oczy- problem

1. Data: 2005-01-22 11:40:28

Temat: oczy- problem
Od: "LoneWolf" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie - moja Siostra ostatnio skarży się na widzenie prawego oka.
Mówi, że widzi bardzo niewyraźnie, nie może odczytać numeru autobusu( samym
lewym moze, obydwoma nie)
Byla u okulisty, który przepisał jej kropleTobradex, bez poprawy.

Jednocześnie nie powiedział jej co to za wada, z czego wynika itp.
Stad moje pytanie - gdzie można zrobić sensowne i niedrogie (lub darmowe)
badania w Wawie lub okolicach.
I pytanie numer 2 - jakie sa mozliwości operacyjnej korekty widzenia.

Wiem, że istnieje google. Ale wiem, że Wasze doświadczenie jest dla mnie
bardziej wartościowe.
Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
LoneWolf

2. Data: 2005-01-22 13:20:02

Temat: Re: oczy- problem
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cstgim$7l8$...@n...news.tpi.pl,
LoneWolf l...@o...pl:

> mam pytanie - moja Siostra ostatnio skarży się na widzenie prawego

ostatnio, tzn jak dlugo?

> oka. Mówi, że widzi bardzo niewyraźnie, nie może odczytać numeru
> autobusu( samym lewym moze, obydwoma nie)
> Byla u okulisty, który przepisał jej kropleTobradex, bez poprawy.

Z tego mozna sie domyslac, ze okulista zdiagnozowal stan zapalny wynikajacy
z zakazenia. A jak dlugo brala te krople bez poprawy?

> I pytanie numer 2 - jakie sa mozliwości operacyjnej korekty widzenia.

Pytanie zupelnie nie na miejscu. Nalezy wyleczyc zakazenie. Nie zwlekajac.

> Wiem, że istnieje google. Ale wiem, że Wasze doświadczenie jest dla
> mnie bardziej wartościowe.
> Będę wdzięczny za pomoc

Google tu nie pomoze, ani nasze doswiadczenie.
Konieczne jest leczenie prowadzone przez niewirtualnego okuliste.

--
Robert

3. Data: 2005-01-22 21:55:56

Od: "LoneWolf" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio, tzn jak dlugo?
ostanio znaczy od kilku miesiecy mowila, ze jej sie wzrok pogarsza w jednym
oku, teraz mowi ze i w drugim

> Z tego mozna sie domyslac, ze okulista zdiagnozowal stan zapalny
wynikajacy
> z zakazenia. A jak dlugo brala te krople bez poprawy?
okulista powiedzial - 5 dni. Tyle brala

zwlekajac.
jasne

> Google tu nie pomoze, ani nasze doswiadczenie.
> Konieczne jest leczenie prowadzone przez niewirtualnego okuliste.
to wiem, siostra byla u okulisty, jednak jak widac bez efektu.
A pytanie o operacyjna korekte to akurat jej pomysl, poniewaz tak jak
wspomnialem okulista nie powiedzial ani co jej dolega.
Przepisal krople i tyle, co wedlug mnie nie jest ok. Wina siostry, ze sie
nie dopytala.

Stad moje pozniejsze pytanie o dobrego okuliste w waie lub okolicach.

Dzieki za odpowiedz

LoneWolf

4. Data: 2005-01-23 15:40:46

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

csvp88$q9p$...@n...news.tpi.pl,
LoneWolf <l...@o...pl>:

> Stad moje pozniejsze pytanie o dobrego okuliste w waie lub okolicach.

Rozumiem. Byc moze pogorszenie widzenia i domniemane zakazenie sa
niezalezne. Ciezko powiedziec na podstawie tych informacji.

W Wawie nie brakuje dobrych okulistow. Poszukaj w archiwum, uzytkownik
"casus" polecal kilkakrotnie okulistow w Wawie, np. z I Kliniki na ul.
Oczki. Szkoda, ze nie wiadomo za bardzo, w jakim kierunku badac.

--
Robert

5. Data: 2005-01-23 16:42:05

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "casus" polecal kilkakrotnie okulistow w Wawie, np. z I Kliniki na ul.
> Oczki. Szkoda, ze nie wiadomo za bardzo, w jakim kierunku badac.

zapewne zaczalbym od korekcji, jezeli nie ma stanu zapalnego.
casus

6. Data: 2005-01-24 15:40:39

Od: "Madlenx" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoneWolf" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I pytanie numer 2 - jakie sa mozliwości operacyjnej korekty widzenia.
>
> Wiem, że istnieje google. Ale wiem, że Wasze doświadczenie jest dla mnie

A macie kota w domu?

7. Data: 2005-01-25 21:17:54

Od: "LoneWolf" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madlenx" <m...@t...pl> napisał w wiadomości