoty z koncentracja, wszystko ich boli i czuja silny dyskomfort.

SIO trollu.
Ktora akademie skonczyles, podaj nazwiska profesora, tytuly podrecznikow
i cytaty.
Skontaktuje sie z tymi osobami, przedstawie istniejacy stan wiedzy,
wyniki badan.

Ale nie ma takiej potrzeby.
Bo nikt nikogo nigdy nie wprowadzal w blad.
W Europie nie prowadzono badan wplywu pracy przed komputerem na taka
skale jak w Stanach,
brak jest danych za dlugi okres i wlasciwie tolrowane sa wadliwe
monitory, ktore mozna w Polsce spotkac w firmach, sklepach.
Stare, wysluzone, wypalone monitory, blado swiecace, bez kontrastu, z
wypalonym luminofoprem
spotykam codziennie w firmach.
Niektore maja i 10 lat i ich miejscem jest smietnik, albo gruntowny
przeglad serwisowy i regulacja.

Teraz trollu wszystkie banki, instytucje publiczne pozbywaja sie ton
monitorow szklanych
i przechodza na LCD, aby chronic swoich pracownikow, chronic ich oczy i
zdrowie.

Firmy placa 3-4 razy drozej za monitory, ale uciekaja od szklanych
baniek,
bo znow za 10 lat bedzie jak z papierosami i zaczna sie sprawy o
odszkodowania za utracone zdrowie
i wzrok.

Tyle ze papierosy ludzie palili od setek lat, i wynikow badan byly tony,
a jednak byly ukrywane i te o szkodliwosci i zwiazane z chorobami serca
i raka, byly ukrywane.

Podobnie bedzie z monitorami, choc epoka szklanych baniek sie wlasnie
konczy.
te male dzieci, wysiadujace godzinami przed starymi, uszkodzonymi
monitorami, na ktorych obraz jest nieostry,
niewyrazny, slabo widoczny, to jest zlykly horror i powinien byc
ustawowo zakazany.

Bo rodzice maja ustawowy obowiazek dbania o zdrowie dzieci, a siedzenie
godzinami przed starymi monitorami
prowadzi do uposledzenia wzroku i zdrowia.
I pewnie w stanach dzieci, ktorych wzrok sie uposledzil od wysiadywania
przed monitorami, beda pozywali
rodzicow, za brak nalezytej opieki i ochrony pred zagrozeniem.

Dzisiaj lobby starych szklanych monitorow jest jeszcze silne, ale za 5
lat, zostanie zastapione przez lobby producentow monitorow LCD i wtedy
moga sie ujawnic wszystkie zagrozenia zwiazane z ogladaniem telewizora z
odleglosci 50 cm.

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

kłopoty z przełykaniem
emails needed from Ukraine
Sex podczas okresu
Termolezja. Kiedy rezultat?